یارانه | یارانه 1403 | افزایش یارانه

مبلغ یارانه ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات

بر اساس مصوبه اعضای تلفیق سهم صندوق توسعه ملی یارانه از محل فروش نفت از ۴۰ درصد پیش بینی دولت به ۴۵ درصد افزایش یافت.

یارانه
ویکی گردی:

به نقل از تسنیم، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ با اشاره به مصوبه کمیسیون در رابطه با هدفمندی یارانه‌ ها تصریح کرد: حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان منابع برای هدفمندی مصوب شد که برای پرداخت یارانه‌ نقدی و معیشتی ، جبران قدرت خرید خانوار ناشی از افزایش قیمت‌ها، یارانه دارو ، نان و پرداخت یارانه‌ به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هزینه خواهد شد.

حاجی‌دلیگانی همچنین با اشاره به مصوبه اعضای تلفیق در موارد الحاقی به لایحه بودجه ، گفت: طبق مصوبه مقرر شد منابعی برای ساخت مسکن در کشور در نظر گرفته شود؛ لذا با تصویب کمیسیون تلفیق، بانک‌های دولتی اعم از بانک ملی، سپه، توسعه تعاون و مسکن باید تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه خود را افزایش دهند که این افزایش سرمایه صرفا برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن هزینه می شود.

یارانه تغذیه به کدام خانوارها تعلق می‌ گیرد؟ + جزئیات

وی درباره مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق برای پرداخت بدهی پیمانکاران به دولت گفت: کمیسیون تلفیق با اختصاص  ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ارائه اسناد تسویه جهت پرداخت بدهی پیمانکاران به دولت موافقت کرد.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس اضافه کرد: همچنین با تصویب اعضای کمیسیون تلفیق، بخشودگی سود، دیرکرد و کارمزد و جریمه تسهیلات پرداختی کشاورزان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای سال آینده اعمال شود.

وی اظهار کرد: مصوبات کمیسیون تلفیق برای تبدیل شدن به قانون نیاز به موافقت نمایندگان در جلسه علنی و تایید شورای نگهبان دارد.

کدام دسته از کودکان یارانه یک میلیون تومانی دریافت می کنند؟ + شرایط

حاجی دلیگانی با بیان اینکه کار کمیسیون تلفیق درباره جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به اتمام رسیده ، گفت: لایحه این هفته در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی مجلس قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر