ترسناک ترن مکان های دنیا | جاهای دیدنی ترسناک | مکان های ترسناک

5 تا از ترسناک ترین ساختمان های جهان رو اینجا ببینین + عکس

5 نمونه از ترسناک‌ترین مکان‌ های جهان در این مقاله معرفی شده‌ اند، مکان‌ هایی که نفس بازدید کنندگان را در سینه حبس می‌کنند. با ما همراه باشید.

ترسناک ترین مکان ها
ویکی گردی:

در این مقاله از سایت ویکی گردی ساختمان‌ ها و مکان‌ های ترسناک را می‌ بینید که ظاهرشان غلط‌ انداز است و احتمالا می‌گویید چرا این ساختمان‌ها باید در فهرست مکان‌ های ترسناک جهان قرار بگیرند. دلیل اصلی ترسناک‌ بودن این مکان‌ ها تاریخچه وحشت‌آفرین آنهاست. در دل بسیاری از مکان‌ های ترسناک ، رمزورازهایی نهفته‌ اند که طی سالیان دهان‌ به‌ دهان گشته‌اند و سبب دوری مردم از آنها شده‌اند.

۱. خانه مرموز وینچستر در سن خوزه کالیفرنیا

ویلیام ورت وینچستر مسئول مالی شرکت بزرگ اسلحه‌سازی بود. پس از مرگ ویلیام، همسرش سارا وینچستر دستور داد عمارتی پرپیچ‌وخم بسازند تا از ارواح کسانی که با اسلحه‌های همسرش کشته شده‌اند، در امان بماند. این عمارت به‌سبک معماری ملکه آن (Queen Anne) ساخته شده و ۴ طبقه، ۱۶۰ اتاق، ۱۰هزار پنجره و ۴۷ راه‌پله دارد. در عمارت عجیب وینچستر، راه‌پله‌هایی پیدا می‌شوند که مستقیما به سقف می‌رسند و پنجره‌هایی وجود دارند که پشت آنها راهرویی مخفی است.

مکان های ترسناک

۲. قلعه کوروین در رومانی

قلعه کوروین روزگاری خانه ولاد سوم یا ولاد دیوانه بوده است که دلیلی محکم برای حضور آن در فهرست ترسناک‌ترین خانه‌های جهان محسوب می‌شود. ولاد دیوانه به اعمال وحشیانه‌اش شهرت دارد و حتی می‌گویند رمان «دراکولا» نوشته برام استوکر از شخصیت او الهام گرفته شده است. گفته می‌شود روح کسانی که در این قلعه کشته شده‌اند، هنوز در این مکان سرگردان‌اند.

مکان های ترسناک

۳. جزیره پوگلیا در ونیز ایتالیا

در جزیره پوگلیا، بقایای تیمارستانی به چشم می‌خورد که گذشته‌ای تاریک دارد. این جزیره مکانی برای قرنطینه بیماران مبتلا به طاعون خیارکی بود، اما در واقع آزمایش‌های انسانی ظالمانه‌ای در آن انجام می‌شد. وقتی یکی از پزشکان تیمارستان خود را از بلندترین برج آن پایین انداخت، تیمارستان جزیره پوگلیا برای همیشه تعطیل شد.

مکان های ترسناک

۴. لاوانگ سوو در سمارانگ اندونزی

لاوانگ سوو زمانی دفتر مرکزی شرکت راه‌آهن هند شرقی هلند (نام پیشین اندونزی) بود. پس از اشغال این منطقه توسط ژاپنی‌ها، لاوانگ سوو به محلی برای شکنجه و اعدام تبدیل شد. بعدها، داستان‌هایی درباره حضور ارواح در این ساختمان پخش شد. این مسئله به‌قدری جدی است که وزارت گردشگری اندونزی به مسافران پیشنهاد می‌کند حتما از لاوانگ سوو بازدید کنند تا با یکی از ترسناک ترین مکان های جهان در این کشور آشنا شوند.

مکان های ترسناک

۵. کاسا لوما در تورنتو

کاسا لوما قلعه‌ای به‌سبک معماری گوتیک ریوایوال است که مسیرهای مخفی و انبارهای زیادی دارد. سال‌هاست که داستان‌هایی از حضور اشباح در این قلعه نقل می‌شوند. امروزه کاسا لوما به‌عنوان خانه‌ای تسخیرشده هنگام برگزاری جشن هالووین تزئین می‌شود.

مکان های ترسناک

منبع: چطور
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر