رونالدو| نامزد رونالدو| رونالدو و نامزدش

نامزد رونالدو چادر پوشید! | استایل خاص نامزد رونالدو در جشن ملی عربستان

جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو در روز ملی عربستان سعودی یک چادر عربی پوشید.

رونالدو
ویکی گردی:

خبرملت: رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، جمعه ۳۱ شهریور، روز ملی عربستان سعودی را با نوشیدن قهوه عربی و دود بخور معطر جشن گرفت. جورجینا در روز ملی عربستان سعودی برای عبایه‌ای که پوشیده بود، رنگ سبز را انتخاب کرد.

عبایه یا چادر عربی لباس رایج زنان سعودی است. کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش نیز در باشگاه النصر به مناسبت روز ملی عربستان سعودی با لباس سنتی عربستان سعودی و رقص شمشیر فرهنگ این کشور را گرامی‌داشتند.

جورجینا و رونالدو برای روز ملی عربستان سنگ تمام گذاشتند!

وعده جالب رونالدو به هنرمند ایرانی

رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، تمام هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

تیم فوتبال النصر عربستان برای دیدار مقابل پرسپولیس به تهران آمد و در این سفر کریس رونالدو هم حضور داشت. رونالدو که برای اولین بار به ایران سفر می‌کرد با استقبال بی‌نظیر مردم و هوادارانش روبرو شد.

در این بین CR۷ با کمک باشگاه پرسپولیس با فاطمه حمامی دختر هنرمند ایرانی که با پاهایش تصویر رونالدو را نقاشی کرده بود دیدار کرد و با او عکس یادگاری گرفت.

حالا برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، او حاضر است تمام هزینه‌های مربوطه را پرداخت کند.

تصمیم عجیب رونالدو پس از دیدار فاطمه حمامی+ویدئو - پارسینه پلاس

دیدار رونالدو با دختر فاطمه حمامی

هوادار معلول و پرتوان پرسپولیس با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد. 

فاطمه حمامی هوادار پرتوان پرسپولیسی است که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند. 

 

باشگاه پرسپولیس نیز از آن زمان تصمیم گرفت آرزوی فاطمه را محقق کند. با حضور کاروان فوتبال النصر، مدیرعامل باشگاه در ارتباط با مدیران ارشد باشگاه النصر بالاخره شرایط این امر را فراهم آورد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، فاطمه حمامی امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد. 

IMG_20230919_183603_764

او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت.

رونالدو نیز پیراهن شماره ٧ خود را امضا و به فاطمه حمامی اهدا کرد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر