هوش مصنوعی | امضا دیجیتالی با هوش مصنوعی

با این ابزار هوش مصنوعی امضا شخصی خودتو بساز + لینک سایت

با این ابزار فوق العاده هوش مصنوعی می توانید امضا و یا متن مورد نظر خود را به صورت کالیگرافی داشته باشید.

هوش مصنوعی
ویکی گردی:

دنیای ما هر روز توسط ابزارهای مختلف هوش مصنوعی در حال تغییر و پیشرفت است. با پیشرفت های سریع هیچ چیز از هوش مصنوعی در امان نیست حتی امضای شخصی شما! در ادامه به معرفی ابزار جدید هوش مصنوعی به نام Calligrapher.ai که باعث می شود شما بتوانید امضا شخصی خود را بسازید و یا متن مورد نظر خود را به دست خط انسانی تبدیل کنید.

امضا شخصی بساز و یا متنت رو به صورت کالیگرافی بنویس!

محققان و مهندسین خلاق هر روزه در حال بهبود و تغییر دنیای ما هستند و در این راه از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تبدیل بسیاری از وظایف به فرآیندهای نیمه مستقل استفاده می‌کنند. با پیشرفت‌های سریع و عجیب الگوریتم‌های جدید، دیگر هیچ چیز از هوش مصنوعی در امان نیست، حتی نسخه‌ی ناخوانای پزشک محله‌ی شما!

چگونه بهترین پاسخ را از ChatGPT دریافت کنیم؟

 

هوش مصنوعی Calligrapher.ai با قابلیت تولید دست خط

مانند هر شبکه عصبی دیگری، واسکز شبکه‌ی عصبی فعال در Calligrapher.ai را توسط مجموعه داده نسبتاً بزرگی از نمونه‌های خوشنویسی آموزش داده است. دیتابیس IAM On-Line حاوی نمونه‌هایی از 221 فرد مختلف و بیش از 1700 حالت نوشتاری متفاوت است.

هوش مصنوعی Calligrapher.ai می‌تواند دست خط متغیری را در 9 سبک مختلف تولید کند. همچنین کاربران می‌توانند در این وب‌سایت پارامترهای سرعت نوشتن (Speed)، خوانایی (Legibility) و ضخامت نوشته (Stroke Width) را برای شخصی‌سازی بیشتر تغییر دهند.

اگر می خواهید امضا انگلیسی داشته باشید یا به صورت کالیگرافی متن خودتان را بنویسید، این ابزار هم انیمیشن داره و هم استایل های مختلف نوشتاری داره!

آموزش نصب چت جی بی تی برای اندروید همراه + فیلم

ابزار هوش مصنوعی

برای استفاده از ابزار جدید هوش مصنوعی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ابزار جدید هوش مصنوعی Calligrapher.ai

برخلاف انواع فونت های سنتی که برای تقلید از دست خط انسان طراحی شده‌اند، هر نمونه تولید شده توسط هوش مصنوعی Calligrapher.ai منحصر به فرد است، حتی زمانی که سبک نوشتن (Style) یکسان باشد. کاربران همچنین می‌توانند نتیجه نهایی را به صورت فایل SVG دانلود کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • AmirMohammadAkbarpor

    امضا با نام amir