باور اشتباه در استفاده از خمیردندان | مقدار درست خمیردندان برای مسواک زدن

اشتباهات رایج در استفاده از خمیر دندان

طبق اعلام یک پایگاه سلامت مقدار خمیر دندان برای تمیز کردن دندان ها باید مقدار مشخصی باشد.

خمیر دندان
ویکی گردی:

اکثر ما طبق آنچه که به ما یاد داده شده، برای مسواک زدن از مقدار زیادی خمیر دندان استفاده می کنیم. طبق اعلام یک پایگاه سلامت مقدار خمیر دندان برای تمیز کردن دندانها باید مقدار مشخصی باشد زیرا مقدار زیاد خمیردندان کمکی به تمیزی بیشتر دندانها و از بین بردن باکتری ها نخواهد کرد.

 طبق اعلام پایگاه «Health» بسیاری از اوقات در تبلیغات، مسواک به همراه مقدار زیادی خمیر دندان نشان داده می‌شود؛ گویی به مصرف کننده گفته می‌شود، هر زمانی که مقدار زیادی از خمیر دندان استفاده شود، تمیزی دندان‌های او بیشتر خواهد بود.

سفید کردن دندان با چند روش ساده خانگی

در این خصوص، «Gao Jie Te» دندانپزشک مالزیایی در دانشکده «کینگز» لندن با رد کردن این عقیده، در حساب کاربری خود در «تیک تاک» توصیه‌های مفیدی در خصوص سلامت دندان‌ها را به اشتراک گذاشت. او با انتشار ویدئویی اعلام کرد میزان مناسب خمیر دندان در افراد بالای سه سال به میزان یک دانه «نخود فرنگی» است. تبلیغات تجاری معمولا به شما دروغ می‌گویند و شما نیازی به مصرف مقدار زیادی خمیر دندان ندارید.استفاده خمیردندان بیشتر از دانه نخود فرنگی برای کودکانی که دندان هایشان هنوز به طور کامل رشد نکرده است، خطر زیادی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    من این مطلب رو جای دیگه ای خوانده بودم و از همین روشی که در این مطلب گفته شده استفاده کردم ولی متاسفانه دندانهایم خوب و کامل تمیز نشد،مقدار خمیر دندان برای هر شخصی به اندازه دندانها و دهان آن شخص بستگی دارد که فرد بعد از چندین بار مسواک زدن خودش متوجه میشود چه مقدار خمیر دندان باید روی مسواکش بریزد