معرفی هتل گسترش تبریز | آدرس هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز، هتلی 4 ستاره با 50 سال قدمت + عکس

در میان هتل های تبریز، هتل گسترش تبریز با واقع شدن در بهترین نقطه شهر، از دسترسی عالی نسبت به مراکز تجاری، تفریحی، اماکن مذهبی و دیدنی و آموزشی شهر برخوردار است.

هتل گسترش تبریز
ویکی گردی:

هتل گسترش تبریز از هتل های خوش نام در شمال غرب ایران و شهر تبریز است. هتل گسترش تبریز با نیم قرن سابقه در صنعت هتلداری، به عنوان اولین ساختمان بلند مرتبه شهر تبریز شناخته می شود که توسط مهندسین و پیمانکاران خارجی، طراحی و اجرا شده است. هتل گسترش تبریز با استحکام بنای فوق العاده، یکی از قدیمی‌ترین هتل های شهر تبریز می‌باشد که باعث شده افراد بسیاری خاطره اقامت در هتل گسترش تبریز را در طول زمان داشته باشند.

آدرس: تبریز: چهارراه آبرسان، دپارتمان اداری هتل گسترش

هتل گسترش تبریز

در میان هتل های تبریز، هتل گسترش تبریز با واقع شدن در بهترین نقطه شهر، از دسترسی عالی نسبت به مراکز تجاری، تفریحی، اماکن مذهبی و دیدنی و آموزشی شهر برخوردار است. به این ترتیب افراد با هر هدفی که به تبریز سفر می کنند (کاری، تفریحی، دوستانه، خانوادگی) می‌توانند از اقامت در این هتل نهایت رضایت را داشته باشند.

لیست هتل های 5 ستاره تبریز | تجربه اقامتی لوکس در تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز در یک بنای 13 طبقه، در مجموع دارای 150 اتاق و سوئیت متنوع است. اتاق‌‌های هتل به خصوص در طبقات بالاتر، چشم انداز زیبایی به تمام نقاط شهر تبریز دارند. با وجود سه رستوران مجزا، آرام و دلنشین و سرو انواع صبحانه، غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم دیگر مهمانان هتل نیازی به مراجعه به بیرون از هتل برای صرف غذا و نوشیدنی ندارند.

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز با امکانات مطلوب و قیمت مناسبی که به مشتریان خود ارائه می کند، سالیانه بطور متوسط به چند هزار نفر گردشگر داخلی شامل مسافران عادی، اداری و تیمهای ورزشی و خارج کشورکه عمدتا از کشورهای همسایه هستند، ارائه خدمات می کند.

اطلاعات رزرو هتل گسترش تبریز + تلفن و آدرس

منبع: هتل گسترش
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر