عطر سفر | عطر سفر زنانه | عطر سفر مردانه

رفتیم سفر چه عطری بزنیم؟ | معرفی عطر های مناسب هر مکان برای سفر

یه وقتایی مجبوریم برای سفر ساعت های طولانی رو تو ماشین، هواپیما یا قطار بگذرونیم. به همین بهانه در این مطلب به معرفی انواع عطر سفر خواهیم پرداخت.

عطر سفر
ویکی گردی:

میدونی عطر سفر مناسب هر مکان چیه؟ دنیای عطر و ادکلن ها بسیار متنوع است و پلتفرم های تخصصی عرضه عطر و ادکلن، مانند مارسلا، ما را با دنیای بسیار متنوعی از انتخاب های روبرو می کنند. شاید انتخاب عطر سفر در چنین شرایطی دشوار باشد. به همین خاطر، تصمیم داریم تا در ادامه برای انتخاب بهترین عطر سفر ، نکاتی را مرور کنیم.

مناسب ترین عطر های سفر

عطر مناسب برای سفر هوایی

مهم ترین مشکل سفر های هوایی این است که شما معمولا اجازه حمل کردن شیشه عطر و ادکلن محبوبتان به داخل کابین هواپیما را ندارید. بنابراین باید عطرهایی با ماندگاری بسیار بالا را انتخاب کنید تا بتواند تمام طول پرواز را پوشش دهد. برای سفرهای هوایی انتخاب عطرهایی با طبع گرم یا خنک و عطرهای بسیار قوی را توصیه نمی کنیم. شما قرار است برای مدت زمانی طولانی در فضایی درب بسته در کنار افراد غریبه ای بنشینید که هیچ اطلاعاتی در خصوص حساسیت هایشان ندارید. ممکن است طبع گرم یا سرد عطر شما، سبب ایجاد سردرد، سرگیجه و میگرن در شخص کناری شود و این موضوع چندان خوشایند نیست. در هواپیما امکان تهویه هوا نیز وجود ندارد. بنابراین انتخاب عطرهایی با طبع معتدل در سفرهای هوایی مناسب تر است.

بهترین عطرهای زنانه از دید مردان + عکس

عطر زنانه

عطر مناسب برای سفر زمینی

دست شما برای انتخاب ادکلن و عطر مناسب در سفرهای زمینی باز تر است. نوع عطری که در سفرهای زمینی انتخاب می کنید بستگی زیادی به فصلی که در آن سفر می کنید و آب و هوای منطقه ای دارد. به عنوان مثال اگر سفر زمینی شما از دل کوهستان می گذرد، عطر و ادکلن هایی با روایح چوبی یا رایحه عنبر مناسب تر است. اگر در مناطق سردسیر یا فصل های سرد سال سفر می کنید، انتخاب یک عطر گرم را توصیه می کنیم. اگر در مناطق گرمسیر یا در طول تابستان سفر می کنید، عطرهای با طبع خنک یا معتدل ایده آل تر هستند. از آنجایی که محدودیت بار در این سفرها وجود ندارد، شما می توانید با خیالی آسوده عطر مونت بلنک زنانه یا ادکلن آمواج محبوب خود را همراه داشته باشید.

متولدین هر ماه از چه عطر هایی باید استفاده کنند؟

ماندگاری عطر

عطر مناسب برای سفر دریایی

در سفرهای دریایی باید عطر و ادکلن هایی بر پایه روایح دریایی را انتخاب کنید. این عطرها معمولا طبعی خنک یا معتدل دارند و در ساختار هرم بویایی شان از نمک دریا یا روایح مرکبات استفاده شده است. شما می توانید عطرهایی بر پایه روایح دریایی را در میان محصولات برند های بزرگی همچون عطر آمواج یا عطر شنل زنانه پیدا کنید.

در هوای گرم از چه عطر هایی استفاده کنیم؟

عطر مناسب برای سفرهای کوتاه مدت

برای انتخاب ادکلن و عطر مناسب در سفرهای کوتاه مدت، باید به هدف سفر خود و منطقه ای که قرار است به آن سفر کنید، توجه کنید. اگر برای اهداف کاری یا شرکت در کنفرانس ها، مهمانی ها یا عقد قرارداد های کاری مهم سفر می کنید، توصیه می کنیم حتما از عطر امضای خودتان در طول سفر استفاده کنید. به عنوان مثال، انتخاب یک شیشه کوچک از ادکلن مونت بلنک را توصیه می کنیم. معمولا قیمت ادکلن مونت بلنک مردانه یا قیمت عطر شنل در شیشه های کوچک کمتر است. بدین ترتیب در طول سفر نه تنها مجبور نیستید یک شیشه بزرگ عطر را حمل کنید، بلکه در صورت گم شدن یا جا گذاشتن عطر نیز ضرر کمتری را متحمل می شوید. اگر سفر کوتاه مدت شما جنبه تفریحی دارد، انتخاب عطر و ادکلن های ارزان تر با رایحه مشابه عطر امضایتان، انتخاب به مراتب بهتری است.

ماندگاری بوی عطر

عطر مناسب برای سفرهای بلند مدت

در سفرهای بلند مدت، عطر و ادکلن امضایتان را همراه داشته باشید. البته این عطر را با توجه به شرایط آب و هوایی مسیر سفر و مقصد انتخاب کنید. مثلا اگر به مناطق گرمسیری می روید، یک عطر و ادکلن با طبع سرد انتخاب هوشمندانه تری است. توصیه می کنیم شیشه های بزرگتری از عطر محبوبتان را برای این سفرها انتخاب کنید. شاید قیمت ادکلن شنل زنانه یا قیمت ادکلن آمواج اصل در شیشه های بزرگتر بیشتر باشد، اما حداقل خیالتان راحت خواهد بود که در مقصد، همیشه از رایحه ای خوش برخوردار هستید و مجبور نیستید در یک شهر یا منطقه تفریحی غریبه، به دنبال عطر جدیدی بگردید.

منبع: پرشین وی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر