رونالدو | رونالدو در عربستان

رقص شمشیر رونالدو در بین عرب ها + فیلم جنجالی

حضور رونالدو و ستاره‌های النصر با لباس عربی در کلیپ جشن روز عربستان را در این مطلب از سایت ویکی گردی ببینید.

رونالدو
ویکی گردی:

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو یک ستاره فوتبال اهل پرتغال است. رونالدو متولد 5 فوریه 1985 استو او در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور به دنیا آمد. نام رونالدو از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش برگرفته شده است. رونالدو ازطریق پدرش که مدیر تجهیزات یک باشگاه پسرانه بود با فوتبال آشنا شد. دوران کودکی این ستاره فوتبال پرتغالی به سختی گذشت. رونالدو در یک محله عمدتا طبقه کارگر در خانه ای کوچک با سقف حلبی که مشرف به اقیانوس بود بزرگ شد. رونالدو با یک مدل اسپانیایی به نام جورجیانا رودریگز ازدواج کرده است. این زوج در نوامبر 2016 برای نخستین بار به صورت عمومی با هم دیده شدند.

حضور رونالدو و ستاره‌های النصر با لباس عربی در کلیپ جشن روز عربستان را در این ویدیو ببینید.

غیبت کردن به سبک جورجینا + فیلم فوق العاده خنده دار

رودریگز همسر رونالدو در بوئنوس آیرس متولد شد. پدرش آرژانتینی و مادر او اسپانیایی است. خانواده جورجیانا رودریگز یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا دارد که به همراه خانواده او با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند. مادر رودریگز زمانی که او یک ساله بود تصمیم گرفت به اسپانیا بازگردد و درنتیجه خانواده آنها به شهر شمالی اسپانیا، خاکا در استان اوئسکا نقل مکان کردند. گفتنی است همسر کریستیانو رونالدو یک خواهر ناتنی به نام پاتریشیا رودریگز دارد که دختر پدرش از همسر اولش است.

جورجینا

توهین بی شرمانه گزارشگر عربستانی به ایران پس از بازی النصر + فیلم

خورخه پدر جورجینا در سال 2016 سکته مغزی کرد و 3 سال بعد به دلیل عوارض سکته مغزی درگذشت. او 10سال به دلیل جرم قاچاق مواد مخدر در زندان بود) پدر جورجیانا با پایان دوران محکومیتش در آگوست2013 از کشور اخراج و از بازگشت به اسپانیا منع شده است. در مدت حبس پدر همسر رونالدو دایی جورجیانا او را بزرگ می کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر