دکوراسیون خانه | دکوراسیون خانه از مد افتاده

با این وسایل از مد افتاده دکوراسیون خونت رو خز نکن! + عکس

وقتی صحبت از دکوراسیون خانه می‌شود منظور نحوه چیدمان و انتخاب وسایل متناسب با یکدیگر است. در اینجا بهت میگم در دکوراسیون خانه چه وسایلی از مد افتاده تا دیگه اونا رو نخری.

دکوراسیون
ویکی گردی:

نحوه چیدمان و انتخاب وسایل متناسب با یکدیگر در دکوراسیون خانه تاثیر زیادی داره، اگر بخواهید از مد عقب نمانید، علاوه بر چیزهایی که مد می‌شوند با چیزهایی که از مد می‌افتند هم باید آشنا باشید تا دکوراسیون خانه جذاب تری داشته باشید. بنابراین می‌خواهیم شما را با چیزهایی که از مد افتاده آشنا کنیم تا دکوراسیون خانه به روز تری داشته باشید.

 

وسایل دکوراسیون از مد افتاده

پرده های لوردراپه و عمودی

پرده های عمودی، یادگاری از گذشته، با گزینه های مدرن تر درمان پنجره جایگزین می شوند. جایگزین‌های شیک‌تری مانند سایه‌های غلتکی، پرده‌های رومی یا پرده‌های شفاف را بررسی کنید تا جذابیت زیبایی‌شناختی پنجره‌های خود را افزایش دهید.

پرده

گل های مصنوعی در دکوراسیون از مد افتاده است

گیاهان و گل های مصنوعی در حال از دست دادن محبوبیت خود هستند زیرا مردم به سمت فضای سبز اصیل و زنده جذب می شوند. گیاهان زنده نه تنها حس سرزندگی را به فضا می آورند، بلکه به بهبود کیفیت هوای داخل خانه نیز کمک می کنند.

گل مصنوعی

فرش‌های مصنوعی از پوست حیوانات

فرش‌های مصنوعی از پوست حیوانات، که زمانی یک اثر عجیب و غریب بودند، با آگاهی بیشتر مردم نسبت به انتخاب‌های اخلاقی و پایدار، جایگاه خود را از دست می‌دهند. فرش های الیاف طبیعی یا جایگزین های بدون ظلم را در نظر بگیرید تا بافت و گرما را به کفپوش خود اضافه کنید.

فرش مصنوعی

قفسه های باز

قفسه های باز در فضای آشپزخانه شاید در سال های گذشته طرفداران زیادی داشته است اما امروزه دیگر در بین مدهای روز قرار ندارد. سال جدید است و زمان بسیار خوبی برای عملی تر بودن و فکر کردن به راه هایی که چگونه آشپزخانه شما می تواند به خوبی کار کند.

به جای بسیاری از قفسه های باز، فقط تعداد را کم نگه دارید. یکی یا دو تا شاید برای نگه داری آسان وسایل کافی است. هرچه آشپزخانه شما فضای خلوت تری داشته باشد، راحت تر می توانید در آن کار کنید پس از ایجاد قفسه های باز با تعداد زیاد بپرهیزید.

شلف ها و قفسه های باز یک انتخاب محبوب برای نمایش اقلام بوده است، اما به دلیل پتانسیل جمع آوری گرد و غبار و ایجاد آشفتگی بصری، جایگاه خود را از دست می دهد. ترکیبی از راه حل های ذخیره سازی بسته و باز را در نظر بگیرید تا تعادلی بین نمایش وسایل خود و حفظ یک فضای تمیز و سازمان یافته ایجاد کنید.

قفسه های باز

استفاده از قاب‌ با تصاویر گل و گیاه از مد افتاده است

تصاویر چاپی گیاهان به‌ویژه برگ درخت خرما که از چند سال پیش محبوب شده بود، از مد افتاده اما انواع اکسسوری‌ و وسایل دکوری جایگزین این مدل قاب‌ها شده است.

شلبی گرین می‌گوید استفاده از تصاویر گیاهان بیش از حد معمول شده و دیگر منحصر به فرد نیست. در عوض، مردم اکنون به سمت آثار هنری نقاشی شده با دست یا عکاسی گرایش پیدا کرده‌اند

قاب عکس

کاغذ دیواری با طرح شلوغ از مد افتاده

استفاده از کاغذ دیواری‌های گلدار با پترن‌های شلوغ، نه تنها از مد افتاده است بلکه برای استفاده در هر خانه‌ای با هر نقشه و هر متراژی مناسب نیست. دوران طرح‌های گلدار و شلوغ برای دیوارها به پایان رسیده است. سعی کنید دیوارهای خانه‌ خود را ساده انتخاب کنید

کاغذ دیواری

شابلون زدن دیوار

شابلون دیوار نیز یکی از راه‌های کم هزینه برای تغییر دیزاین دیوار خانه بوده است، اما دیگر مثل سابق طرفداران زیادی ندارد. همانطور که گفتیم اگر به دنبال دکوراسیون خانه جدید هستید باید دیوارهای ساده و بدون هیچ طرح و شابلون را انتخاب کنید

شابلون

میز تلویزیون قدیمی

میزتلویزیون‌های قدیمی تلفیقی از میز و بوفه بود. محفظه‌ای برای تلویزیون به صورت توکار درنظر گرفته شده بود، از جنس چوب و همراه با قفسه‌هایی با درب شیشه‌ای. با تغییر تلویزیون‌ها و باریکتر شدن آن‌ها این سبک از میز تی‌وی‌ها نیز قدیمی و از مد افتاده شدند. برای نجات خانه از مد افتاده خود به دنبال میز تلویزیون‌های ساده و مدرن باشید.

میز تلویزیون

این ساعت ها قدیمی شده

ساعت ایستاده و و ساعت های 3 تیکه پر زرق و برق از مد افتاده و دیگه جذابتی ندارند.

ساعت ایستاده

ساعت قدی

ساعت سه تیکه

ساعت سه تیکه

 در دکوراسیون منزل، انتخاب ساعت بسیار مهم است. امروزه انتخاب ساعت بسیار مهمتر از گذشته است. با توجه به تنوع گسترده ساعت های موجود و این واقعیت که اکثر تصمیمات ما تحت تاثیر مد است، ممکن است برای ما مهم باشد که از ترند های فعلی ساعت ها آگاه باشیم تا بتوانیم آگاهانه تصمیم گیری کنیم. ساعت انتخابی باید مطابق با طراحی داخلی منزل، منطقه و محل نصب آن انتخاب شود. ساعت های ایستاده و ساعت های 3 تیکه پر زرق و برق از آن دسته ساعت هایی هستن که از مد افتاده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر