فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر | فال تاروت 2 مهر 1402

فال تاروت امروز 2 مهر 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال تاروت
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

متن فال:

ظهور این کارت به صورت وارونه در طالع شما بیان میدارد که اگر چه تکمیل یک طرح یا پروژه به دلیل موانع متععد به تاخیر افتاده،اما هیچ جای نگرانی نیست، چرا که خیلی زود به اتمام رسیده و به نتیجه موفقیت آمیزی می رسد

فال تاروت کبیر | فال تاروت 3 مهر 1402

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

 

متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان میدارد که ترس و وحشت و نگرانی های شما به حملات عصبی تبدیل شده اند. و شما تناسب خود را از دست داده اید.مشورت با مشاوری دلسوز، و یا متخصص روان درمانی می تواند شما را در حل مشکلاتتان یاری دهد

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

متن فال:

چیز هایی که قبلا بسیار مسلم و قطعی به نظر می رسیدند ، دیگر بیشتر از این نمی توان آنها را مسلم فرض کرد و بدیهی دانست.برخی از معما ها و اسرار مبهم و پیچیده بیشتر آشکار می گردند.اما همه آنها هنوز روشن نشده و بر ملا نمی شوند.قدرت باطنی و حسی شما افزایش می یابد و به شما الهام میشود که خلاق باشید.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

متن فال:

شما با زن حسودی ملاقات خواهید کرد.بی ثباتی، تزلزل، و احساس نا امنی در وی باعث می شود تصورات و خیالات اشتباهی را در ذهن خود بپروراند و خیلی سریع دیگران را متهم کرده و مقصر بدانداین کارت می گوید که او مردی است بی ثبات و نا پایدار با عقایدی فوق العاده و بی نهایت اما متغیر.هر چیز یا عقیده ای که او به شدت و عمیقا به آن اعتقاد دارد ، ممکن است روزی توسط عقیده و نظر دیگری به طور کلی تغییر کند.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 3 مهر 1402

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

 متن فال:

این کارت نشان دهنده مرگ فیزیکی و جسمی نیست بلکه مانند برداشتن خرمن اشاره می کند بر پایان چرخه ای که به دنبال آن دانه های جدید کاشته می شوند.کارت بیانگر زمان تعدیل و تسویه است، و بیان کننده وقفه و تعلیق میان مرحله پیری و جوانی است.در سطحی بالا تر این کارت (کارت مرگ) می تواند بیان کننده ارزیابی دوباره زندگی و تغییر و تحول در آگاهی و تفکر شما باشد.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

متن فال:

این کارت به صورت وارونه در مورد سوء استفاده می باشد.ممکن است شما برای رسیدن به خواسته های خود و دستیابی به موفقیت ، از قدرت خود در مورد افراد دیگر قبلا سوء استفاده کرده و یا در حال حاضر نیز می کنید.بدون اینکه احساسات آنها را در نظر بگیرید

فال تاروت روزانه متولدین مهر

متن فال:

این کارت به صورت وارونه ممکن است به شما در مورد زنی غیر قابل اعتماد هشداردهد که نمی توان به او اطمینان یا تکیه کرد.او از نظر احساسی سست و متزلزل بوده و در احساست خود که مایل به حملات عصبی هستند ، غوطه ور شده است.

فال فرشتگان الهی امروز دوشنبه 3 مهر 1402

فال تاروت روزانه متولدین آبان

متن فال:

این کارت خبر می دهد از مرحله ای موزون،خوش آهنگ،موفقیت آمیز و سرشار از زیبایی و خوشی در زندگی شما.روابط شما با خانواده و دوستان مسرت بخش و توام با عشق است. کارت "بانو" همچنین بیانگر سلامتی است.به طور معنوی ، زمان پیشرفتها و خلاقیت های مهم فرا رسیده است.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

متن فال:

شما با زن حسودی ملاقات خواهید کرد.بی ثباتی، تزلزل، و احساس نا امنی در وی باعث می شود تصورات و خیالات اشتباهی را در ذهن خود بپروراند و خیلی سریع دیگران را متهم کرده و مقصر بداند. شما در مواقعی که راه خود را پیدا نمی کنید عصبانی می شوید و کج خلقی می کنید که اینها مخالف روحیه سلحشوری می باشد.

فال تاروت روزانه متولدین دی

متن فال:

این کارت در ارتباط با خانواده و سنت های خانوادگی می باشد.ممکن است در رابطه با ثروت و دارائی های خانوادگی و یا میراث بر جا مانده از گذشته باشد. این کارت خبر از دستیابی به ثروتی هنگفت و تامین و امنیت مالی میدهد که حاصل رنج و کوشش آباء و اجدادی است

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 3 مهر 1402

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

متن فال:

این کارت همیشه بیانگر یک انتخاب دشوار معمولا در زمینه مسائل عشقی می باشد.اما با توجه به ارتباط آن با کارت های دیگر می تواند بیانگر انتخابی در رابطه با شغل،و یا اموال یا دارایی شما باشد. به طور کلی این کارت پیام آور و قاصدی از عالم بالا است و به شما از اهمیت حقیقت و ناب ترین و خالص ترین انگیزه ها و درون مایه ها می گوید.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

متن فال:

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز یکشنبه 2 مهر 1402

این کارت اشاره می کند که مشکلات و شکست هایی که شما با آنها مواجه هستید، بر اثر تردید و دودلی خودتان پیش آمده اند.چرا که شما از انجام هر گونه اقدام یا فعالیتی واهمه دارید. این کارت نشان می دهد که فرد خودخواه و تلخ در زندگی شما ظاهر می شود که با کینه و نفرتی شدید و نقشه انتقام به شما آسیب می رساند

منبع: ساقیا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر