رنگ سال | رنگ سال جدید | رنگ سال 1403

رنگ سال 1403 + ایده های استایل و دکوراسیون

اگه تو هم دوست داری بدونی رنگ سال ۱۴۰۳ یا همون ۲۰۲۴ چه رنگیه، که از الان به فکر استایل یا دکوراسیون منزلت باشی، حتما این مطلب رو مطالعه کن.

رنگ سال ۱۴۰۳
ویکی گردی:

رنگ سال ۱۴۰۳ (2024) چه رنگی است؟ از سال ۲۰۰۰ به بعد مرسوم شده که در انتهای هر سال میلادی برای سال جدید، رنگ سال مخصوص آن را انتخاب می‌کنند. این انتخاب از طرف سایت پنتون انجام می‌شود و به اطلاع عموم می‌رسد. رنگ سال ۲۰۲۴ یا به عبارتی رنگ سال ۱۴۰۳ رنگ هلویی انتخاب شده است.  حتما برای انتخاب استایل یا دکوراسیون منزل در سال ۱۴۰۳ به رنگ سال ۱۴۰۳ توجه ویژه ای داشته باشین.

رنگ انتخاب شده برای سال ۲۰۲۴، رنگ هلویی یا Peach Fuzz با شماره «Pantone 13-1023» خواهد بود.

اما شرکت پنتون، رنگ زمستان سال ۲۰۲۴ را رنگ زردآلوی له شده (APRICOT CRUSH) انتخاب کرده که تناژ‌هایی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی داشته و بسیار شبیه به رنگ هلویی است.

rang-sal-2024-23

ترکیب رنگ سال 1403 در ویدیویی کوتاه:

 بسیاری از افراد در ایران هم تمایل دارند تا در خرید لباس خود یا دکوراسیون منزلشان در سال نو شمسی یعنی ۱۴۰۳ هم از این رنگ استفاده می‌کنند.

رنگ سال 1403

با اعلام قطعی رنگ سال ۲۰۲۴ طراحان و کارکنان مد به دنبال جذاب‌ترین‌ها برای عرضه و فروش به مردم می‌باشند.

رنگ ملایم و صمیمانه هلویی، بیانگر مهربانی، شفقت و ارتباط بوده و به خاطر آرزوی داشتن آینده‌ای صلح‌آمیز و ایجاد آرامشی عمیق در روابط بین افراد معرفی شده است. استفاده از این رنگ، برای تغییر حا‌ل‌وهوای خانه یا حتی استایل روزانه و لباس‌ها مناسب هستند. 

رنگ-سال

استفاده از رنگ هلویی در استایل

  • رنگ مد 1403 به عنوان یک رنگ گرم و انرژی­‌زا، انواع رنگ‌های سرد و خنثی ست می شود.
  • رنگهای کلاسیک مثل سرمه‌ای و ذغالی هم انتخاب خوبی برای ست کردن با رنگ هلویی هستند.
  • علاوه بر این، رنگ‌های طبیعی مثل سبز زیتونی، قهوه‌ای، آبی و خاکستری با نارنجی هلو مخملی به‌خوبی ترکیب شده و استایل فوق‌العاده‌ای برای شما می‌سازند.

rang3

استفاده از رنگ سال در دکوراسیون منزل

علاوه بر طراحان صنعت مد و پوشاک، طراحان دکوراسیون داخلی منزل نیز از رنگ سال استقبال کرده و برای طراحلی داخلی منازل از آن استفاده می کنند. اشخاصی که به رنگ سال اهمیت زیادی می دهند؛ معمولا هرساله گوشه ای از منزل خود را مطابق با رنگ سال تزئین می کنند. برای این کار می توان از قاب ها، گلدان و گل های طبیعی و مصنوعی ، صندلی و مبل ها تک نفره و … استفاده کرد.

khane5

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر