پل عشاق | پل عشاق پاریس | عکس های پل عشاق

هر کی بره روی این پُل عاشق میشه!! + عکس ها دیدنی پل عشاق

پل عشاق یکی از زیباترین و رمانتیک ترین پل های جهانه که دلداه ها اونجا قدم میزنن بیاین تا بهتون معرفیش کنم قول میدم عاشقش بشین

پل عشاق پاریس
ویکی گردی:

پل عشاق پاریس رو میشناسی؟ پل عشاق که امروز میخوام بهتون معرفیش کنم رمانتیک ترین مکان دنیاست. جاییه که عشاق و دلداده هاعاشقشن. مطمئنم تو هم بعد از خوندن این مطلب عاشق پل عشاق میشی و سفر به اونجا میشه یکی از آرزوهات. پس حتما تا پایان این مطلب از سایت ویکی گردی همراهمون باش.

 

چرا پل عشاق در پاریس؟

  1. از بهترین مکان ها برای گذران اوقات فراغت در کنار معشوق است.
  2.  از رمانتیک ترین جاذبه های گردشگری پاریس است.
  3.  منظره ی بسیار زیبایی را پیش روی بازدیدکنندگان قرار می دهد.

پل عشاق پاریس

نگاهی به پل عاشقان

در دنیا معروف است که پاریس پایتخت عاشق هاست و این آرزوی هر کسی در دنیا است که برای چند ساعت هم که شده، چند ساعتی را با یارش در خیابان های زیبای شهر پرسه بزند. کافی است در این شهر راه بروید تا زوج های جوانی را ببیید که در حال قدم زدن هستند و با نگاه های پر مهرشان همدیگر را نگاه می کنند.

پل عشاق پاریس

چند سال پیش کاری مد شد که کم کم محبوب و محبوب تر شد و حتی وجه ی جهانی پیدا کرد، عاشقان شروع به زیبا کردن پلی آهنین کردند. آنها قفل هایی روی این پل که به پل هنر (Pont des Arts) معروف است زدند، قفل هایی که روی آنها پیغام هایی عاشقانه از دوست داشتن یارشان بود. این قفل ها به مرور زمان بیشتر و بیشتر شدند تا اینکه تقریبا به یک سنت میان شیفتگان تبدیل شد.

پل زیبای هنر روی رودخانه سن (Seine river) قرار دارد و نوع حصارهای آن باعث شده تا بتوان خیلی راحت روی آن قفل ها را نصب کرد.

پل عشاق پاریس

چشمانتان را ببندید و خود را در شبی تصور کنید که به همراه شریک زندگی تان روی پل عشاق ایستاده اید، نسیم شب موهایتان را نوازش می کند و دست در دست هم نامه های عاشقانتان را به پل وصل می کنید، روی پل پر است از دوستت دارم های از ته دل…

در این منظره نورهای برج ایفل دیده می شود و روح و جان آدمی را به وجد می آورد…

پل عشاق پاریس

این تصویری است که بازدیدکنندگان پل عاشقان پاریس، قبل از سفر در ذهن مرور می کنند؛ تصویری که حدودا ۲۰۰ سال است رود سن را همینگونه می بینیم، باطراوت و عاشق.

پل عشاق پاریس

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر