جینسینگ برای کبد چرب | خواص جینسینگ برای کبد

محافظت از کبد با مصرف جینسینگ + نحوه مصرف

برای اینکه در طولانی مدت کبد را سالم نگهداری کرده و از سرطان و کبد چرب پیشگیری کنید جینسینگ مصرف کنید. نحوه استفاده را در ادامه می خوانید.

جنسینگ
ویکی گردی:

جینسینگ از گیاهان دارویی است که با طبع گرم و خشک خود می تواند از ابتلا به انواع بیماری ها پیشگیری کند. جینسینگ به دلیل مواد معدنی و آنتی اکسیدانی که دارد برای حفظ سلامت کبد خاصیت زیادی دارد و با استفاده درست از جنسینگ می توانید از انواع بیماری های مربوط به کبد دور بمانید.

جینسینگ چه خاصیتی برای کبد دارد؟

این گیاه رشد سلول های کبدی را تنظیم می کند و برای پیشگیری از سرطان کبد مفید است.

یکی از دلایلی که جینسنگ قرمز کره ای و عصاره آن به عنوان یک درمان جایگزین برای نزدیک به ۱۰۰۰ سال در نظر گرفته می شود، ارزش آن به عنوان یک تقویت کننده برای اختلالات کبدی است.

مشخص شده است که جینسینگ بر چربی و قند خون تأثیر می گذارد. جینسینگ با افزایش فسفولیپید به بهبود کبد چرب کمک می‌کند.

عسل رو با این خوراکی ها بخور و معجزشو ببین + فیلم

تحقیقات نشان می دهد جینسینگ از سلول های کبد در برابر تشعشات و هپاتیت ویروسی محافظت می کند. همچنین جینسینگ در درمان بیماری حاد پیوند در مقابل میزبان (یک عارضه نادر پس از پیوند کبد) مفید است. جینسینگ ممکن است بر چربی و قند خون تاثیرگذاشته و به بهبود کبد چرب کمک کند.

بر اساس شواهد تجربی قانع کننده، جینسینگ مشخصات محافظتی کبدی جالبی دارد. از نقطه نظر درمانی، جینسینگ می تواند علاوه بر یک داروی مقوی، یک گیاه دارویی برای کمک به درمان بیماری های شایع کبدی مانند سیروز، کبد چرب و هپاتیت مزمن ارائه دهد.

جینسینگ را چگونه مصرف کنیم؟

  • جینسینگ را به صورت خام مصرف کنید
  • چای جینسینگ دم کرده و سرو کنید
  • جینسینگ را در سوپ و غذاهای سرخ شده اضافه کنید

مصرف چقدر جینسینگ در روز مناسب است؟

عدم رعایت اعتدال در مصرف می تواند خطرناک باشد. به طور کلی، دوزهای روزانه 1 الی 2 گرم ریشه جینسینگ خام یا 200 الی 400 میلی گرم عصاره می توانید مفید باشد. همچنین بهتر است با دوزهای کمتر شروع کرده و به مرور زمان، حجم مصرفی خود را افزایش دهید.

۹ فایده شگفت انگیز رازیانه برای پوست صورت + روش مصرف

شواهد نشان می دهند استفاده طولانی مدت از جینسینگ، می تواند اثربخشی آن را در بدن کاهش دهد. به این منظور، برای به حداکثر رساندن فواید آن، جینسینگ را در چرخه های 2 الی 3 هفته ای با یک الی دو هفته استراحت مصرف کنید.

منبع: اینفوگیاهی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر