کودک بدون چهره | عکس های کودک بدون چهره | کودک عجیب

چهره ترسناک کودک 6 ساله ای که صورتش را از دست داد + عکس

عکس هایی از یک پسر 6 ساله در فضای مجازی دست به دست شده است که با دیدن عکس های این کودک بدون چهره ممکن است به وحشت بیوفتید.

کودک بدون چهره
ویکی گردی:

پسر شش ساله چینی با چهره ای پر از آثار سوختگی و زخم های کهنه درمان نشده که به کودک بدون چهره معروف شده است زندگی می کند و خانواده اش توانایی مالی درمان او را ندارند. این کودک بدون چهره که وانگ زیوپنگ نام دارد در نوامبر 2010 هنگام بازی با فندک دچار سوختگی شدید شد و موها، لب ها، پلک ها، انگشت های شست پا، و بند اول همه انگشت های دستش را از دست داد. همچنین زخم هایی که روی صورت او باقی مانده اند جلوی دید چشم هایش را می گیرند و باعث شده تا او را کودک بدون چهره بنامند.

 روز حادثه پدر و مادر زیوپنگ به سرعت او را به بیمارستان رساندند و پسر کوچک اگرچه از مرگ نجات پیدا کرد، ولی تقریباً همه قسمت های صورت خود را از دست داد. پدر و مادر او تنها توانایی پرداخت هزینه یک دوره درمان سه ماهه را داشتند. پدر زیوپنگ یک کشاورز و مادرش خانه دار است.

عجیب ترین نوزاد دنیا که با هیکلی شبیه به هالک به دنیا آمد + عکس

کودک بدون چهره

 آقای وانگ می گوید می دانیم هرچه بچه ای کوچک تر باشد جراحی پلاستیک بهتر جواب می دهد، اما ما پولی برای جراحی نداریم. دیدن پسرم در این وضعیت خیلی دردناک است. به خصوص در تابستان که هوا گرم است و پشه ها پوست حساس او را آزار می دهند.

دختر عجیبی که بدون بینی به دنیا آمد!! + عکس

 مدارس زیوپنگ را به خاطر ظاهرش نمی پذیرند و زیوپنگ این روزها در خانه می ماند. پدر او از موسسات خیریه محلی درخواست کمک کرده است تا شاید بتواند300000 یوان (30000 دلار) هزینه عمل جراحی او را فراهم کند. اگرچه چین یک کشور کمونیستی است، سیستم بهداشت و درمان آن هزینه درمان مردم را به طور رایگان فراهم نمی کنند.

کودک بدون چهره

 انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌ های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر