انتخاب عطر | انتخاب عطر بر اساس تیپ شخصیتی

معرفی عطر با رایحه های مختلف | انتخاب تو کدومه؟

اگر می خواهید تو انتخاب عطر خاص باشید؛ عطر بر اساس تیپ شخصی تون انتخاب کنید. چطوری؟ ما بهتون میگیم

انتخاب عطر
ویکی گردی:

تو انتخاب عطر همیشه دقت داشته باشید. عطری که انتخاب می کنید شخصیت شما رو نشون میده و کسایی که تو حوزه انتخاب عطر و رایحه های مختلف اطلاعات دارند؛ خیلی آسون می تونند تیپ شخصیتی شما رو متوجه بشن. حالا اگر شما تو این زمینه اطلاعات ندارید اما دوست دارید بدونید که افراد مختلف ملاک انتخاب عطر شون چیه؛ با ما همراه باشید.

عطر با رایحه ملایم 

اغلب افرادی که رایحه‌های شیرین را می‌پسندند افرادی خونگرم با روحیه بسیار لطیف و ساده هستند. این دسته از افراد بسیار شوخ طبع، بشاش و پر انرژی هستند. اغلب شخصیتی رویا پرداز دارند و با محیط پیرامون خود به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. عطرهایی با رایحه‌های مرکبات، گل‌ها و دیگر رایحه‌هایی چون وانیل، جز عطرهای شیرین محسوب می‌شود. این بوها ادکلن‌ مناسب شخصیت افراد خونگرم است. البته معمولا در بین خانم‌ها بیشتر طرفدار دارن. عطرهای شیرین تنها مخصوص خانم‌ها نیست؛ بلکه در میان آقایان نیز عطرهای شیرین طرفداران خود را دارد. برندهای گوناگون مختلفی عطر های شیرین و ماندگار بسیاری ارائه کرده‌اند.

اگه اینجوری عطر بزنی ماندگاریش بیشتر می شه! 

عطر با رایحه تند

روانشناسان معتقدند افراد باهوش با رایحه تند میانه خوبی دارند. این افراد حساس نیستند و در کار‌های خود بسیار زیرک و صبور هستند. افرادی که عطرهای تند را می‌پسند اغلب اعتماد‌به‌نفس بالایی دارند و رایحه تند را باعث شادابی خود می‌دانند. رایحه تند حس نفوذ‌پذیری بالایی دارد و اشخاصی که از این رایحه استفاده می‌کنند معمولا در زندگی اجتماعی خود به‌عنوان افرادی تأثیرگذار شناخته می‌شوند. اگر همکاری دارید که از رایحه تند استفاده می‌کند مطمئن باشید که قرار است کار در کنار او به بهترین شکل ممکن انجام شود. در خرید ادکلن زنانه اصل با رایحه تند دقت ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا عطر‌های تند در اغلب مواقع بوی دارچین و زنجبیل می‌دهند و برخی خانم‌ها با این رایحه‌ها رابطه خوبی ندارند.

انتخاب عطر

عطر با رایحه تلخ

اغلب افرادی که از عطرهای تلخ استفاده می‌کنند، شخصیت بسیار قوی و با ثباتی دارند. این دسته از افراد هیچ گاه در مقابل مشکلات تسلیم نمی‌شوند و همیشه در کارهای خود مصمم هستند و بسیار افراد فعالی هستند. ناگفته نماند که بسیاری از ورزشکاران نیز طرفدار عطرهای تلخ هستند. این دسته از افراد دارای انگیزه بسیار زیادی هستند. اغلب اهل معاشرت چندانی نیستند و تنهایی و خلوت را بیشتر ترجیح می‌دهند. بنابراین ادکلن مناسب شخصیت افراد قدرتمند، رایحه‌ای تلخ دارد.

عطر با رایحه شیرین 

این دسته از عطرها با عطرهای شیرین متفاوت هستند. افرادی که عطرهای ملایم استفاده می‌کنند اغلب افراد مرموز و اسرار آمیزی هستند. به راحتی نمی‌توان خلق و خوی آن‌ها را تشخیص داد و هر روز به یک صورت متفاوت ظاهر می‌شوند. این دسته از افراد قابل اعتماد هستند و در میان دوستان خود بسیار محبوب هستند. زود عصبی می‌شوند ولی با این حال خیلی زود مسائل را فراموش می‌کنند. رایحه‌های ملایم، همان ادکلن مناسب شخصیت های بی‌اعصاب و محبوب و پیچیده است.

عطر با رایحه گرم

طرفداران عطر‌های گرم انسان‌های مهمان‌نوازی هستند و از صمیمیت و دوستی آن‌ها می‌توانید نهایت لذت را ببرید؛ همچنین افرادی که به رایحه گرم علاقه دارند، مشاورین خوبی خواهند بود. حس معاشرت بی‌نظیر کنار آن‌ها باعث می‌شود از گفت‌و‌گو با آن‌ها خسته نشوید. رایحه گرم را در عطر مناسب شب به‌وفور می‌توان پیدا کرد، زیرا در اغلب موارد رایحه گرم حس آرامش و صمیمیت بین افراد در مجالس را افزایش می‌دهد.

 کدام بوها شادی آورند؟

عطر با رایحه ملایم

معمولا افرادی که انتخاب اولشان عطر ملایم است، قلب بزرگی دارند. افرادی که از رایحه معتدل استفاده می‌کند، در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. هیچ نمودی از خودخواهی و خودبینی در افرادی که از عطر ملایم استفاده می‌کنند وجود ندارد. آن‌ها کینه‌ای نیستند و خیلی راحت دیگران را می‌بخشند. احساس امنیت و آرامش در کنار افرادی که از رایحه ملایم استفاده می‌کنند موج می‌زند. در خرید عطر معتدل زنانه به این نکته توجه کنید که رایحه آن‌ها ترکیبی از بوی گل و میوه‌های ملایم است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر