هوش مصنوعی | هوش مصنوعی و بازیگران ایرانی

جذاب ترین بازیگران ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس

از هوش مصنوعی خواسته شده بهترین بازیگران زن و مرد و پیشکسوت سینمای ایران را معرفی کند. نتیجه را ببینید !

هوش مصنوعی
ویکی گردی:

از هوش مصنوعی پرسیدن که از نگاه خودش بازیگران جذاب ایرانی رو معرفی کنید. هوش مصنوعی 8 بازیگر ایرانی را با عنوان جذابترین بازیگران سینمای ایران معرفی کرد. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی می توانید عکس ۸ بازیگری که هوش مصنوعی معرفی کرد را به همراه بیوگرافی آنها مشاهده کنید.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۱) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. او فعالیتش را در اوایل دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۲ نقش سربازی را در اشک سرما ایفا کرد و برای بازی در نقش یک معتاد در مهمان مامان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

می خوای ببینی بچه آیندت چه شکلی میشه؟ + آموزش

هوش مصنوعی

شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در شمعی در باد (۱۳۸۲) و رستگاری در هشت و بیست دقیقه (۱۳۸۳) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد

هوش مصنوعی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی (زادهٔ ۹ مهر ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. او یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی در جهان است و افتخارات مختلفی از جمله سه جایزهٔ جشنواره فیلم فجر و یک جایزهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرده‌است. او در سال ۱۳۹۱ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را دریافت کرد. لیلا حاتمی فرزند علی حاتمی و زری خوشکام است و اولین فعالیت سینمایی او در ۱۲ سالگی با به تصویر کشیدن کودکی کمال‌الملک در فیلم کمال‌الملک (۱۳۶۲) بود. او برای بازی در نقش زنی نازا در درام لیلا (۱۳۷۵) مورد تحسین قرار گرفت و دیپلم افتخار جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرد

بدون هزینه به کمک ابزار هوش مصنوعی لوگو طراحی کن + فیلم

هوش مصنوعی

هانیه توسلی

هانیه توسلی (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸)بازیگر ایرانی است. او تنها چند سال پس از شروع حرفهٔ بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن (۱۳۸۱) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد.توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم سوءتفاهم (۱۳۹۶) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

هوش مصنوعی

رضا عطاران

رضا عطاران (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او در رشتهٔ اقتصاد، دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد. آغاز فعالیت عطاران به‌عنوان بازیگرِ تئاتر در دههٔ ۱۳۶۰ صورت گرفت.

هوش مصنوعی

علی نصیریان

علی نصیریان (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۱۳) بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان فیلم، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در سال ۱۳۸۰ به‌عنوان چهره ماندگار ایرانی در رشتهٔ بازیگری شناخته شد و نشان درجه یک هنری را دریافت کرد. وی در سن ۸۸ سالگی در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم هفت بهار نارنج برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. و مسن‌ترین برنده جایزه سیمرغ بلورین شد.

جنگ جهانی سوم از نگاه هوش مصنوعی + فیلم

هوش مصنوعی

محمد علی کشاورز

محمّدعلی کشاورز (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ – درگذشتهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بود.[۱] او دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود. از محمدعلی کشاورز، در کنار داوود رشیدی، عزت‌الله انتظامی، جمشید مشایخی و علی نصیریان به سبب تأثیرشان در فیلم‌های ایرانی به عنوان پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر، سینما و تلویزیون ایران(پنج تن سینمای ایران) یاد می‌شود.این هنرمند بر اثر نارسایی کلیه در سن ۹۰ سالگی درگذشت. ایشان همچنین به اقتضای تحصیلات در رشته نقشه برداری، مدتی در سازمان جغرافیایی ارتش شاهنشاهی شاغل بوده است.

هوش مصنوعی

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی (۶ آذر ۱۳۱۳ – ۱۳ فروردین ۱۳۹۸) بازیگر ایرانی بود. وی برگزیدهٔ ششمین دورهٔ همایش چهره‌های ماندگار و دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود. یکی از تماشاخانه‌های تئاتر خاوران تهران به نام اوست.

هوش مصنوعی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    فقط پارسا پیروزفر واقعا جذابه این بشر