شنود | شنود شدن گوشی | رفع شنود شدن موبایل

ترفند تشخیص و رفع شنود شدن تلفن همراه + فیلم

اگر شک دارید که تلفن همراه شما شنود می شود یا خیر، در ادامه با ما همراه باشید تا ترفند فهمیدن شنود شدن تلفن همراه و رفع شنود را به شما آموزش دهیم.

شنود تلفن همراه
ویکی گردی:

افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، همیشه باید نگران حریم خصوصی خود باشند. شنود شدن گوشی های هوشمند یکی از مواردی است که افراد می توانند به حریم خصوصی شما راه پیدا کنند. ترفند هایی وجود دارد که شما می توانید بفهمید آیا تلفن همراه شما شنود می شود یا خیر. در ادامه ساده ترین روش فهمیدن و رفع شنود شدن گوشی های موبایل را برای شما قرار داده ایم.

چطور بفهمیم تلفن همراه ما شنود می شود؟

شاید بعضی از مردم فکر کنند که شوند کردن گوشی‌های هوشمند فقط برای افراد مهم و سیاست‌مدار و یا سلبریتی‌ها پیش می آید. این‌ درحالی است که حتی اگه بعضی از افراد خصومت‌های شخصی و خیلی ساده هم با شما داشته باشند، ممکن است تلاش کنند به مکالمه‌های شما دسترسی داشته باشند. پس بهتر است هر چه زودتر امنیت خودتان موقع تماس تلفنی رو افزایش بدید.

شماره های اضطراری که حتما باید بدونین

ویدئو آموزش رفع شنود شدن گوشی

 

 

کد دستوری برای تشخیص شنود شدن تلفن همراه

استفاده از کد دستوری #62#* به‌عنوان کد تشخیص شنود تلفن همراه است. با استفاده از این کد خواهید دید شنود روی تلفن همراه شما وجود دارد یا خیر. پس از تایید این گزینه، اگر شماره ای روی صفحه مشاهده نکردید، این به این معنی است که گوشی شما شنود نمی شود.

اما اگر شماره ای روی صفحه بود یعنی گوشی شما توسط شخصی شنود می شود. و برای رفع آن باید از کدهایی که در ادامه گفته می شود استفاده کنید.

برای خرید کابل شارژر موبایل حتما به این نکات دقت کن! + فیلم

رفع شنود شدن گوشی تلفن همراه

زمانی که متوجه بشید شخصی گوشی شما رو کنترل می‌کند، با استفاده از کدهای دستوری می‌تونین به‌ راحتی دسترسی اونا رو از بین ببرین. یکی از این کد‌ها کد #21# هست. با استفاده از این کد می‌تونید خیلی راحت شنود گوشی هوشمند رو از بین ببرید و به‌راحتی با بقیه تماس بگیرید.

یکی دیگر از کدهای دستوری برای خارج شدن از شنود، کد دستوری #67# است که به راحتی می توانید از شنود خارج شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    اینا برای بررسی دایورت بودن خط روی خط دیگه هست