بستنی | بستنی های عجیب | بستنی های عجیب دنیا

تا حالا بستنی با طعم سیب زمینی خوردی؟ | بستنی های عجیب دنیا + فیلم

یک سری خوراکی ها در دنیا هستن که خیلی متفاوت تهیه می شوند از جمله بستنی های عجیب دنیا که اینجا خواهید دید.

بستنی
ویکی گردی:

خوراکی های عجیب و غریب تو دنیا زیاده اما این دفعه قراره که بستنی های عجیب رو که به احتمال زیاد تا حالا ندیدین، بهتون نشون بدیم، یه سری از بستنی های عجیب که حتی با سیب زمینی درست شدند! این بستنی های عجیب تو شرق آسیا درست میشن.در این مطلب قرار است با عجیب ترین اسانس های بستنی، از پودر کاری و زغال گرفته تا سیر و بوقلمون و سیب زمینی آشنا شوید!

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید

این بستنی های عجیب و غریب که حتی با طعم سیب زمینی شیرین و یا بوقلمون و .. تهیه و به فروش می رسند، در مناطق مختلف دنیا به فروش می رسند و اصلا نمی دانیم که آیا هیچ کدام از این طعم ها را در ایران هم می شود پیدا کرد یا نه؟

چند طعم عجیب و غریب از بستنی را خواهید دید:

بستنی با طعم انجیر و بوقلمون

این بستنی از ترکیب انجیر و گوشت بوقلمون به همراه شکر، آبلیمو، نمک و خامه ترش درست می شود. مزه ی این بستنی تا حدودی شبیه به گزینه ی قبلی این لیست است. شما می توانید ترکیب جالبی از شوری و شیرینی را در این بستنی حس کنید. بستنی انجیر و بوقلمون طرفداران پر و پا قرصی دارد. بهتر است چپ چپ نگاهش نکنید!

بستنی انجیر و بوقلمون

بستنی نارگیل و پودر کاری

پای پودر کاری که در میان باشد، بدون شک هندی ها دستی در آن دارند. این بستنی خوش رنگ و لعاب از ترکیب پودرکاری، نارگیل، جوز هندی، زنجبیل، زردچوبه، هل، دارچین و زیره و صد البته دانه فلفل سیاه تهیه می شود. به نظر می رسد در هند، بستنی ها هم از تند و آتشین شدن در امان نیستند! با این همه مواد اولیه، می شود این بستنی را یک وعده ی غذایی در نظر گرفت!

بستنی نارگیل و پودر کاری

بستنی سیر

عاشق سیر هستید اما به خاطر بوی بد آن نمی توانید هر وقت دلتان خواست آن را بخورید؟ دیگر نگران نباشید! خبر خوب برای شما این است که می توانید با خیال راحت بستنی سیر بخورید و از خواص بی شمار آن بهره مند بشوید. اگر هم از آن دسته از افراد هستید که از سیر متنفر هستند، پیشنهاد ما این است که با خوردن این بستنی، یک فرصت دیگر به سیر بدهید!

۱۰ تا از عجیب ترین لباس عروس های دنیا + عکس

بستنی زغال

به نظر می رسد تولید کننده ی این بستنی به انتهای خلاقیتش در ارایه یک طعم جدید رسیده باشد! این بستنی ژاپنی از بستنی های رایج این کشور است که پیشنهاد می کنیم خیلی خودتان را درگیر حدس زدن طعم آن نکنید!

بستنی زغال

اگر به کشورهایی سفر کردید که طعم های عجیبی از بستنی را در آنجا تست کرده بودید حتما اینجا بنویسید.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر