هتل جزیره ای آلمان | معرفی هتل جزیره ای آلمان

تو این هتل به جای تخت توی تابوت می خوابن!! + عکس

تو شهر برلین هتل های زیادی وجود داره که یکی از عجیب ترین هاش هتل جزیره ای که هر اتاق این هتل یه ماجرای متفاوت داره که در ادامه می تونین بخونین.

هتل جزیره ای برلین
ویکی گردی:

برلین یکی از بزرگ‌ترین شهرهای دنیا به شمار می‌رود که دارای هتل‌های معروف زیادی است. یکی از این آنها، هتل جزیره‌ ای برلین است که دارای ۳۰ اتاق منحصر به فرد با معماری و طراحی خاص خودش است؛ نکته جالب درباره این هتل جزیره‌ ای برلین اینجاست که هیچ کدام از این ۳۰ اتاق شبیه هم نیستند و توسط هنرمند مشهور آلمانی به نام لارس طراحی شده‌اند. در ادامه با همراه باشید تا تفاوت های اتاق های هتل جزیره‌ ای برلین را به شما توضیحخ دهیم.

هتل جزیره‌ای برلین در آگوست سال ۲۰۰۲ افتتاح شد و مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفت. یکی از اتاق‌های این هتل چیدمان واژگون دارد و تمام لوازم و اثاثیه آن به جای قرار گرفتن روی زمین از سقف آویزان شده‌اند. تختخواب هم پایین‌تر از سطح زمین در یک فرو رفتگی قرار دارد.

عجیب ترین اقامتگاه های آلمان  + عکس

در اتاق دیگر که شبیه یک الماس است تمام دیوارها آینه‌کاری شده‌اند و به آدم این حس را می‌دهند که داخل یک زیبابین قرار گرفته است. اتاق دیگر که سه تخته است شبیه یک معدن ساخته شده و برای تزئین آن از وسائل مورد استفاده در معدن استفاده شده.

اتاق بعدی که به رنگ کاملا سفید است طوری طراحی شده که با استفاده از لامپ‌هایی که در دیوارهای اتاق به کار رفته می‌توان آن را به رنگ دلخواه درآورد. در این هتل اتاقی شبیه سلول یک زندان هم وجود دارد و حتی روی دیوار آن سوراخی برای فرار درست شده که البته به بالکن منتهی می‌شود!

4867283

در یکی از اتاق‌های دیگر این هتل که شبیه اتاق زیر شیروانی است، تختخواب‌ها شبیه تابوت هستند و فضای اتاق هم شبیه یک گورستان است. شاید در نگاه اول به نظر برسد که فقط خون‌آشام‌ها علاقه دارند در تابوت بخوابند اما گردشگرهای زیادی برای یک شب ماندن در این اتاق هزینه زیادی می‌پردازند. باقی اتاق‌ها هم به شکل‌های مختلف و رنگ‌های خاص طراحی شده‌اند؛ مثلا شبیه صفحه بازی دوز یا به رنگ‌های سبز، صورتی و...

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر