کتایون امیرابراهیمی| پیری کتایون امیرابراهیمی| جوانی کتایون امیرابراهیمی

کتایون امیرابراهیمی زیباتر از الیزابت تیلور؟! | افشاگری کتایون امیرابراهیمی درباره بهروز وثوقی و عارف

کتایون امیرابراهیمی درباره روزهای درخشان خود در سینمای قبل از انقلاب و همکارانش نظیر بهروز وثوقی و عارف صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

کتایون امیر ابراهیمی
ویکی گردی:

 کتایون امیرابراهیمی از چهره های شناخته شده عرصه بازیگری در سالهای قبل از انقلاب بود. کتایون امیرابراهیمی پس از انقلاب نیز در آثاری بازی کرد از جمله سریال من یک مستاجرم که با استقبال مواجه شد. کتایون امیرابراهیمی چند سال قبل مهاجرت کرد اما چندی پیش دوباره به ایران بازگشت.

کتایون امیرابراهیمی در گفتگویی جنجالی و بی پرده از حواشی حضور بازیگران زن در سینمای پیش از انقلاب، خاطراتش از ستارگان مرد و کارگردانان معروف آن سالهای سینما گفت و در بخشی از این گفتگو در خصوص بهروز وثوقی که یکی از همبازی هایش در فیلم های سینمایی بود تصریح کرد: بهروز وثوقی در آن روزهایی که برای دکتر کوشان بازی می‌کرد، چندان موفق نبود اما از زمانی که به سمت مولن روژها و آقای میثاقیه آمد، بازیگری اش اوج گرفت.

کتایون امیر ابراهیمی در خصوص نسبت فامیلی اش با صادق هدایت گفت: صادق هدایت یکی از اقوام پدرم بود و پدر من و صادق هدایت سالهای جوانی را در کنار هم گذرانده بودند.

تغییر چهره کتایون امیرابراهیمی در 84 سالگی

کتایون در خصوص همکاری با ناصر ملک مطیعی در فیلم یک پارچه آقا گفت: اولین روزی که سر صحنه فیلم یکپارچه آقا به کارگردانی ناصر ملک مطیعی رفتم، ناصر به دلیل اینکه من مشغول صحبت کردن با تلفن بودم در حضور برخی عوامل با تندی با من سخن گفت و من هم از سر صحنه فیلمبرداری قهر کردم و به شهر اصفهان رفتم و ناصر ملک مطیعی و عوامل فیلم هرچقدر گشتند و نتوانستند مرا پیدا کنند، خلاصه پس از مدتی به صحنه فیلمبرداری برگشتم، اما پس از آن ناصر همیشه با خوشرویی با من برخورد می کرد.

بازیگر فیلم گردش روزگار در خصوص شباهتش با الیزابت تیلور بازیگر مشهور سینمای هالیوود گفت: در آن سال‌ها خیلی ها به من می‌گفتند که شبیه الیزابت تیلور هستی و حتی آقای اخوان به من می گفت تو از تیلور هم زیباتری و من در جواب می‌گفتم هندوانه شریف آبادی زیر بغل من نگذارید!

بازیگر فیلم درختها ایستاده میمیرند در خصوص منوچهر وثوقی و همبازی شدن با او تاکید کرد: من بازی منوچهر وثوق را چندان قبول نداشتم چون به نظر من بازیگری اش به تکامل نرسیده بود و از طرف دیگر او هم از آن افرادی بود که به محض همبازی شدن با پارتنر خانم، عاشقش می شد!

بازیگر فیلم «شب فرشتگان» درباره حضور در فیلم به کارگردانی فریدون گله بیان کرد: خاطره جالب این فیلم روز اول فیلمبرداری بود که همسر فریدون گله مهریه اش را اجرا گذاشت و دو پاسبان در روز اول فیلمبرداری سر صحنه آمدند و آقای گله را با دستبند بردند.

بازیگر فیلم «گذشت بزرگ» در خصوص نظر خانواده اش درباره ورود به عالم سینما تصریح کرد: پدرم معتقد بود که محیط سینما مزخرف است و به همین دلیل مخالف حضور من در چنین محیطی بود.

این بازیگر در خصوص همبازی شدن با عارف در فیلم‌های عشق آفرین و ازدواج ایرانی گفت: همسر عارف به عارف گفته بود تنها می توانی مقابل کتایون بازی کنی، چون سایر بازیگران زن سینما ممکن است تو را بلند کنند. اما کتایون این کاره نیست!

عکس دوران پیری کتایون امیرابراهیمی

کتایون امیرابراهیمی، بازیگر باسابقه که زمانی یکی از زیباترین زنان ایران بود و از او به‌عنوان الیزابت تیلور ایران یاد می‌شد، این روزها دوران کهنسالی عمرش را می‌گذراند.

امیرابراهیمی که البته هنوز هم زیباست، در تصویر جدیدش با ظاهری مسن‌تر و شکسته‌تر از گذشته دیده می‌شود.

برای علاقه‌مندان سینما که کتایون امیرابراهیمی را همیشه قبراق و سرحال دیده‌اند نگاه کردن به تصویر زیر کمی تلخ و ناراحت‌کننده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر