اامین زندگانی| امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی| امین زندگانی و همسرش

امین زندگانی و همسرش از هم جدا زندگی می‌کنند؟! | افشاگری عجیب امین زندگانی درباره خودش و همسرش

امین زندگانی صحبت‌های عجیبی را درباره خودش و همسرش الیکا عبدالرزاقی مطرح کرد.

امین زندگانی
ویکی گردی:

خبرملت: امین زندگانی از جمله بازیگرانی است که دو بار با دو خانم بازیگر ازدواج کرده است. همسر نخست امین زندگانی، مینا لاکانی بود که به خارج از کشور مهاجرت کرده است. همسر دوم امین زندگانی که در حال حاضر با او زندگی می‌کند الیکا عبدالرزاقی است. امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی حدود 10 سال قبل با هم ازدواج کرده اند.

امین زندگانی در برنامه شباهنگی با اجرای حامد آهنگی درباره رابطه اش با الیکا عبدالرزاقی سخن گفت. او درباره علت بچه دار نشدن او و الیکا سخنانی را مطرح کرد.

امین زندگانی در ادامه گفت او و الیکا عبدالرزاقی در طول زندگی مشترکشان به اندازه 6 ماه هم همدیگر را ندیده اند!

صحبت های امین زندگانی را در ادامه می‌بینید و می‌شنوید. 

کتک خوردن الیکا از امین زندگانی!

الیکا عبدالرزاقی مانند بروسلی روی هوا پرید و چنان زد که طرف به دیوار چسبید.

ایران آرت: امین زندگانی از امتحان کردن شوکری که برای ایفای نقش پلیس به صورت امانتی در دست داشت، بر روی همسرش، الیکا عبدالرزاقی و واکنش او گفت.

امین زندگانی در برنامه «شب آهنگی» با اجرای حامد آهنگی از ماجرای کتک خوردنش از همسرش، الیکا عبدالرزاقی گفت.

او در جواب این سوال که تا به حال از همسرت کتک خورده‌ای، گفت بله و ادامه داد: «من شوخی کردم اما او جدی زد. نقش پلیس را بازی می‌کردم و یکی از این چیزهایی که برق دارد، دستم امانت بود و خیلی دلم می‌خواست روی یک نفر امتحانش کنم.»

زندگانی در جواب آهنگی که پرسید خانمت را برای این کار انتخاب کردی، گفت: «می‌خواستم او هم تجربه کند. هی اصرار می‌کردم که جان من بگذار یک دانه بزنم، می‌گفت چرا؟! اصلا به خودت بزن!

می‌گفتم کیف نمی‌دهد. همان‌طور که داشتم می‌گفتم تجربه‌اش خوب است و جان من و فقط یک دانه و او می‌گفت نه، زدم! زدم و آن صحنه بروسلی را دیده‌اید که روی هوا بلند می‌شود، او هم زد و من به پنجره آشپزخانه چسبیدم. بعد من یک زمان طولانی به جای تردمیل، دور خانه می‌دویم که لاغر شوم چون الیکا دنبالم بود.» 

کتک خوردن آقای بازیگر از الیکا عبدالرزاقی

ماجرای معلولیت جسمی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون چندی پیش از معلولیت خود پرده برداشت و تاکید کرد بواسطه شرایط خاصی که دارد، مایل است که با ورزش های پارالمپیکی و این حوزه آشنا شود. خواسته ای که خیلی زود اجابت شد و این ستاره سینما با دعوت کمیته پارالمپیک، با حضور در کمیته با فعالیت های مختلف این حوزه آشنا شد.

عبدالرزاقی در جریان حضورش از کمیته پارالمپیک از موزه ملی ورزش بازدید به عمل آورد و تاکید کرد که می خواهد سفیر جنبش پارالمپیک باشد

عبدالرزاقی در این باره اظهار داشت: سفیری جنبش پارالمپیک برایم افتخار است و تلاش می کنم در حد بضاعتم نشردهنده افتخار آفرینی ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان باشم.

13990228000718_Test_NewPhotoFree

عبدالرزاقی درباره معلولیت پای چپش گفت: 11 ساله و محصل کلاس پنجم بودم که این اتفاق افتاد. یک روز که از مدرسه به خانه برمی گشتم متوجه شدم مثل همیشه نمی توانم راه بروم و زمانی که  به منزل رسیدم بر روی زمین افتادم. بعد از آن اتفاق سه روز به صورت کامل از کمر به پایین حس نداشتم و دچار فلج موقتی شدم. آن زمان در رشت زندگی می کردیم و در بیمارستان همان شهر بستری شدم و پزشکان علت این اتفاق را سندرم "گیلن - باره" تشخیص دادند که نوعی اختلال نادر است و منجر به حمله سیستم ایمنی به اعصاب بدن و از کار افتادن عضلات می شود.

وی افزود: بعد از این اتفاق حس پای راستم آرام آرام برگشت اما پای چپم از قسمت مچ به پایین کاملا بی حرکت شد و از آن زمان تا کنون در همان حالت باقی مانده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر