هوش مصنوعی | معرفی سایت هوش مصنوعی

معرفی 7 سایت خفن هوش مصنوعی که خیلی به کارت میاد!

با پیشرفت هوش مصنوعی، ابزار و سایت های مختلفی هر روز عرضه می شوند که در کارها به شما کمک زیادی خواهند کرد. در ادامه 7 سایت مهم و کاربردی هوش مصنوعی را به شما معرفی می کنیم.

سایت های هوش مصنوعی
ویکی گردی:

ابزار ها و سایت های هوش مصنوعی توانستند توجه زیادی را به خود جلب کرده و حتی به عنوان یک دستیار شناخته شوند. سایت های هوش مصنوعی که امروزه برای انجام کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار متنوع و فراوان هستند. ما در ادامه هفت تا از مهم ترین سایت های هوش مصنوعی را به شما معرفی می کنیم که در انجام کارها بسیار به آن ها نیاز خواهید داشت.

هفت سایت مهم هوش مصنوعی که خیلی بهش نیاز دارید!

1- سایت pfpmaker

PFP مخفف تصویر پروفایل است. با این ابزار می توانید به طور خودکار هر نوع پس زمینه را از عکس یا تصویر سفارشی خود حذف کنید و ده ها عکس پروفایل عالی را در چند ثانیه دریافت کنید.

معرفی بهترین سایت ها و برنامه های هوش مصنوعی ساخت عکس با متن 

2- سایت Kaiber

در سایت Kaiber می‌توانید تخیلات خود را به فیلم تبدیل کنید. فقط کافی است تصورات و ایده‌های خود را به صورت متن ارائه کنید و رویاهای خود را در تصویر ببینید. آموزش کار با این وبسایت را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

سایت معروف هوش مصنوعی

3- سایت murf.ai

با این ابزار می توانید به کمک هوش مصنوعی صداهای واقعی تولید کنید و متن را به گفتار تبدیل کنید.

4- سایت remove.bg

حذف پس زمینه 100% به طور خودکار در 5 ثانیه با یک کلیک. با این ابزار هوش مصنوعی می توانید زمان ویرایش را کاهش دهید و لذت بیشتری ببرید.

5- سایت copy.ai

قدرت کامل یک تولید کننده محتوای Al را تجربه کنید که نتایج عالی را در چند ثانیه ارائه می دهد. متن ایمیل یا پست رسانه های اجتماعی را با استفاده از AI ایجاد کنید.

سایت محبوب هوش مصنوعی

6-  سایت synthesia.io

با این ابزار می توانید ویدیو های حرفه ای را در چند دقیقه تولید کنید.

معرفی ابزار هوش مصنوعی برای ساخت عکس دیجیتال

7- سایت Mixo AI

اگر دوست دارید محصول، خدمات یا استارت آپی راه‌اندازی کنید، سایت Mixo AI یک گزینه عالی است؛ زیرا هدف آن کمک به کارآفرینان است. قابلیت‌های سایت هوش مصنوعی Mixo AI عبارتند از: ایجاد لندینگ پیج،     تولید محتوای وب‌سایت و دریافت و جمع‌آوری بازخورد مشتری. سایت Mixo AI ابزاری برای راه‌اندازی و اعتبار بخشیدن به ایده‌های تجاری است.

سایت هوش مصنوعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • d

    سلام در مورد کار با سایت هوش مصنوعی هیوا لطفا توضیح بدید