کاهش وزن| کاهش وزن سریع| کاهش وزن با ورزش

معجزه کاهش وزن با تخم شنبلیله و گیاه گلنار | با کاهش وزن اصولی جراحی معده را فراموش کن! + ویدئو

اگر می‌خواهید به صورت اصولی و با مواد گیاهی معده خود را کوچک کرده و کاهش وزن را تجربه کنید با ما همراه باشید.

کاهش وزن
ویکی گردی:

رصد: کاهش وزن این روزها دغدغه افراد زیادی شده است. کاهش وزن می تواند افراد را به یک تناسب اندام خوب و سلامتی بدن برساند. کاهش وزن یک فرایند زمان‌بر است که نیاز به صبر و تحمل دارد. برای کاهش وزن راه های مختلفی وجود دارد. در این مطلب یکی از راه های کاهش وزن را بخوانید.

اگر می‌خواهید به صورت اصولی و با مواد گیاهی معده خود را کوچک کرده و کاهش وزن را تجربه کنید ویدئوی زیر را ببینید.

در این ویدئو توضیح داده شده که چطور می‌توانید با گیاه گلنار و تخم شنبلیله می‌توانید در یک ماه به کاهش وزن اصولی برسید.

کاهش وزن با استفاده از تکنیک های ذهنی

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، افرادی که یاد می‌گیرند کمتر نگران وزن خود باشند می‌توانند کاهش وزن خود را سه برابر کنند. دلیل آن این است، افرادی که تصویر بدنی بهتری دارند به‌طور خودکار غذای سالم‌تری مصرف می‌کنند.

متاسفانه، افراد دارای اضافه وزن، اغلب دچار مشکلات تصویر بدنی می‌شوند؛ نگرانی در مورد اینکه دیگران چه فکر می‌کنند یا چگونه ظاهر می‌شوند می‌تواند مانع بزرگی برای کاهش وزن باشد. در عوض، یادگیری دوست داشتن بدن و نگرانی کمتر در مورد اندازه آن تاثیر مثبتی دارد.

 این مطالعه شامل ۲۳۹ زن دارای اضافه وزن بود که به مدت یک سال از یک برنامه ورزشی استاندارد و رژیم غذایی پیروی کردند. با این حال، به نیمی از آنان جلساتی با تمرکز بر تصویر بدن داده و گفته شد که چگونه احساسات می‌توانند بر غذا خوردن تاثیر بگذارند.

به‌عنوان مثال، خلق و خوی منفی می‌تواند به جای مصرف غذا برای رفع گرسنگی، باعث شروع دوره‌های غذا خوردن برای احساس بهتر شود، ‌این مورد به‌عنوان غذا خوردن احساسی شناخته می‌شود همچنین تشویق شدند که بدن خود را دوست داشته باشند.

نتایج این مطالعه نشان داد، کسانی که تصویر بدن خود را بهبود بخشیدند نسبت به گروه کنترل سه برابر کاهش وزن داشتند. آنان به‌طور متوسط ۷درصد از وزن بدن خود را از دست دادند.

پدرو تکسیرا، یکی از نویسندگان مطالعه گفت: مشکلات تصویر بدن در میان افراد دارای اضافه وزن و چاق بسیار رایج است که اغلب منجر به خوردن راحت و الگوهای غذایی سفت و سخت‌تر می‌شود و مانعی برای کاهش وزن است.

نتایج ما ارتباط قوی بین بهبود تصویر بدن، به ویژه در کاهش اضطراب در مورد نظرات دیگران و تغییرات مثبت در رفتار غذا خوردن را نشان داد.

از این رو ما بر این باوریم که یادگیری ارتباط با بدن به روش‌های سالم‌تر جنبه مهمی در حفظ کاهش وزن است و باید در هر برنامه کنترل وزن مورد توجه قرار گیرد. نتایج این تحقیق در نشریه بین‌المللی تغذیه رفتاری و فعالیت بدنی منتشر شده است

قدرت ذهن

هرچی از قدرت ذهن بگم کم گفتم، شاید باورتون نشه که همین ذهن می تونه خیلی چیزا رو عوض کنه خیلی کارا رو انجام بده. اگر بخوام یه مثال کوچیک بزنم که قدرت ذهن و درک کنید، باید بگم انیشتین که دانشمند بزرگی بوده و با اختراعاتش کلی بشر رو جلو انداخته، تنها از ۱ درصد قدرت ذهنش استفاده کرده بود. حالا تصور کنید بزرگ ترین دانشمند تو جهان فقط از ۱ درصد مغزش استفاده کرده ما از چند درصدش داریم استفاده می کنیم؟

واقعا براتون جالب نیست! این قدرت و بزرگی مغز انسان ها رو می رسونه و به ما ثابت می کنه که هیچ کاری نشدنی نیست. ما هیچ کدوممون از نظر ذهنی چیزی از هم کم نداریم و تنها تفاوتمون توی افکار و باور هامونه. پس خودتونو باور کنید و بدونید که از افرادی که لاغر شدن چیزی کم ندارید. با آموزش لاغری با ذهن رایگان می تونید به اندام مورد نظرتون برسید.

مشکلات اضافه وزن

اکثر افراد تصور می کنند که چاقی ایرادی ندارد و مشکلی برایشان وجود نمی آورد؛ اما اینطور هم نیست. افرادی که از اضافه وزن رنج می برند، اعتماد به نفس پایینی دارند و در برخی از موارد به خاطر وزن زیادشان در خانه خود را حبس می کنند و وارد اجتماع نمی شوند. برخی از افراد نیز به خاطر چاقی با دیگران نمی توانند ارتباط بر قرار کنند و دچار بیماری هایی همچون افسردگی، درد های مفصلی، مشکلات تنفسی و… می شوند.

ما در مقاله لاغری با ذهن باید بگوییم، چربی بالا برای قلب و بدن بسیار ضرر دارد؛ زیرا دلیل اکثر سکته های قلبی بالا بودن کلسترول بد بدن می باشد. همه این علت ها باعث شده است که این افراد راه های خطرناک عمل جراحی و قرص های لاغری را امتحان کنند؛ در صورتی که این راه ها چاقی را به صورت موقت بر طرف می کنند و برگشت پذیر است و ناراحتی بسیاری را برای این ایجاد می کند.

لاغری با قدرت ذهن و تلقین

در مقاله تکنیک های لاغری با ذهن باید بگوییم، یکی از اساسی ترین و مهم ترین خصوصیاتی که یک فرد به آن نیاز دارد سلامت بدن و روان است. داشتن سلامتی نیز با تغذیه سالم و وزن مناسب رابطه مستقیمی دارد. در گذشته افرادی که لاغر بودند، قشر ضعیف و کم درآمد جامعه به حساب می آمدند؛ اما امروزه لاغر بودن و داشتن تناسب اندام در دسته زیبایی قرار گرفته است و روش های جدیدی اعم از لاغری به روش ذهن به وجود آمده است.

لاغری با قدرت ذهن و تلقین

برای اینکه بتوانید به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید و پس از آن اندام خود را متناسب نگه دارید باید این نکته را بدانید که کاهش وزن و لاغری، هیچ رمز و راز خاصی ندارد. ذهن ما برای هر مشکلی که ایجاد می شود راه حل های گوناگونی را پیشنهاد می دهد. چاقی و اضافه وزن نیز از این موضوع جدا نیست و ما می توانیم با استفاده از تلقین های ذهنی بر روی ضمیر ناخودآگاه خود تاثیر بگذاریم و این مشکل را به راحتی حل کنیم.

در واقع، تلقین کردن همان تکرار جملات مثبت و پر انرژی است که ذهن را شرطی می کند. خیلی مواقع شده که جمله من هیچ وقت لاغر نمی شوم را از کسانی که اضافه وزن دارند می شنویم. تکرار این جمله به ذهن تلقین می کند که شما هیچ وقت نباید لاغر شوید. ما در این مقاله بیان می کنیم که شما باید این جملات را کنار گذاشته و به جای آن بگویید که لاغر می شوید به هر سختی که باشد.

تلقین ذهنی و لاغری با ذهن راهی میانبر به حساب می آید و با این روش می توان باور هایتان را برای اضافه وزن تغییر داد. تلقین و تصویرسازی، ذهن را گول می زند و باوری جدید را در شما به وجود می آورد. این باور جدید به مرور زمان، ذهن را آماده پذیرش غذا های سالم می کند و تاثیر فوق العاده ای بر بافت های چربی گذاشته و آنها را از بین می برد.

ذهن نمی خواهد به خود و جسم سختی بدهد به همین دلیل، مدتی که از رژیم می گذرد باز هم باور های منفی مثل من لاغر نمی شوم را به یاد می آورد که در آن لحظه شما نباید اجازه دهید که این افکار منفی بر ذهن و باور شما تاثیر گذارد. شما می توانید در پکیج لاغری با تکنیک های ذهنی خانم مهدوی نسب، این مبحث را به طور کامل یاد بگیرید و از آن برای کاهش وزن استفاده کنید.

چگونه با ذهن لاغر شویم | روش های تلقینی

لاغری شکم من فوق العادست.

من وقتی غذا میخورم که بدنم به اون نیاز داره

وزن من همیشه ایده آله

رژیم لاغری برای من لذت بخشه

من عاشق رژیم های سالم هستم

من به راحتی به وزنی که می خوام می رسم

من انگیزه زیادی برای رسیدن به وزنی که می خوام دارم

لاغری شکم برای من کاری نداره

من خیلی راحت به رژیمم عمل می کنم

من عادات غذایی سالم و انجام میدم

و…

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر