لباس پوشیدن | اشتباهات لباس پوشیدن

7 اشتباه در لباس پوشیدن که شما را پیرتر از سنتون نشون میده!

بعضی از اشتباهات رایج و حتی کوچیک در مورد فشن میتونه باعث بالا بردن سن و پیرتر نشان دادن شما بشه. بیا تا بهت بگم در لباس پوشیدن چه چیزهایی رو رعایت کنی.

لباس پوشیدن
ویکی گردی:

هر شخصی در لباس پوشیدن دوست داره سبکی برای خودش انتخاب کنه که با آن راحت تر باشه اما گاهی اوقات ممکن است در لباس پوشیدن، انتخاب های نادرستی کنید که شما را پیرتر و سنتون رو بالاتر نشون بده. در اینجا بهت میگم در لباس پوشیدن چه چیزهایی سن شما را بالاتر می بره و چه چیزهایی استایل شما را جذاب تر می کنه.

 

1.از پوشیدن بیش از حد لباس های مشکی خودداری کنید

رنگ مشکی همیشه شیک و زیبا است. اما داشتن یک استایل سرتاپا مشکی موجب پیرتر به نظر رسیدن چهره شما می شود. از آنجایی که همه ما حداقل چند لباس مشکی در کمدمان داریم، بهتر است آنها را با یک روسری رنگی جذاب ست کنید؛ یا یک لباس یقه اسکی رنگ روشن بپوشید تا رنگ مشکی مانتو، ژاکت یا پالتوتان خیلی به صورتتان نزدیک نشود. همچنین می توانید با استفاده از آرایش به متعادل کردن استایلتان کمک کنید. استفاده از گوشواره و گردنبندهای رنگارنگ نیز می تواند استایل شما را زیبا کند.

استایلتو با رنگ کرم ست کن محشر میشه! + عکس

2.از پوشیدن بیش از حد رنگ های ملایم خودداری کنید

رنگ پوست ما با افزایش سن کمرنگ تر می شود. بنابراین استفاده بیش از حد از رنگ های پاستیلی (رنگ پریده) که دارای روشنایی رنگ بالا و غلظت رنگ پایینی هستند، توصیه نمی شود. اگر چه این رنگ ها بسیار ملایم، روشن و شاد هستند، اما استفاده بیش از حد از آنها در استایلتان می تواند شما را پیرتر نشان دهد. اگر می خواهید از لباس های رنگ روشن استفاده کنید، رنگ های خنثی کم رنگ مانند عاجی، خاکستری روشن و بژ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

3.از پوشیدن لباس های سایز بزرگ خودداری کنید

این روزها لباس های شل و گشاد مد شده اند. آنها ظاهر زیبایی دارند و بسیار راحت هستند. سعی کنید هر بار فقط برای نیمی از بدن خود از این لباس ها استفاده کنید. زمانی که سرتاپای خود را با لباس های سایز بزرگ و گشاد می پوشانید، اینطور به نظر می رسد که قصد دارید چاقی بدنتان را پنهان کنید. این کار موجب می شود شما پیرتر از آنچه که هستید به نظر برسید. علاوه بر این پوشاندن تمام قسمت های بدن نیز موجب پیرتر نشان دادن شما می شود.

4.از عینک های قدیمی استفاده نکنید

اگر چندین سال است که عینکتان را عوض نکرده اید و از مد افتاده است، از آن استفاده نکنید. عینک های قدیمی نیز شما را مسن تر از آنچه که هستید، نشان می دهند. اغلب عینک های بدون فریم سن را بالا می برند. استفاده از عینک های فریم دار جدید به پوشاندن چین و چروک زیر چشم و استتار حلقه های تیره کمک می کنند.

5.از ست های همسان استفاده نکنید

استفاده از اکسسوری ها و ست های همسان می تواند شما را پیرتر از سنتان نشان دهد. از گوشواره، گردنبند و دستبند همسان استفاده نکنید. از ست هایی استفاده کنید که به شما اعتماد به نفس می دهند و اکسسوری های همسان را کنار بگذارید.

برای مسافرت شال رو این مدلی ببند + فیلم

6.از لباس های بدفرم استفاده نکنید

با بالا رفتن سن، ممکن است اندام بسیاری از ما دچار تغییراتی شود و برجستگی های اضافی بر روی شکم و پهلو و دیگر قسمت های بدن ایجاد شود. در این مواقع حتما نیاز نیست از لباس های بی شکل و بدفرم استفاده کنید. باید بدانید که چه لباسی مناسب استایل شما است و قادر است به خوبی این برجستگی ها را بپوشاند. با انتخاب یک لباس زیبا متناسب با اندامتان از بیشتر به نظر رسیدن سنتان جلوگیری کنید.

7. از لباس هایی با تزئینات زیاد استفاده نکنید

لباس‌هایی که بند و دکمه و جیب زیاد دارند قدیمی شده‌اند و پوشیدن این لباس‌ها شما را پیرتر و ظاهرتان را قدیمی‌تر نشان می‌دهد.سعی کنید از این مدل لباس ها در استایلتان استفاده نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر