پیامک تبلیغاتی| لغو پیامک تبلیغاتی| لغو پیامک های تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی را به سادگی لغو کنید | نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

اگر پیامک‌های تبلیغاتی شما را آزار می‌دهد و قصد لغو آنها را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پیامک تبلیغاتی
ویکی گردی:

یکی از موضوعات مرتبط با تلفن همراه که می‌تواند به صورت روزمره شما را آزار دهد، دریافت پیامک تبلیغاتی است. پیامک تبلیغاتی از آن دسته پیام‌هایی است که از سوی برخی سازمان‌ها یا شرکت‌ها برای تبلیغ محصولات آنها ارسال می‌شود. اگر پیامک تبلیغاتی شما را آزار می‌دهد و قصد لغو آنها را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

پیامک‌های تبلیغاتی به صورت انبوه برای افراد بر اساس اطلاعات جمع آوری شده مثل محل زندگی، تیم محبوب، ثبت نام شخص در وب سایت، فرم ثبت نام در مکان های مختلف و… ارسال می شوند. اما برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول چه باید کرد؟

 

 

 

روش‌های لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

چندین روش متفاوت در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوانید لغو تبلیغات ایرانسل را انجام دهید.

1-روش لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از پیامک

یکی از راحت‌ترین روش‌های لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل 8282 و سایر پیامک‌های تبلیغاتی ارسال عدد 1 به شماره 5006 است. بعد از اینکه پیام را ارسال کردید دقایقی منتظر بمانید سپس اس ام اسی مبنی بر لغو شدن پیام‌های تبلیغاتی برایتان ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که این پیام برایتان هزینه‌ای ندارد و در صورت نداشتن اعتبار نیز می‌توانید آن را ارسال کنید.

2-کد دستوری برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

کد دستوری که برای لغو پیام‌های تبلیغاتی در نظر گرفته شده برای هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل مشترک است. داخل صفحه کلید گوشی کد *800# را شماره‌گیری کنید. پس از شماره‌گیری این کد سه گزینه پیش رویتان قرار می‌گیرد که از بین آن‌ها باید گزینه قطع پیامک تبلیغاتی را انتخاب کنید. برای انتخاب این گزینه باید عدد 1 را بزنید. پس از موفقیت آمیز بودن ارسال پیام، پاپ آپی مبنی بر اطلاع رسانی در 24 ساعت آینده ظاهر می‌شود.

3- قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از برنامه ایرانسل من

برنامه ایرانسل من برای مدیریت سیمکارت و استفاده از خدمات متنوع ایرانسل طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید از مانده اعتبار، مانده حجم اینترنت، قبض صادر شده و سایر موارد مطلع شوید. یکی از کارهایی که با استفاده از برنامه ایرانسل من می‌توانید انجام دهید قطع تبلیغات ایرانسل است.

ابتدا برنامه را دانلود کرده و روی گوشی نصب کنید.

پس از ورود به برنامه در پایین صفحه اصلی تبی را مشاهده می‌کنید که گزینه‌های حساب من، شارژ، پیشنهادی، خرید بسته و جیب جت قرار دارد.

در این بخش روی گزینه حساب من بزنید و در صفحه باز شده در پایین صفحه گزینه پروفایل را انتخاب کنید.

در پایین منوی ظاهر شده گزینه پیامک‌های تبلیغاتی قرار گرفته با زدن روی آن پاپ آپی مبنی بر اینکه مطمئن هستید که می‌خواهید پیام‌های تبلیغاتی را حذف کنید ظاهر می‌شود روی تایید بزنید و منتظر پیام ایرانسل باشید.

4- رمز لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از کد دستوری اختصاصی

در بخش ابتدایی مقاله گفتیم که کد *800# برای هر سه اپراتور قابل انجام است. ایرانسل برای اپراتور خود کدی اختصاصی در نظر گرفته که کد لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل است و از طریق آن می‌توانید به غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی ایرانسل بپردازید. برای این کار کافی است کد دستوری *5006# را شماره‌گیری کنید و در صفحه پیش رو عدد 1 را بفرستید. در صفحه بعدی که پیش رویتان باز می‌شود عدد 2 که برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی است را ارسال کنید.

5-تماس با پشتیبانی ایرانسل برای اطلاع از نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

با استفاده از سیمکارت ایرانسلی خود می‌توانید به راحتی با پشتیبانی 24 ساعته ایرانسل تماس برقرار کنید و اقدام به لغو پیام های تبلیغاتی ایرانسل کنید. شماره لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل 700 است. این نکته قابل توجه است که در صورتی که می‌خواهید با شماره‌ای غیر از ایرانسل اقدام به برقراری تماس کنید باید با شماره 09377000000 تماس بگیرید و درخواست لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل کنید.

روش های لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

پیامک های تبلیغاتی از سمت اپراتور ارسال می شوند. اصولا کاربران با ارسال عددی که پیشنهاد شده موجب فعالسازی سرویس های تبلیغاتی می شوند. برای لغو تبلیغات همراه اول کافیست یکی مراحل زیر را انجام دهید:

1- ارسال عدد 1 به 8999

2- کد دستوری #8999*

3- گرفتن شماره #800* جهت اطلاع از سرویس های فعال

4_تماس تلفنی با شماره 9990

5_ نصب برنامه همراه من

1- لغو پیامک های تبلیغاتی با پیامک عدد 1 به 8999

به منظور عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی همراه اول و خدمات مبتنی بر محتوا، به قسمت پیامک های تلفن همراه خود مراجعه نمایید. عدد 1 را بنویسید و به شماره 8999 پیامک کنید. پیامی با متن زیر دریافت می کنید که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن لغو اس ام اس تبلیغاتی همراه اول است.

پس از ارسال درخواست لغو پیامک های تبلیغاتی همراه اول اعلانی مبنی بر این مورد برای شما ارسال خواهد شد و پس از ان هیچ گونه اس ام اس تبلیغاتی دریافت نخواهید کرد.

2- شماره گیری کد دستوری #8999*

یکی دیگر از راه کارهای لغو اس ام اس تبلیغاتی همراه اول این است که از بخش شماره گیری تلفن همراه خود کد دستوری *8999# را شماره گیری نمایید.

بدین ترتیب درخواستی مبنی بر لغو سرویس های تبلیغاتی برای اپراتور ارسال می گردد و نتیجه آن حداکثر تا 24 ساعت بعد خدمت شما اعلام می گردد.

3- اطلاع از سرویس های فعال همراه اول

همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، می توانید از سرویس های فعال سیم کارت خود اطلاع یابید و سپس مواردی که لازم نمی دانید را غیرفعال کنید. برای اطلاع از سرویس های فعال همراه اول کافیست کد #800* را وارد کنید و برای لغو سرویس های پیامکی همراه اول، از سرویس های فعال سیمکارت خود مطلع شوید. این کد اطلاعاتی شامل موارد زیر است:

  • خدمات فعال
  • قطع خدمات محتوایی
  • قطع تبلیغات
  • تبلیغ از خط شخصی
  • وصل پیامک تبلیغاتی
  • استعلام هویت       

4- تماس با شماره 9990

از آنجایی که مضوع پیام های تبلیغاتی همراه اول برای همه مشکل زا بوده و گاهی اوقات منجر به شکایت شده است پیشنهاد می شود در اسرع وقت برای لغو سرویس های پیامکی همراه اول یکی از روش های بالا را امتحان کنید و اگر هیچکدام جوابگو نبود با شماره تلفن 9990 تماس بگیرید و مشکل پیامک های تبلیغاتی همراه اول خود را با یکی از اپراتورهای آن شرکت در میان بگذارید.

5- استفاده از اپلیکشن همراه من

یکی دیگر از راه کارهای اطلاع از سرویس های فعال و همچنین لغو پیامک های تبلیغاتی همراه اول این است که اپلیکشن همراه من را از وبسایت رسمی همراه اول دانلود و روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

نکته: پیامک های اطلاع رسانی اپراتورها و بانک ها جزء اس ام اس تبلیغاتی همراه اول محسوب نمی شوند. بنابراین نگران نباشید درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، همچنان پیام های بانکی و پیامک های مهم اطلاع رسانی را دریافت می کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر