عطر مشترک | عطر مشترکِ زنانه و مردانه | عطر اسپرت

این عطرها رو بخری هم خودت میتونی استفاده کنی هم شوهرت + عکس

در این مقاله عطر مشترک زنانه و مردانه خواهیم پرداخت. این عطرها با ترکیباتی مناسب برای هر دو جنس طراحی شده‌اند، تا احساس رضایت و جلب توجه همه‌ی افراد را به خود جلب کنند.

عطر
ویکی گردی:

در گذشته، عطرها به دو دسته زنانه و مردانه تقسیم می‌شدند، اما امروزه با تغییر نگرش‌ها، شاهد ظهور عطرهای مشترک زنانه و مردانه یا یونیسکس هستیم. عطرهای مشترک زنانه و مردانه به دلیل رایحه‌های جذاب و منحصر به فرد، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در ادامه شما را با عطرهای مشترک زنانه و مردانه آشنا می کنیم.

معرفی عطرهای اسپرت (عطرهای مشترک زنانه و مردانه)

پرفیوم اکسترکت بارا اوندا نازوماتو

برند ناسوماتو کمپانی هلندی است که هدفش تولید عطر با رایحه‌های خاص است. پرفیوم اکسترکت بارا اوندا از این برند از جمله عطرهای اسپرت و نیش به حساب می‌آید که بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان است. این عطر در گروه رایحه‌ی شرقی و چوبی قرار دارد و گرم و تلخ است.

پرفیوم اکسترکت بارا اوندا نازوماتو

ادو تویلت مکی پقو نسل رانسه

اگر به دنبال رایحه‌‌ای خنک و شیرین هستید ادو تویلت مکی پقوونسل از برند رانسه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ادو تویلت عطری سرشار از رایحه‌های نشاط آور میوه‌های مرکباتی است که حس شادابی و هیجان را در درون شما زنده خواهد کرد.

نت ابتدایی این عطر با ترکیبی از روایح لیموترش، گریپ فروت، نعناع، تمشک و زنجبیل شروع می‌شود و بعد از مدتی رایحه‌ی یاس، آویشن و ریشه‌ی آنجلیکا به مشام می‌رسد و در نهایت مجموعه‌ای از رایحه‌های کهربا، چوب سدر و مشک سفید بر جای می‌گذارد.

ادو تویلت مکی پقو نسل رانسه

ادو پرفیوم اورجینال وتیور کرید

ادو پرفیوم اورجینال وتیور از خانه‌ی عطر کرید از آن دسته عطرهایی است که رایحه‌ای خنک و تلخ دارد و شما از آن می‌توانید در بهار، پاییز و زمستان استفاده کنید. گروه رایحه‌ی این عطر چوبی و ادویه‌ای است.

ادو پرفیوم اورجینال وتیور کرید

ادو پرفیوم 1861 رنسانس زرجوف

عطر 1861 رنسانس برند زرجوف مخصوص کسانی است که رایحه‌ی گرم و شیرین را می‌پسندند. این عطر مناسب فصول بهار، تابستان و پاییز است.

رایحه‌ی ابتدایی این عطر با رایحه‌ی مرکباتی مانند نارنگی، ترنج و لیمو شروع می‌شود و در نت میانی بویی گلدار چون گل رز و سوسن را حس خواهید کرد و در نت پایانی رایحه‌ی چوبی مانندِ سدر، کهربا و مشک به مشام می‌رسد.

ادو پرفیوم 1861 رنسانس زرجوف

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر