تعبیر خواب تخم مرغ | تعبیر خواب

دیدن تخم مرغ در خواب به چه معناست؟ | تعبیر خواب تخم مرغ چیه؟

خواب تخم مرغ تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد. برای خواندن تعبیر خواب تخم مرغ با ما همراه باشید.

تعبیر خواب
ویکی گردی:

تعبیر خواب تخم مرغ را ردر این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید. در عالم خواب و رویا تعبیر مثبت و منفی از تخم مرغ ارائه شده است. برخی از معبران تعبیر خواب تخم مرغ را شانس و اقبال، برخی مصیبت و گرفتاری، برخی هم کنیزک و رابطه نا مشروع و … می دانند. برای مشاهده تعبیر خواب تخم مرغ با ویکی گردی همراه شوید.

تعبیر خواب تخم مرغ بر اساس نظر معبر

از نظر دانیال نبی

از نظر حضرت دانیال تخم مرغ در عالم رویا نمادی از یک کنیز و یک دخترک خردسال و کم سن و سال می باشد. شاید کسی را به خانه خود بیاورید تا خدمتکار شما باشد و یا اینکه برای پرستاری از شخصی به جمع شما اضافه شود.

سفر و مسافرت در خواب چه تعابیری دارد؟

اگر فقط تخمی را دیدید و نمی دانستید تخم چه حیوانی بود، زنی را برای ازدواج خواهید خواست که بسیار نجیب و مطهر می باشد. هرچه قدر تخم مرغی که دیدید سفید تر باشد، شخصیت این زن والاتر خواهد بود.

از نظر ابراهیم کرمانی

تخم گذاشتن:

از نظر ابراهیم کرمانی اگر در عالم رویا دیدید که در حال تخم گذاشتن بودید، تعبیر این خواب نشان می‌دهد که شما زنی را به همسری خواهید گزید و همچنین شما در رابطه جنسی و نزدیکی بسیار حریص و طالب هستید.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

تهرانی معتقد است که اگر در خواب تخم مرغی را دیدید که به حالت نیمرو پخته شده بود، چنین خوابی از یک فرصت و موقعیت بسیار خوب و نیکو خبر می دهد. هوشیار باشید و از این شرایط به نحو احسن استفاده کنید.

از نظر لیلا برایت

خریدن تخم مرغ:

از نظر لیلا برایت اگر در عالم رویا دیدید که در حال خریدن تخم‌مرغ بودید ،چنین خوابی نشانگر سود و منفعت در زمینه مالی و اقتصادی می باشد.

خوابیدن روی تخم مرغ:

اگر در خواب دیدید که یک مرغ بر روی تخم های خود خوابیده بود و این رویا نشانگر شنیدن اخبار بسیار خوب و خوشایند است. این اخبار هرچه که هست در شما احساس خوشحالی به وصف ناپذیری ایجاد خواهد کرد.

تخم مرغ پخته:

تخم مرغ پخته شده در خواب نشانه این است که اگر اکنون روزهای بسیار سخت و طاقت فرسایی را می‌گذرانید پس در آینده روزهای خوب و خوش خواهید دید. دوران سختی به پایان رسیده و زندگی روی خوش به شما نشان می دهد.

دیدن خون در خواب چه نشانه هایی دارد؟

تخم مرغ رنگی:

تخم مرغ های رنگ شده در عالم رویا نشانه‌ای از موانع و مشکلات پیش روی تان می باشد.شاید اکنون با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنید و یا اگر فعلا مشکل خیلی مهمی ندارید پس مراقب باشید، چرا که در آینده امکان ایجاد سختی و موانع بسیار زیاد می باشد.

اگر در عالم رویا دیدید که کسی به شما تخم مرغ رنگ شده داد، چنین خوابی نشان می‌دهد که به کسی علاقه مند خواهید شد. جذب کسی می شوید و بسیار او را دوست خواهید داشت.

از نظر لوک اویتنهاو

گرفتن تخم مرغ:

از نظر وی اگر در خواب دیدید که تخم‌مرغ گرفته بودید، یک سود و منفعت بسیار بزرگ عاید شما خواهد شد.

خریدن تخم مرغ:

اگر در خواب دیدید که در حال خریداری کردن‌ تخم‌مرغ بودید، این خواب خوب نیست. یک ضرر و زیان و خسارت در انتظار شماست.

منبع: تاروت رنگی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر