شوره سر | درمان شوره سر | از بین بردن شوره سر

معجزه باور نکردنی این خوراکی برای شوره سر!

در ادامه شما رو با راهکاری بینظیر برای درمان شوره سر آشنا میکنیم !

شوره سر
ویکی گردی:

بادام زمینی خواص زیادی برای مو دارد، از جلوگیری از ریزش مو بگیر تا از بین بردن شوره سر و ...! همچنین بادام زمینی حاوی اسید پانتوتنیک، پتاسیم، منگنز، مس، کلسیم، منیزیم، آهن، سلنیوم، روی و ... است . دلیل اصلی شوره سر کمبود روی است و با مصرف روزانه چند تا دونه بادوم زمینی میشه تامینش کرد ! در ادامه فواید بادام زمینی رو برای شوره سر بررسی میکنیم ! 

درمان شوره و رفع خشکی در ناحیه پوست سر

کمبود ویتامین E و منیزیم می‌تواند موجب شکننده شدن و ضعیف شدن موها شود. گنجاندن سطح کافی ویتامین E و منیزیم در رژیم غذایی تضمین می‌کند که ریشه موهای شما مقادیر قابل توجهی از ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد را دریافت می‌کند.

فقط با یه دونه نارنگی از شر شوره موهات خلاص شو! 

بادام زمینی سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع است که برای پوست و مو بسیار مفید هستند. علاوه بر این، پروتئین نقش مهمی در سلامت پوست و مو دارد که موجب آب‌ رسانی به پوست و موی سر شده و آن‌ها را مرطوب نگاه می‌دارد. همچنین، بادام زمینی حاوی بیوتین است، ویتامینی که اغلب در لوازم آرایشی استفاده می‌شود و برای مراقبت از مو و پوست بسیار مفید است. علاوه بر آن، پروتئین‌های گیاهی و چربی‌های مفید موجود در بادام زمینی، پوست سر را هیدراته نگه می‌دارند و در درمان شوره سر مؤثر است.

خواص های دیگر بادوم زمینی برای سلامت مو 

1-جلوگیری از ریزش مو

2-تغذیه ریشه مو و افزایش رشد مو

3- جلوگیری از سفید شدن مو

4- درمان موهای شکننده و آسیب دیده

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر