هتل باباطاهر همدان | معرفی تنها هتل 5 ستاره همدان

معرفی هتل باباطاهر همدان | اطلاعات هتل باباطاهر همدان

هتل بابا طاهر همدان، تنها هتل 5 ستاره همدان، سالانه پذیرای مسافران زیادی است که همدان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند.

هتل باباطاهر همدان
ویکی گردی:

هتل بابا طاهر همدان، تنها هتل 5 ستاره پایتخت تاریخ و تمدن ایران، در کنار آرامگاه باباطاهر همدانی تاسیس شده است. ساختمان هتل باباطاهر همدان در 4 طبقه بنا ساخته شده و دارای 130 باب واحد اقامتی می باشد. این هتل به عنوان تنها هتل 5 ستاره شهر همدان، سعی در ارائه بهترین امکانات به تعداد زیاد مسافرانی دارد که هر ساله به این شهر قدیمی سفر می کنند. هتل باباطاهر همدان که یکی از لوکس ترین هتل های کشور نیز محسوب می شود دارای امکاناتی مانند سالن اجتماعات، کافی شاپ، رستوران، خشکشویی، اینترنت و پارکینگ می باشد.

سوئیت ها و اتاق های هتل باباطاهر همدان

این هتل مجلل و لوکس همدان دارای 130 واحد اقامتی و 470 تخت خواب است؛ این واحدها دارای چیدمان اتاق‌های یک، دو، سه و چهار تخته و سوئیت‌های امپریال چهارنفره هستند که همگی با امکانات رفاهی کامل تجهیز شده‌اند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل باباطاهر همدان، یک سری امکانات مشترک دارند؛ این امکانات شامل تختخوا‌ب‌هایی راحت، میز آرایش، تلویزیون و کانال‌های ماهواره‌ای می‌شود. ضمناً دکوراسیون و طراحی داخلی این اتاق‌ها، بسیار هنرمندانه و دلنشین است. اتاق‌های دونفره‌ی این هتل، 1 تخت دونفره دارد و با امکاناتی که ذکر شد، آماده‌ی پذیرایی از میهمانان است. اتاق‌های سه نفره، علاوه بر 1 تخت دونفره، 1 تخت تک نفره هم برای میهمانان در نظر گرفته است. یکی از گزینه‌هایی که برای خانواده‌های چهار نفره در هتل باباطاهر در دسترس است، اتاق‌ چهار تخته است. این اتاق‌ها، 1 تخت دونفره و 2 تخت تک نفره دارند و به این ترتیب اقامت آسوده‌ای برای خانواده‌ها فراهم می‌آورند. گزینه‌ دیگر، سوئیت جونیور هتل باباطاهر است؛ این سوئیت‌ها با امکانات و فضای بیشتر، اقامت راحت‌تری برای میهمانان به وجود می‌آورند. سوئیت دیگری که این هتل 5 ستاره برای میهمانانش آماده می‌کند، سوئیت امپریال است. سوئیت امپریال هتل باباطاهر همدان، در فضایی شیک و لوکس، برای 6 نفر ظرفیت دارد. در نهایت دکوراسیون این هتل در عین مجلل و لوکس بودن؛ سبکی متفاوت و صمیمی دارد و از اقامت در آنجا احساس خوبی خواهید داشت.

هتل باباطاهر همدان

کافی شاپ و رستوران های هتل باباطاهر همدان

اگر غذا و صرف یک وعده غذایی عالی برای شما مهم است، اصلا نیازی به نگرانی نیست. هتل باباطاهر همدان دارای یک رستوران بسیار شیک است که در مکانی دنج و راحت قرار دارد. رستوران هتل باباطاهر دارای ظرفیت 180 نفری است و غذایی بسیار خوش طعم و با کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع غذاهای مختلف سنتی و بین المللی توسط بهترین آشپزان در رستوران این هتل سرو می‌شود. این رستوران در طبقه همکف قرار دارد و از ساعت 7 صبح تا 11 شب خدمات خود را به مسافرین ارائه می‌دهد. البته بهتر است بدانید که می‌توانید  یک صبحانه عالی در اتاق خود و یا در محیط رستوران میل کنید.

هرگاه که از تفریح و گردش روزانه خسته شدید می‌توانید به کافی شاپ هتل بروید و یک نوشیدنی خوشمزه بر حسب سلیقه خود نوش جان کنید. این کافی شاپ در تمامی ساعات روز باز است و پذیرای مسافرین خواهد بود. صرف یک فنجان چای در عصر واقعا لذت بخش خواهد بود.

هتل باباطاهر همدان

موقعیت مکانی هتل باباطاهر همدان

هتل پنج ستاره بین المللی باباطاهر در پایتخت تاریخ و تمدن کشور، یعنی شهر همدان و در جوار آرامگاه عارف نامی باباطاهر واقع شده است. هتل باباطاهر همدان با امکانات و خدمات بروز محیطی آرام و خاطره انگیز برای پذیرایی از تمامی میهمانان گرانقدر فراهم کرده.

فاصله کم هتل به مراکز تجاری و نقاط تفریحی و توریستی شهر سفر را برای مسافران لذت بخش تر میکند. این هتل در کنار آرامگاه باباطاهر و با فاصله بسیار نزدیک از آرامگاه بوعلی و تپه باستانی و گنبد علویان قرار دارد و همچنین این هتل تا فرودگاه فاصله کمی را دارا میباشد.

حتی برخی سازمان ها و ادارات دولتی نیز برای برگزاری جشن ها و مراسمات داخلی خود به این هتل مراجعه میکنند چرا که در این جا محیزی مناسب فراهم آورده شده و پرسنل خوب و مجربی نیز دارند.

هتل باباطاهر همدان

امکانات هتل باباطاهر همدان

رستوران ایرانی، رستوران فست فود، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، غذاهای ایرانی و فرنگی دلچسبی را به مهمان ارائه می‌دهند، به طوری که شما با صرف غذا درآنجا لذت خواهید برد. همچنین اگر شما قصد برگزاری مراسم و میهمانی خاص و منحصر به فردی را در شهر همدان داشته باشید، تالار مجلل هتل باباطاهر برای برگزاری مراسم‌های مختلف مانند جشن عروسی بسیار مناسب است و رضایت مهمانان را جلب خواهد کرد. برای تفریح و رفع خستگی نیز می‌توانید سری به مرکز اسپا، سونا بخار، سونا خشک، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و سالن بیلیارد بزنید.

هتل باباطاهر همدان

هتل باباطاهر همدان

فاصله هتل باباطاهر همدان تا مراکز دیگر

فاصله تا آرامگاه بابا طاهر: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا پایانه مسافربری: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار سنتی: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد جامع همدان: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا آرامگاه ابوعلی سینا: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تفریحی رنگین کمان: ۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا بیمارستان بعثت: ۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا فرودگاه بین المللی همدان: ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا غار علیصدر: ۱ ساعت و ۹ دقیقه با خودرو

 هتل باباطاهر همدان

 

قوانین هتل باباطاهر همدان

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 3 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس هتل باباطاهرهمدان

همدان، آرامگاه باباطاهر، ضلع شرقی آرامگاه

تلفن هتل باباطاهر همدان

081-14227180

هتل باباطاهر همدان روی نقشه


 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر