هاستل های تهران | معرفی هاستل های تهران | آدرس هاستل های تهران

معرفی 4 تا از بهترین هاستل های تهران برای اقامت + عکس

یکی از راه های بسیار خوب برای کاهش هزینه های سفر، اقامت در هاستل است. در این مقاله ما لیستی از بهترین هاستل های تهران را برای شما آماده کرده ایم.

هاستل های تهران
ویکی گردی:

اگر به دنبال راهی برای صرفه‌جویی در هزینه های سفر شهر بزرگی مثل تهران باشید، حتما اسم هاستل های تهران را به گوش شنیده اید. همان اقامتگاه‌هایی که با فضاهای اشتراکی نه تنها هزینه‌های شما را کم می‌کنند، بلکه موقعیتی برای آشنایی با افراد مختلف را نیز به شما هدیه می‌دهند. هاستل های تهران از بهترین هاستل های ایران هستند و مطمعن باشید در آن ها اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. ویکی گردی در این مقاله بهترین هاستل های تهران را برای انتخاب و تصمیم گیری بهتر شما فراهم کرده است.

 

هاستل کوژین

هاستل های تهران

اگر برای مهمان خارجی خود به دنبال یک مکان فوق‌العاده جذاب باشید هاستل کوژین انتخاب ایده‌آلی است. این هاستل در تهران و در یکی از پرترددترین خیابان‌ها یعنی خیابان کریمخان قرار دارد و با نام seeyouiniran در بین گردشگران خارجی شناخته می‌شود. معماری ساختمان هاستل کوژین مربوط به دوران پهلوی است و حال و هوای گذشته را برای مهمانان زنده می‌کند. این هاستل به علت خدمات عالی به خوبی توانسته رضایت گردشگران را جلب کند.

معرفی هاستل های تهران برای اقامتی خوب و ارزان + اطلاعات کامل

جالب است بدانید هاستل کوژین یک کافه‌ی عمومی هم دارد که بسیار دنج و دوست‌داشتنی است. همچنین این هاستل علاوه بر پذیرایی از مهمانان خارجی به محلی جذاب برای برگزاری رویدادهای فرهنگی تبدیل شده است. از امکانات و مزایای این هاستل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها و لابی، اتاق‌های دورم و خصوصی، شستشوی لباس رایگان، پرسنل خوش‌برخورد، فضای دوستانه و دسترسی مناسب اشاره کرد.

اطلاعات هاستل کوژین تهران

آدرس هاستل کوژین تهران: تهران خیابان کریمخان، خردمند جنوبی، بن بست وحدتی منش، پلاک ۲

وب‌سایت هاستل کوژین تهران: https://seeyouiniran.org/

 

هاستل کرگدن تهران

هاستل های تهران

هاستل کرگدن تهران یک اقامتگاه هفتاد ساله است که توسط خواهر و برادری معمار در یک بنای قدیمی بازسازی شده تاسیس شده است. این هاستل در تهران و در یکی از بهترین و زنده‌ترین خیابان‌ها یعنی کریمخان زند قرار دارد. ساختمان هاستل کرگدن تهران متعلق به شاگرد هوشنگ سیحون بوده و در ۲ طبقه و۶ اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. ۴ اتاق این هاستل با نام‌های آفتاب، نور، کنج و دنج دارای صبحانه رایگان هستند و مسافران از این نظر راحت خواهند بود. همچنین دو اتاق ماه(مخصوص بانوان) و مهر(مخصوص آقایان) مشترک بوده و هزینه صبحانه برای مسافران به صورت جداگانه(نفری) محاسبه می‌شود. محیط سرزنده، دسترسی مناسب به مرکز شهر، تعویض روزانه ملحفه‌ها، ضدعفونی روزانه، خدمات خشکشویی(با هزینه جداگانه) و قیمت مناسب از مزیت‌های هاستل کرگدن است.

اطلاعات هاستل کرگدن:

آدرس هاستل کرگدن تهران: تهران، خیابان کریم خان، خیابان سنایی، کوچه ۳، پلاک ۱۵

هاستل حراتیج تهران

هاستل های تهران

هاستل حراتیج تهران، یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین هاستل‌هایی است که در تهران وجود دارد. بنای این هاستل یک ساختمان قدیمی است که مورد بازسای قرار گرفته و اتاق‌های این هاستل هم شامل خوابگاه‌ها، کلبه‌های چوبی، اتاق‌های خصوصی و اتاق‌های حریتیج (میراث) هستند. تخت‌های خوابگاهی این هاستل دارای پرده، چراغ مطالعه اختصاصی، سوکت USB و پریز برق بوده و اتاق‌های خصوصی هم طراحی و امکانات عالی دارند. جالب است بدانید موسسین این هاستل، از سیاحان حرفه‌ای هستند و سعی کرده‌اند تجربیات خود از هاستل‌ها را در هاستل حراتیج اجرا کنند.

این هاستل در تهران دسترسی بسیار خوبی به مراکز اصلی شهر و مترو دارد و مسافران به راحتی می‌توانند به انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و آبمیوه‌فروشی‌ها دسترسی داشته باشند. هاستل حراتیج دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و مسافران در هر ساعتی که نیاز داشته باشند می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند. همچنین این هاستل جذاب فضای بسیار امنی را فراهم کرده و مهمانان بدون هیچ نگرانی بابت لوازمشان می‌توانند در فضای عمومی هاستل و بیرون از هاستل به گشت‌وگذار بپردازند.

اطلاعات هاستل حراتیج تهران:

آدرس هاستل حراتیج تهران: تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علیشاه، خیابان کمال الملک، روبروی درب جنوبی وزارت ارشاد، پلاک ۲۲.

وب‌سایت هاستل حراتیج تهران: https://heritage-hostel.com/

هاستل بی بی تهران

هاستل های تهران

اگر به دنبال هاستل در تهران باشید بدون شک هاستل بی بی یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. بنای زیبا و قدیمی این هاستل تازه تاسیس، در میدان انقلاب قرار دارد و معماری چشم‌نواز و جذاب آن فضایی دوست‌داشتنی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های این هاستل دارای تخت‌های یک نفره یا دو نفره بوده و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه، هال و حمام به صورت اشتراکی قابل استفاده هستند. همچنین همه‌ی اتاق‌های هاستل بی بی نورگیر بوده و وسایل زیبای آن هم با سلیقه انتخاب و چیده شده‌اند. آشپزخانه مجهز، دسترسی خوب به مراکز مهم شهر و ایستگاه مترو و بی آرتی، قیمت مناسب و فضای بسیار تمیز و صمیمی از مزیت‌های این هاستل هستند.

آدرس هاستل بی بی تهران: خیابان انقلاب، خیابان رامسر

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر