عطر | عطر زنانه | معرفی عطر

بهترین عطرهای زنانه از دید مردان | با این عطرها بیشتر به چشم همسرت میای!

در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی 4 تا از بهترین عطرهای زنانه می پردازیم که طرفدارهای بسیار زیادی دارد . با ما همراه باشید .

عطر زنانه
ویکی گردی:

پیدا کردن بهترین عطر های زنانه که با سلیقه و شخصیت شما مطابقت داشته باشد مانند پیدا کردن یک جفت کفش عالی و با کیفیت، سخت و دشوار است. بهترین عطر های زنانه و مردانه در بسته بندی‌های منحصر به فرد و فانتزی به فروش می‌رسند که هر فردی می‌تواند متناسب با حالات و روحیات خود، بهترین عطر سال را خریداری کند ! 

در ادامه با معرفی عطرهای زنانه با ما همراه باشید

کالوین کلین ایفوریا زنانه

عطر زنانه

شاید بتوان کالوین کلین ایفوریا زنانه که با نام سی کی یوفوریا هم شهرت دارد را، پرفروش ترین عطر زنانه در ایران دانست! این عطر آمریکایی، محصول سال 2005 است و در گروه بویایی شرقی گل‌فام، جای دارد. باوجود اینکه سی کی یوفوریا، رایحه گرمی دارد، اما بسیاری از خانم‌های جوان بدون نگرانی از ایجاد سردرد برای خود یا اطرافیان‌شان، این عطر را در فضاهای سرپوشیده هم استفاده می‌کنند زیرا روایح لطیف و کمی پودری موجود در این عطر، به هیچ عنوان باعث آزار دیگران نمی‌شود! ایفوریا، بازخورد اجتماعی خوبی هم دارد و تقریبا می‌تواند توقع شما از ماندگاری مناسب یک عطر را برآورده کند. نت آغازین این عطر شیک و ملایم زنانه با رایحه دل‌انگیز انار شروع می‌شود. در نت میانی، رایحه دل‌پذیر لاله مردابی و ارکیده، رخ‌نمایی می‌کنند. نت پایانی هم با ترکیب روایح رویایی و ماندگاری همچون مشک، کهربا، بنفشه و چوب ماهون به پایان می‌رسد تا هیچ خانم خاص‌پسندی نتواند به سادگی از کنار این عطر دل‌فریب بگذرد.

 

تام فورد بلک ارکید

عطر زنانه

بلک ارکید، یک عطر کاملا گرم و شیرین از برند آمریکایی تام فورد است که در سال 2006 روانه بازار شد. این عطر زنانه شلوغ و پر از هیجان، در گروه بویایی شرقی وانیلی جای می‌گیرد و می‌تواند برای استفاده شبانه در مراسم و مهمانی‌های رسمی توسط خانم‌های جوان و باکلاس، بسیار مناسب باشد. بسیاری از خانم‌های کلاسیک‌پسند و شیک‌پوش اعتقاد دارند که بلک ارکید، پرطرفدارترین ادکلن زنانه است و می‌تواند عطری کاملا وسوسه‌انگیز برای مناسبت‌های خاص و لاکچری و البته عاشقانه باشد! این عطر زنانه ، ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد و از این رو، استفاده از آن در فضاهای آزاد و هوای سرد، کاملا توصیه می‌شود. تنوع روایح موجود در بلک ارکید باعث شده است تا بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند هم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. رایحه ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش و یاس در کنار گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، لاله مردابی، ارکیده، ادویه‌های معطر، میوه‌ها، کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس‌خس، چوب صندل سفید، شکلات و روایح دودی، به خوبی در این عطر گرم و شیرین زنانه ، شامه‌نوازی می‌کنند

 

عطر Coco Mademoiselle از Chanel

عطر

معرفی عطر با رایحه های مختلف | انتخاب تو کدومه؟

ماجرا از این قرار است که وقتی مردان به دنبال هدیه‌ای مخصوص خانم‌های خود هستند، جستجویشان به سمت عطر Coco Mademoiselle از Chanel جلب می‌شود. این عطر که به عنوان یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه شناخته می‌شود، توانسته است قلب‌های مردان را نیز به خود جذب کند.

معرفی Coco Mademoiselle: این عطر با ترکیبی از رایحه‌های شیرین و میوه‌ای، تند و گرم به خوبی تعادل ایجاد کرده است. رایحه پرتقال و گریپ‌فروت در ابتدا احساس تازگی را به ما القا می‌کند و سپس با ورود روایح گلابی و یاسمن، یک حالت شیرین و ملایم به عطر می‌بخشد. در انتها، نت‌های وانیل و مشک باعث تثبیت رایحه و ایجاد یک حالت گرم و دلنشین می‌شوند.

چرا مردان این عطر را دوست دارند؟ بی‌تردید، ترکیب منحصر به فرد رایحه‌ها در Coco Mademoiselle بر دلایل زیادی است که مردان را به خود جلب می‌کند. این عطر انرژی و زندگی را به مردان می‌رساند و به آن‌ها احساس می‌دهد که خانمی که این عطر را استفاده می‌کند، زندگی را به مراتب جذاب‌تر کرده است.

تیری موگلر آلین ادو پرفیوم

عطر زنانه

یک عطر گرم و پرطرفدار دیگر از برند فرانسوی تیری موگلر که در سال 2005 روانه بازار شد و با رایحه گل‌فام خود،‌ نظر بسیاری از خانم‌های جوان و پرشور را به خود جلب کرد. این ادکلن زنانه می‌تواند برای استفاده در مناسبت‌های خاص و رسمی، بسیار مناسب باشد و باعث درخشش شما در هر جمعی بشود. تیری موگلر آلین ادو پرفیوم در بسیاری از کشورهای سردخیز، جزو ادکلن های پر طرفدار زنانه است. این عطر زنانه باکلاس، 3 رایحه ساده اما دلربا را در 3 نت ابتدایی، میانی و پایانی خود جای داده است و بسیاری از خانم‌ها، شیفته‌ی همین سادگی تیری موگلر آلین ادو پرفیوم هستند! پخش بو و ماندگاری بسیار بالا در کنار وقار خاصی که این ادکلن به پوشش و استایل شما می‌دهد، باعث شده است تا به راحتی نتوانید دست رد به سینه آن بزنید. در این ادکلن زنانه لاکچری، رایحه یاس و کهربا در کنار روایح دودی به خوبی خودنمایی می‌کنند تا بتوانند نظر خانم‌های طرفدار عطرهای تلخ را به خود جلب کنند.

 

عطر J’adore از Dior: طلایی و لوکس

عطر

همیشه زنانه‌ها به دنبال رازهایی درباره جذابیت و زیبایی‌شان هستند. در این راه، عطر J’adore از Dior همچون یک گنجینه از رازهای زندگی زنانه به نظر می‌رسد.

رایحه‌های طلایی: J’adore یک تلفیقی از رایحه‌های میوه‌ای و گلی دارد که در کنار هم به شکلی هماهنگ به نظر می‌رسند. رایحه مشک و وانیل در این عطر به لایه‌های دیگری از لذت اضافه می‌کنند. این عطر همچون یک آثار هنری به نظر می‌رسد که با ابتکار و هنری خاص ساخته شده است.

اگه میخوای خاص باشی از این ادکلن ها استفاده کن

جلب توجه مردان: چرا زنان این عطر را انتخاب می‌کنند؟ زیرا این عطر نه تنها به آن‌ها اعتماد به نفس می‌دهد بلکه با ترکیبی از رایحه‌های طلایی و لوکس، توانسته است دل مردان را نیز فتح کند. وقتی یک زن این عطر را استفاده می‌کند، احساسات مردان را به خود جلب می‌کند و آن‌ها را به سمت خود می‌کشاند.

عطر Black Opium از Yves Saint Laurent: جریانی و جراتی

عطر

آیا همیشه بهتر است در یک قالب سنتی باقی بمانیم؟ آیا جرات نکردن به معنای عدم جذب توجه است؟ عطر Black Opium از Yves Saint Laurent به شجاعت و جرات زنانه اش ابراز ادایی می‌کند.

رایحه‌های اعتیادآور: این عطر با ترکیبی از رایحه‌های قهوه، وانیل، و مشک ایجاد یک جریان اعتیادآور را در خلق می‌کند. این رایحه‌ها به طور متوازن ترکیب شده‌اند تا احساس یک شب نشین و مرموز را به ما القا کنند.

جذابیت اجتماعی: چرا مردان به این عطر علاقه دارند؟ زیرا زنی که Black Opium را انتخاب می‌کند، به نوعی پیامی اجتماعی ارسال می‌کند. او با جرات و شجاعت خود از قالب‌های رایج خارج می‌شود و جذابیت خاص خود را به نمایش می‌گذارد. این جرات به مردان نشان می‌دهد که این زن آماده است قواعد را به چالش بکشد و به دنبال تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز باشد.

متولدین هر ماه از چه عطر هایی باید استفاده کنند؟

عطر Black Orchid از Tom Ford: مرموز و جذابیت تاریک

عطر

در جستجوی جذابیتی متفاوت و مرموز؟ عطر Black Orchid از Tom Ford ممکن است پاسخ شما باشد.

رایحه‌های تاریک: این عطر با ترکیب رایحه‌های مرکباتی و گل‌ها با رایحه‌های تاریک و چوبی ترکیب می‌شود. این ترکیب منحصر به فرد احساس مرموزی را به ما منتقل می‌کند که می‌تواند جلب توجه هر کسی باشد.

جذب توجه با جذابیت تاریک: چرا مردان به این عطر علاقه دارند؟ چون Black Orchid قدرت جذب توجه و جذابیت تاریکی دارد. این عطر به خوبی نمایانگر شخصیتی مرموز و جذاب است که مردان را به خود می‌کشاند. زنی که این عطر را انتخاب می‌کند، پیامی از جسارت و شخصیت قوی به مردان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر