حجامت | حجامت کردن | جایگزین حجامت

دیگه حجامت نکنید | جایگزین حجامت معرفی شد + ویدیو

اگر از حجامت می ترسید، جایگزین جدید حجامت را امتحان کنید تا سلامتی از آن شما باشد.

حجامت
ویکی گردی:

یکی از بحث‌هایی که در طب سنتی وجود دارد، حجامت است که تاثیرات بسیار مفیدی برای پیشگیری و درمان برخی بیماری‌ها دارد. حجامت، راهی برای از بین بردن خون کثیف و همچنین جلوگیری از غلظت خون است. حجامت، دارای انواع مختلفی بوده و فواید بسیار زیادی دارد به همین دلیل برای بسیاری از مشکلاتی که در برخی افراد رایج است، توصیه می‌شود.

حجامت، بدون عوارض هم نیست و باید با در نظر داشتن عوارض آن، از این روش درمان استفاده کنید. به همین دلیل بسیاری افراد به دنبال جایگزین مناسبی برای حجامت هستند. برخی خون دادن را با حجامت اشتباه می گیرند و گاها برخی فکر می کنند که با خون دادن می توانند همان کار حجامت را انجام دهند. در صورتی که اینطور نیست.

در یک ماه دو بار پریود شدن طبیعیه؟ 

اگر به دنبال جایگزینی برای حجامت هستید، فقط با خورن یک سیب آن هم هر روز صبح به صورت ناشتا می توانید همان کار حجامت را انجام دهید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران ؛

با استفاده از سیب می‌توان ناراحتی‌ های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست، رنگ پریدگی و بسیاری از بیماری‌های پوستی طولانی و مزمن را از بین برد یا نشانه‌های آن‌ها را کاهش داد.

لازم به ذکر است که این قابلیت سیب به دلیل وجود ریبوفلاوین (ویتامین B۲)، ویتامین C و A ، مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم می‌باشد.

خوردن سیب 15 دقیقه قبل از هر وعده غذایی باعث کاهش شدید وزن میشود .

در مورد خوردن سیب به جای انجام حجامت، ویدیوی زیر را ببینید تا دلایل کافی برای جایگزینی آن با سیب داشته باشید.

برای درمان کم خونی سیب و میخ بخورید! + فیلم

خوردن سیب یا حجامت؟

لطفا نظراتتان را برای ما بنویسید.

حجامت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر