سهام عدالت | واریز سهام عدالت | سود سهام عدالت

آخرین اخبار از زمان واریز سود سهام عدالت را اینجا بخوانید

اخبار و اطلاعاتی پراکنده و بعضاً نا معتبر در رابطه با زمان واریز سود سهام عدالت در فضای مجازی منتشر می‌شود که صحت آن‌ها محل تردید جدی است.

سهام عدالت
ویکی گردی:

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد. سود سهام عدالت سال آینده چقدر می شود. افزایش سود سهام عدالت در سال آینده. آیا در تاریخ تعیین شده سود سهام عدالت واریز خواهد شد؟ مشمولان سود سهام عدالت چه کسانی هستند؟

به نقل از تابناک، در ارتباط با زمان واریز سهام عدالت پیشتر حاجی وند مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفته بود: روال سالیانه سود سهام عدالت بدین گونه است که باید صبر کرد تا مجامع سالیانه شرکت‌های سهام عدالت به شکل کامل برگزار و تمام مبالغ دریافت شود سپس متناسب با سهامی که دارندگان سهام عدالت دارند سود برای آن‌ها تقسیم می‌شود.

این معلمان در مهر ماه سهام بورسی می‌گیرند + شرایط

او در ادامه بیان کرد: تا پیش از این بعد از ۸ ماه از برگزاری مجمع شرکت‌ها مهلت داشتند تا این سود را به حساب سهامداران واریز کنند، اما امسال با توجه به تصمیم سازمان بورس اوراق بهادار شرکت‌ها به جای ۸ ماه ۴ ماه فرصت دارند تا این سود را تقسیم کنند.

حاجی وند در خصوص زمان واریز سود می‌گوید: فصل مجامع را معمولا در خرداد و تیر داریم باید اجازه دهیم این مجامع به صورت کامل برگزار شود و این مهلت ۴ ماه هم به پایان برسد. در نهایت از مبادی رسمی از جمله رادیو و تلویزیون و خبرگزاری‌های رسمی حتما در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران برای دریافت سود سهام عدالت مطلع باشند که در حال حاضر تقسیم سودی انجام نمی‌شود و برای دریافت سود سهام عدالت نیازی نیست که به هیچ جا مانند کافی نت مراجعه و یا مبلغی را پرداخت کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا میزان سود سهام عدالت مشخص است؟ گفت: برای مشخص شدن میزان سود سهام عدالت نیز باید سهامداران منتظر بمانند تا مشخص شود هر شرکتی بسته به سیاست‌ها و تولیدی که دارد چه مبلغی را تقسیم سود می‌کند و نمی‌توان مبلغ دقیقی را اعلام کرد.

به این افراد در تهران زمین رایگان تعلق می گیرد + سایت ثبت نام

او در پاسخ به این پرسش که آیا امکان تخمین سود سهام عدالت وجود دارد؟ هم بیان کرد: باید اجازه داد تا تقسیم سود انجام شود تا اطلاعات نادرست به سهامداران تزریق نشود.

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان واریز مبلغی به عنوان سود سهام عدالت به حساب سهام داران واقعیت ندارد اما یقیناً این مهم در دستور کار دولت خدمتگزار قرار دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به اینکه اخیراً  پیامک‌ها و تماس‌هایی به منظور بررسی صحت یا عدم صحت  واریز مرحله جدید سود سهام عدالت با بنده و برخی دیگر از همکاران برقرار شده است، اظهار کرد: متأسفانه هر از چند گاهی شاهد بروز چنین مباحثی هستیم که تأمل برانگیز است.

وی با بیان اینکه یقیناً واریز سود سهام عدالت در دستور کار دولت خدمتگزار قرار دارد، گفت: بر اساس آمار موجود از مراحل واریز سود سهام عدالت توسط دولت آقای رئیسی، شاهد هستیم که در دوران فعالیت این دولت سود سهام عدالت در تاریخ هایی مشخص و با افزایش چندین برابری نسبت به زمان فعالیت دولت های پیشین پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان با تأکید به اینکه زمان  پرداخت مرحله جدید سود سهام عدالت یقیناً از طریق رسانه اطلاع‌رسانی می‌شود، بیان کرد: پیامک‌ها و تماس‌های اخیر با این مضمون صحت  ندارد و با توجه به برخی از کلاهبرداری‌هایی که در گذشته تحت چنین عناوینی انجام شده، امیدوارم هم استانی‌های عزیز در این باره دقت بیشتری داشته باشند.

قنبرپور با تأکید به اینکه ثبت نام جدید برای جاماندگان سهام عدالت آغاز نشده است افزود: افراد نباید از این بابت ثبت نام انجام دهند و به   پیامک هایی مبنی بر آغاز ثبت نام جدید ، بی اعتنا  باشند و اطلاعات شخصی خود را به افراد نامعلوم ارائه نکنند./ فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    تورابه خداچه روز ی این د وریال را واریز می کنید

  • جوان

    سلام واریز کنید مردم لازم دارند .

  • ناشناس

    خداوکیلی چون خودتان ازلحاظ مالی مشکل نداریدخیال میکنید این مردم باابروهم مشکل ندارد..اگه مردم ایران مثل عربستان اومارات کویت وهمه عرب نشینان داشتنداصلا به امثال شماها نمیگفتند کی سودسهام رامیریزیدایاشمامسئولین ایرانی هستید؟امابه نظرمن حتی دریک خانواده ان بزرگ خانواده بیشتربه فکردیگراعضای خانواده است چرادروغ میگید چه دلیلی دارید که همش دروغ میگید این سهام حق مردمه واقعا مردم ایران حیف شدند بااین همه ثروتی که ایران داره بازم اغلب مردم زیرخط فقرند

  • رضا کاردر

    ن سهام خبری ی ن سودی حرف وزیر هم محقق نشد گفت تیرماه الان سوم مهر فقط دروغ

    • ناشناس

      چرا دروغ میگی

  • ناشناس

    عالی

  • احمد

    باسلام وجدانن سهام عدالتی که میدن حتی واسه یه گوشت هم نمیرسه احه چه فکری میکنی لااقل مردم را راضی کنید صداشو در نیاد مردم دیگه طاقتشو حدی داره

  • علی

    لطفا لطفا لطفا لطفا مثل کشورهای عربی سهام عدالت بدید یعنی ایران اینقد مردمشون بی ارزش میدونه لطفا خوب واریز کنی لااقل مردم راضی باشن بخدا پدران شرمنده بچه هاشو هستن

    • جهانبخش اصل فلاح

      سلام واقن کاش۹ماه بود گفتن هشت ماه میده سود سهام عدالت را بخدا هر روز میگن مجامع برگزار نشده بس کی برگزاری مجامع تموم میشه احتیاج دارن مردم با سختی زندگی می کنند واریز کنید شرمنده زن و بچه هستیم

  • ناشناس

    دروغه مثل همیشه

  • ناشناس

    واقعافکرخانواده های ضعیف رونمی کنیدکه دانش آموزدارندنبایدسودسهام آنهارا به موقع دادانصاف خوب چیزیه.تکلیف مردم را روشن کنیدآنقدرمتن های تکراری ننویسدحال مردم داره به هم میخوره

  • یزدان

    خداوکیل هنوز هیچی برا مدرسه پسرم نخریدم خوشحال شدم گفتم واریز میشه

  • طیبه

    واقعا این مبلغ نا چیز که یک کیلو گوشت نمیشه ارزش داره در بارش حرف می زنید خدا خودش درست کنه

  • حشمت

    لطفا سهام منو واریز کنید انقد خودتونو نزنید به کوچه علی چپ

  • ناشناس

    ترو خدا زمان دقیق واریز مشخص کنید