فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر | فال تاروت 10 دی 1402

فال تاروت امروز 10 دی 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال تاروت
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

 متن فال:

این کارت به صورت وارونه به شما هشدار می دهد که مراقب مردی فریبکار و پر نیرنگ که چهره واقعی خود را نشان نمی دهد باشید.شخصی که دورو است و شما تنها یکی از دوروی او را می بینید. این کارت بیان می کند که شما به علت دودلی و تردید، فرصت را از دست می دهید. یا در مواجهه با مشکلات و مخالفت ها،خیلی زود تسلیم می شوید.در حالیکه می توانید موفق شده و به پیروزی برسید

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 10 دی 1402

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

متن فال:

چیز هایی که قبلا بسیار مسلم و قطعی به نظر می رسیدند ، دیگر بیشتر از این نمی توان آنها را مسلم فرض کرد و بدیهی دانست.برخی از معما ها و اسرار مبهم و پیچیده بیشتر آشکار می گردند.اما همه آنها هنوز روشن نشده و بر ملا نمی شوند.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

متن فال:

این کارت خبر می دهد از مرحله ای موزون،خوش آهنگ،موفقیت آمیز و سرشار از زیبایی و خوشی در زندگی شما.روابط شما با خانواده و دوستان مسرت بخش و توام با عشق است. کارت "بانو" همچنین بیانگر سلامتی است.به طور معنوی ، زمان پیشرفتها و خلاقیت های مهم فرا رسیده است.

فال فرشتگان الهی امروز یکشنبه 10 دی 1402

فال تاروت روزانه متولدین تیر

متن فال:

شما به ثروت و دارایی بسیار اهمیت می دهید.مال اندوزی و زیاده طلبی زندگی شما را تحت الشعاع قرار داده است انجام کار ها و امور به نتیجه خوشایندی می رسند . زمان جشن گرفتن فرا رسیده، شما احساس سرزندگی و نشاط می کنید.اکنون زمان پیشرفت های احساسی و معنوی است.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

متن فال:

این کارت نشان دهنده مرگ فیزیکی و جسمی نیست بلکه مانند برداشتن خرمن اشاره می کند بر پایان چرخه ای که به دنبال آن دانه های جدید کاشته می شوند.کارت بیانگر زمان تعدیل و تسویه است، و بیان کننده وقفه و تعلیق میان مرحله پیری و جوانی است.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 10 دی 1402

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

متن فال:

این کارت به صورت وارونه می گوید که شما فقط به طور موقتی می توانید از مشکلات خود رهایی پیدا کنید.شاید از طریق رفتن به یک مسافرت.به هر حال هرگاه که باز گردید، مشکلات هنوز سر جایشان هستند.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

متن فال:

شما نقش یک انسان رنج کشیده و رنج دیده را بازی میکنید.مسئولیت های بسیاری بر عهده می گیرید، و بدینوسیله نشان می دهید که چقدر سرتان شلوغ است.شما نسبت به افراد اطراف خود حسادت می کنید و قصد دارید از روی بد خواهی و عناد با پراکندن شایعات و بدگویی، شادی و خوشی آنها را از بین ببرید.آنها از نقشه ها و برنامه های شما اطلاع دارند و اگر از ادامه این کار دست بر ندارید ، نهایتا بسیار تنها خواهید شد

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 10 دی

فال تاروت روزانه متولدین آبان

متن فال:

آگاه باشد و مراقب زنی باشید که برای اعمال قدرت بر دیگران از نیروی جنسی خود استفاده می کند.او نیازمند آن است تا برای افزایش اعتماد به نفس خود همواره ترفند ها و دلبری های جدیدی را بکار گیرد.و نه به عنوان یک دوست و نه یک عاشق، قابل اعتماد و وفادار نیست

فال تاروت روزانه متولدین آذر

متن فال:

شما به نیروی باالقوه و خلاق خود حق فرمانروایی نمیدهید.شما عقاید و نظرات بیشماری دارید ، اما به انها اهمیت نمی دهید. در صورتیکه این کارت در فال شما پدیدار شود ، بیان میدارد که نیرو های قدرتمندی در زندگی شما در فعالیت هستند تا عادات و رسوم قدیمی را از بین برده و آنها را در هم شکنند.و آیین نو و جدیدی را پدید آورند.

فال تاروت روزانه متولدین دی

متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان می کند شرایط و اوضاع زندگی شما دچار تغییر و دگرگونی جدی و غیر منتظره ای می شود که نمی توان آن را تغییر داد و یا با آن مقابله کرد. با توجه به کارتهای اطراف، این کارت می تواند بیانگر ورشکستگی ، شکست، ناکامی و یا از دست دادن شغل باشد

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز یکشنبه 10 دی 1402

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

متن فال:

این کارت به صورت وارونه به شما هشدار می دهد که مراقب مردی فریبکار و پر نیرنگ که چهره واقعی خود را نشان نمی دهد باشید.شخصی که دورو است و شما تنها یکی از دوروی او را می بینید.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

متن فال:

اگر این کارت برای شما ظاهر شود بیانگر این است که شما نگران کنترل شدن هستید.امکان دارد که شما مقادیر زیادی خرت و پرت به درد نخور ، از هر نوعی، نگه داشته باشید. برای اینکه میل ندارید چیز ها را دور بریزید.موش مشاهده شده در این کارت به شما هشدار می دهد که شما در خطر این هستید که ذهنتان مشغول جزئیات دیگر شود

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر