فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر | فال تاروت 18 دی 1402

فال تاروت امروز 18 دی 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال تاروت
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

 متن فال:

شما خودتان را فریب می دهید.ممکن است که شما فکر کنید که در حال به دست آوردن چیزی هستید. اما اغفال شده اید.نه تنها شما به خودتان دروغ می گویید،بلکه با دوستانتان نیز رفتار بدی دارید.بد قولی می کنید و قابل اعتماد نیستید. لجاجت و سرسختی و امتناع شما از مصالحه و توافق ، شما را وادار نموده تا از چیزی دفاع کنید که در حقیقت غیر قایل دفاع است.در صورتیکه به اشتباه خود پی برده و آنرا بپذیرید،جلوی ضرر را تا حد زیادی،و به طور باورنکردنی،خواهید گرفت

فال قهوه روزانه | فال قهوه 18 دی 1402

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

متن فال:

این کارت به صورت وارونه ممکن است به شما در مورد زنی غیر قابل اعتماد هشداردهد که نمی توان به او اطمینان یا تکیه کرد.او از نظر احساسی سست و متزلزل بوده و در احساست خود که مایل به حملات عصبی هستند ، غوطه ور شده است. لجاجت و سرسختی و امتناع شما از مصالحه و توافق ، شما را وادار نموده تا از چیزی دفاع کنید که در حقیقت غیر قایل دفاع است.در صورتیکه به اشتباه خود پی برده و آنرا بپذیرید،جلوی ضرر را تا حد زیادی،و به طور باورنکردنی،خواهید گرفت

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

 متن فال:

این کارت بشارت دهنده خبر های خوب است و بیان میدارد که پس از کار مشقت بار و زیاد ، و پشت سر گذاشتن مشکلات ، زمان آن فرا رسیده که به موفقیت و پیروزی دست یابید.موفقیتی که شما در رویا ها میدیدید و دیگران به آن دست یافته بودند. با ایجاد تغییر و تحول در سرگرمی ها و علاقه به کار و یا یادگیری مهارتهای جدید، مسیر زندگی خود را تغییر دهید.مخصوصا این کارت برای هنرمندی که قصد دارد در کمال عقل و درایت،زندگی خود را وقف کاری هنری نماید، نشانه سعادت و خوشبختی است.

فال فرشتگان الهی امروز دوشنبه 18 دی 1402

فال تاروت روزانه متولدین تیر

 متن فال:

این کارت نشان می دهدد که شما تنبل و بی اراده شده اید! شما چیزی را که شروع کرده اید نمی توانید به پایان رسانید و آن درک و فهم منطقی لازم را از دست داده اید. این کارت در مورد ضرورت رها کردن بعضی چیز ها سخن می گوید.اکنون زمان ایجاد تغییر و تحولی فرا رسیده تا به زندگی شما تازگی و طراوت ببخشد.یک دگرگونی و نقطه عطف در زندگی شما موجب می شود که شما دوستان تازه ای پیدا کرده و تجربه های جدیدی کسب نمائید

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

 متن فال:

ظهور این کارت به صورت وارونه در طالع شما بیان میدارد که اگر چه تکمیل یک طرح یا پروژه به دلیل موانع متععد به تاخیر افتاده،اما هیچ جای نگرانی نیست، چرا که خیلی زود به اتمام رسیده و به نتیجه موفقیت آمیزی می رسد. شما از بخشش و سخاوت شخص دیگری بهره مند خواهید شد.این موضوع موجب می شود تا شما در کار خود پیشرفت کرده و به موفقیت های مالی دست یافته و به دنبال آن ایمان و عقیده خود را بازیابید. به خاطر داشته باشید که شما از بخشش و سخاوتمندی فرد دیگری سود برده اید، پس شما نیز باید در مورد افرادی که نیازمند آن هستند این سخاوت را به کار ببرید

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

متن فال:

این کارت به صورت وارونه به شما هشدار می دهد که مراقب مردی فریبکار و پر نیرنگ که چهره واقعی خود را نشان نمی دهد باشید.شخصی که دورو است و شما تنها یکی از دوروی او را می بینید. او شخصی است محکم و منظم، منضبط و قابل اطمینان. او قبل از انجام هر کاری با دقت فکر می کند و هنگامی که کاری را انجام میدهد بدون هیچ گونه کج روی و انحراف، مسیری را دنبال می کند که برای خودش تعیین کرده است.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

متن فال:

این کارت بیان می کند که شما بسیار احساس تاسف و پشیمانی می کنید.و ندامت و پشیمانی شما به خاطر از دست دادن و گم کردن چیزی است. شما از آنچه که باقی مانده غافل هستید و نمی دانید که دردراز مدت ممکن است همین چیز اندک، بسیار ارزشمند تر شود

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز دوشنبه 18 دی 1402

فال تاروت روزانه متولدین آبان

 متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان می دارد که زمان آن فرا رسیده که مسئولیت تصمیمات گذشته خود را به عهده بگیرید.شما با خود روراست نبوده اید و اگر چه در فریب دادن خود مهارت بسیار دارید اما خودتان را با احساس گناه و تقصیر و وحشت نابود می کنید.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

متن فال:

او مردی رویایی و رومانتیک با آرمانهای والا می باشد و همیشه می توان او را مدافع و حامی ستمدیدگان و مظلومان دانست و روی او حساب کرد. نمونه بارزی از یک شوالیه دلیر و جوانمرد. او به زیبایی و حقیقت ارزش می گذارد و در جستجوی کمال مطلوب می باشد. او اغلب امیدوار است تا بازتاب این کمال مطلوب را در وجود یک شریک یا دوست یا همسر بیابد.

فال تاروت روزانه متولدین دی

متن فال:

این کارت نشان دهنده مرگ فیزیکی و جسمی نیست بلکه مانند برداشتن خرمن اشاره می کند بر پایان چرخه ای که به دنبال آن دانه های جدید کاشته می شوند.کارت بیانگر زمان تعدیل و تسویه است، و بیان کننده وقفه و تعلیق میان مرحله پیری و جوانی است.

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 18 دی

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

متن فال:

این کارت عاشق مبارزه است و عملا به دنبال خطر می رود و خود را به مخاطره می اندازد. او شخصیتی پر شور و پر حرارت، بخشنده و سخاوتمند و دوست داشتنی دارد که باعث می شود دوستی عاقل و وفادار باشد.اگر چه اگر تصور کند شخصی از گذشت و بزرگواری او سوء استفاده می کند ، خشم و عصبانیت او چون شعله ای زبانه می کشد.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

متن فال:

این کارت خبر می دهد از مرحله ای موزون،خوش آهنگ،موفقیت آمیز و سرشار از زیبایی و خوشی در زندگی شما.روابط شما با خانواده و دوستان مسرت بخش و توام با عشق است. کارت "بانو" همچنین بیانگر سلامتی است.به طور معنوی ، زمان پیشرفتها و خلاقیت های مهم فرا رسیده است.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر