حقوق کارگران | افزایش حقوق کارگران

افزایش 25 درصدی حقوق این دسته از کارگران + جزئیات

کریم حسینی گفت: باید حق و حقوق کارگران در نظر گرفته شود و هم زمان وضعیت دولت و منابع آن هم دیده شود. در واقع باید همه مسائل را باهم مورد توجه قرار دهیم و یک تصمیم منطقی گرفته شود.

حقوق کارگران
ویکی گردی:

به نقل از اقتصادآنلاین: پرستو بهرامی راد؛ کریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی در گفتگو با اقتصادآنلاین در خصوص افزایش حقوق کارگران در سال آینده گفت: سیاستی که هر ساله توسط مجلس به ویژه کمیسیون اجتماعی پیگیری می‌شد این بود که علارغم اینکه ما دخالتی در تعیین حقوق کارگران نداریم و در یک شورای مشخصی باید این کار صورت بگیرد، ولی همیشه وضعیت اقتصادی، حقوق کارگران و بویژه با توجه به وضعیت تورم کشور باید توجه شود.

وی در ادامه توضیح داد: این را ما در افزایش حقوق کارمندان دولت هم دیدیم. نمی‌شود 18 یا 20 درصد افزایش باشد. نباید پایه حقوق کارگران و کارمندان کم باشد. عدد تورم بالا است،  یقیناً در حد عدد تورمی نمی‌شود، حقوق‌ها را تنظیم کرد.

حسینی اشاره کرد: ما باید یک حد وسطی را در نظر بگیریم و وضعیت حقوق و معیشت کارگران در آن لحاظ شود. در دو سال گذشته متاسفانه یک افزایش و یک کاهش داشتیم که هر دوی آنها غیر منطقی بود و این شرایط به افزایش های بعدی لطمه زد.

در نهایت این عضو کمیسیون اجتماعی مطرح کرد: باید حق و حقوق کارگران در نظر گرفته شود و هم زمان وضعیت دولت و منابع آن هم دیده شود. در واقع باید همه مسائل را باهم مورد توجه قرار دهیم و یک تصمیم منطقی گرفته شود.

حسینی احتمال افزایش حقوق کارگران را تا 25 درصد دانست.

منبع: اقتصادآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر