نیکی کریمی| عکس نیکی کریمی| همسر نیکی کریمی

نیکی کریمی دو دستش را از دست داد! | عکس ترسناک و معمایی نیکی کریمی در دبی

تصویری عجیب از نیکی کریمی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

نیکی کریمی
ویکی گردی:

خبرملت: نیکی کریمی از ستاره‌های سینمای ایران است. نیکی کریمی در دهه هفتاد به شهرت رسید و همچنان توانسته این شهرت را حفظ کند. نیکی کریمی در سالهای اخیر در کنار بازیگری به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشغول بوده است. آخرین فیلم نیکی کریمی «آتابای» است که جوایز مختلفی دریافت کرد. نیکی کریمی اکنون ۵۱ سال دارد.

سالها از حضور نیکی کریمی در فستیوال دبی گذشته اما هنوز کسی کشف نکرده که دستهای خانم کریمی در این عکس کجاست!

لباس عجیب و غریب نیکی کریمی باعث ثبت تصویری عجیب اما ماندگار شده است. 

در روزهای اخیر این عکس بار دیگر وایرال شده و هنوز پاسخ این سوال معمایی که نیکی کریمی دست‌هایش را کجا قایم کرده پیدا نشده است!

آخرین خبر | ژست بدون دست «نیکی کریمی» در جشنواره دبی!!

باورتان می‌شود نیکی کریمی ۵۱ ساله است؟

نیکی کریمی، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده شناخته شده سینما تصویری از خود منتشر کرده که او را با چهره‌ای جوان و شاداب نشان می‌دهد.

گویا خانم کریمی که ۵۱ ساله است، پشت ترافیک مانده. او نوشته است: بعد از مدت‌ها سلام به همگی، از ترافیک‌های بی‌پایان تهران.

این عکس در صفحه ۴ میلیونی نیکی کریمی ده‌ها هزار لایک خورده است.

photo_2023-05-15_20-00-19 (2)

نیکی کریمی بلوند

خیلی از ما عکس‌هایی از دوران‌های قبلی زندگیمان داریم که نمی‌خواهیم هیچ‌کس آن‌ها را ببینید و حتی شاید آن‌ها را از بین برده باشیم. اما سلبریتی‌ها خیلی توانایی انجام این کار را ندارند و ممکن است بعد از چندین سال، عکس‌های قدیمی آن‌ها مجددا در بین مردم دست به دست شود.

به نقل از چی بپوشم، این موضوع با توجه به عصر تکنولوژی اصلا اتفاق عجیبی نیست ولی احتمالا بحث و انتقادهایی را در پی استایل‌ها و یا قیافه پیشین بازیگران به وجود می‌آورد. این روزها عکسی قدیمی از نیکی کریمی مجددا وایرال شده و توجه مخاطبان را به رنگ موی بلوند او جلب کرده است. بسیاری معتقدند کریمی با این رنگ مو اصالت را از چهره‌اش گرفته بود ولی متفاوت و جذاب بود و بسیاری دیگر می‌گویند که این رنگ مو اصلا به او نمی‌آمد.

 

SIxO9CHkn7zD

انتقاد نیکی کریمی از بساز و بفروش در سینما

نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان با سابقه سینما در گفت‌وگو با برنامه اینترنتی "مولن روژ" درباره وضعیت امروز سینمای ایران و همچنین کیفیت فیلم‌های در حال اکران سخن گفت.

نیکی کریمی درباره اوضاع فعلی سینمای ایران گفت: "من اسم وضعیت امروز سینمای ایران را بساز و بفروش سینمایی می‌گذارم، یعنی به این صورت که حتی تعدادی از عوامل فیلم مثل بازیگران در این بساز بفروشی سرمایه‌گذاری می‌کنند و الان حتی سودش از ساخت یک برج در مناطق خوب بیشترشده! چون آن برج، هم تلاش بیشتر هم پول بیشتر و هم زمان بیشتری می‌برد."

او ادامه داد: "الان با اتفاقی که افتاده فیلمی را سرمایه گذاری می‌کنند، خارج از جدول دو سه ماه بعد اکران می‌کنند و چه بازدهی بیشتر از این می‌تواند باشد؟ این باعث شده دیگر بخش خلاقیت در سینما تعطیل بشود. زمانی در سینمای ما برای فیلم‌ها درجه بندی وجود داشت و فیلم‌های خوبی ساخته می‌شدند که حرفی برای گفتن داشتند و وقتی فیلم‌هایی صرفا برای سرگرمی و پول درآوردن بودند در درجه د و ج قرار می‌گرفتند و نمی‌توانستند در سینماهای خوب اکران شوند اما الان که سیاست ها اینطور برعکس شده است همه به این فیلم های درجه پایین روی آوردند."

این هنرمند درباره وضعیت مالی فیلم‌های دغدغه‌مند در سینمای ایران گفت: "در هر کشوری دولت باید از سینمای روشنفکری حمایت کند، اینکه همه ما مسئول هستیم نه به نظرم یک عده خود را مسئول نمی‌دانند و به چیزهای دیگری در زندگی فکر می کنند که به نظرشان مهم‌تر است."

نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی در ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. اصالت نیکی به تفرش برمی‌گردد. وی از زمان کودکی بسیار به بازیگری و سینما علاقه مند بود و در دوران دبستان در گروه‌های کوچک تئاتر بازی می‌کرد. جمشید حیدری در سال ۱۳۶۸ او را برای فیلم وسوسه انتخاب کرد تا اولین تجربه سینمایی نیکی رقم بخورد. او سپس در فیلم سینمایی عروس به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین رفت. کریمی را باید جز اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب بدانیم. کریمی در زمینه کارگردانی هم فعالیت داشته است. وی در سال ۱۳۸۳ توانست اولین فیلم بلند خود را با عنوان یک شب کارگردانی کند. این فیلم در جشنواره‌های مهم خارجی از جمله جشنواره کن بسیار درخشید. او فیلم بعدی خود را به نام چند روز بعد در سال ۱۳۸۵ ساخت و در آن هم بازی کرد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر