جت جی پی تی | هوش مصنوعی جت جی پی تی | افزونه های جت جی پی تی برای ترید کردن

برای ترید کردن دستیار میخوای؟ | معرفی 5 افزونه محبوب جت جی پی تی برای ترید کردن

هر چقدرم که تریدر خوبی باشه، بهتره که یه چند تا دستیار خوب داشته باشی که حسابی کمک حالت باشه. از این افزونه های جت جی پی تی استفاده کن و راحت کاراتو پیش ببر.

ChatGPT
ویکی گردی:

این روزها هوش مصنوعی داره خیلی سریع پیشرفت میکنه و در هر زمینه میشه ازش کمک گرفت. شما میتونید از افزونه های جت جی پی تی برای ترید کردن و تحلیل کمک بگیرید. این افزونه های جت جی پی تی بهترین دستیارهایی هستند که باعث میشه در وقتتون هم خیلی صرفه جویی بشه. بنابراین از استفاده از این افزونه های جت جی پی تی در کار ترید کردن غافل نشید.


از افزونه های جت جی پی تی برای ترید کردن کمک بگیر!

  • پلاگین Delfina

این پلاگین به شما کمک میکنه که ساعت ها تو وقت خودتون صرفه جویی کنید و در عین حال یک دستیاری رو داشته باشید که همه چی رو راجب بلاکچین ها و وضعیت درون شبکه ایشون میدونه. شما داده هایی مثل (بیشترین رشد TVL هفت روزه در بین بلاکچین ها) رو درخواست می کنید و این ربات هوش مصنوعی براتون طبقه بندی شده قرار میده.

چگونه بهترین پاسخ را از ChatGPT دریافت کنیم؟

  • پلاگین Link Reader

آیا میخوای پیچیدگی و ساختار یک پروژه رمز ارز رو بررسی و درک کنی اما زمانی برای خوندن وایت پیپر نداری؟ این افزونه بهت قابلیتی میده که تو یک لینکی رو براش میفرستی و این شروع میکنه نکات مهم رو به ساده ترین شکل بهت توضیح میده. مثلا شما میخواهید یک پروژه آینده دار را بررسی کنید و این افزونه به شما نکات کلیدی مرتبط با پروژه را تحویل میدهد.

افزونه چت جی پی تی

  • Crypto Prices And News ChatGPT

این افزونه به شما کمک می‌کند تا به آخرین قیمت‌ها و اخبار ارزهای دیجیتال از وب‌سایت CCData.io دسترسی داشته باشید. با استفاده از افزونه  Crypto Prices And News می‌توان به‌طور لحظه‌ای قیمت ارزهای دیجیتال مختلف ازجمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و … را بررسی کرد.

همچنین با این افزونه دسترسی سریعی به آخرین اخبار و اتفاقات بازار کریپتو خواهید داشت تا ربات هوش مصنوعی ChatGPT بیش‌ازپیش به شما در تصمیم‌گیری‌ها کمک کند.

  •  CoinCap ChatGPT

سومین مورد از 10 افزونه ChatGPT برای ترید، کوین کپ است. پلاگین CoinCap به شما این امکان را می‌دهد تا به اطلاعات مهم ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید. به بیان دیگر با راه‌اندازی این افزونه دسترسی آسانی به قیمت‌ها، ارزش کل بازار، حجم معاملات و دیگر داده‌‎های ضروری برای ترید ارزهای دیجیتال خواهید داشت. کوین کپ برای نظارت بر حرکات قیمت، تجزیه و تحلیل روند بازار و انجام تحقیقات درمورد ارزهای دیجیتال مفید است.

ترید کردن

  •  Statis Fund Finance ChatGPT

افزونه Statis Fund Finance یک ابزار داده‌ی مالی برای تجزیه و تحلیل دارایی‌های مختلف ازجمله سهام و رمز ارز است. با استفاده از این افزونه قادر هستید تا روند قیمت را بررسی کرده و میانگین متحرک، شاخص قدرت نسبی (RSI) و دیگر اندیکاتورها را تجزیه‌وتحلیل کنید.

با این ابزار هوش مصنوعی امضا شخصی خودتو بساز + لینک سایت

به بیان دیگر این پلاگین مناسب استفاده در تحلیل تکنیکال است و ChatGPT به‌عنوان یک دستیار هوشمند به شما کمک کرده تا راحت‌تر از قبل دارایی‌های مختلف را تحلیل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر