آلمان | جاهای دیدنی آلمان | جاذبه های گردشگری آلمان

جاهایی دیدنی آلمان که حس میکنین واقعی نیستن + ویدیو

در ادامه به طبیعت فوق‌العاده کشور آلمان و جاهای دیدنی آلمان آن اشاره می کنیم که همواره گردشگران را به سفر به این کشور زیبا فرا می‌خواند.

کلیسای کولن
ویکی گردی:

جاهای دیدنی آلمان در میان کشورهای اروپا به دلیل وجود جاذبه‌های منحصربه‌فرد برای گردشگران جالب توجه است. آلمان یا دویچ لند سرزمین کهن ژرمن‌ها در طول تاریخ محسوب می‌شود که جایگاه تحولات تاریخی مهم از چندین قرن قبل از میلاد مسیح بوده است. بناهای تاریخی و دیدنی وجاهای دیدنی آلمان حاکی از قدمت طولانی این سرزمین هستند؛ بناها و آثاری که نظیر آن‌ها در دیگر کشورها وجود ندارد. در ادامه ویدیویی از بهترین جاهای دیدنی آلمان را تماشا کنید.

کلیسای کلن

کلیسای کلن سومین کلیسای بلند جهان است. این کلیسا شناخته‌ شده‌ ترین جاذبه‌ی گردشگری شهر کلن است که مسند اسقف اعظم هم در آن است. آغاز به ساخت این کلیسای تاریخی سال ۱۲۴۸ میلادی است و چون به‌صورت نامنظم و در چند مرحله ساخته و تکمیل‌شده است ، ساخت آن تا سال ۱۸۸۰ میلادیطول کشیده است.

این کلیسا ۱۴۴٫۵ متر ارتفاع دارد و تقریبا هشتادوشش متر پهنای سازه‌ی آن است.این کلیسا برج‌هایی به بلندای صد و پنجاه‌وهفت متر دارد. میزان استقبال جهانگردان برای بازدید از این کلیسا بسیار زیاد است تا جایی که این کلیسا روزانه سی هزار بازدیدکننده دارد. اگر از ۵۰۹ پله‌ی برج جنوبی کلیسای کلن بالا بروید می‌توانید مناظری بسیار زیبا و جالب از شهر کلن را در یک نگاه مشاهده کنید.

جاهای دیدنی آلمان

دریاچه‌ی ایبسه، Eibsee

آب زلال و درخشان و کریستالی دریاچه‌ی ایبسه منظره‌ای شگفت‌انگیز را پدید آورده است. این دریاچه در کوهپایه‌ی آلپ واقع شده و آبش به‌قدری زلال است که انعکاس آلپ در آن به خوبی دیده می‌شود. اینجا همان دریاچه‌ی معروف داستان‌های کنستانتین است. امکان قایق‌سواری در دریاچه‌ی ایبسه وجود دارد و گردشگران می‌توانند از نزدیک به کشف زیبایی‌های ایبسه بپردازند. همچنین اگر علاقه‌مند باشید که در منطقه کمی پیاده‌روی کنید و از زیبایی‌های ایبسه لذت ببرید، باید بدانید که طول مسیر پیاده‌روی دورِ دریاچه، 4 کیلومتر است.

جاهای دیدنی آلمان

قلعه‌ی نوی‌شوان‌شتاین، Neuschwanstein Castle

این قصر در جنوب استان باواریا در آلمان واقع شده است و آن را در قرن نوزدهم ساختند. قلعه‌ی نوی‌شوان‌شتاین به دستور پادشاه وقت یعنی لودویگ دوم ساخته شد اما متاسفانه این پادشاه، نتوانست شکل کامل شده‌ی قصرش را ببیند و پیش از تکمیل آن در گذشت. بد نیست بدانید که در حال حاضر این قصر یکی از مهمترین و مشهورترین جاذبه‌های دیدنی آلمان محسوب می‌شود و سالانه میزبان گردشگران بسیاری‌ست. آمارها نشان می‌دهند که به صورت میانگین در هر سال، 1 و نیم میلیون نفر از این قلعه دیدن می‌کنند.

جاهای دیدنی آلمان

منبع: لست اسکند
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر