رضا عطاران | رضا عطاران در فیلم نهنگ عنبر

رضا عطاران روح مایکل جکسون رو شاد کرد + فیلم فوق العاده خنده دار

در این مطلب از سایت ویکی سکانسی از خنده دار ترین فیلم رضا عطاران را تماشا کنید

رضا عطاران
ویکی گردی:

رضا عطاران (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او در رشتهٔ اقتصاد، دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال رضا عطاران پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد. آغاز فعالیت رضا عطاران به‌عنوان بازیگرِ تئاتر در دههٔ ۱۳۶۰ صورت گرفت.

در ادامه یکی اط سکانس های خنده دار فیلم نهنگ عنبر را تماشا کنید

جهت تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید

نهنگ عنبر  فیلمی به کارگردانی سامان مقدم با بازی رضا عطاران و مهناز افشار و محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم با وجود پذیرفتن برخی اصلاحات بازهم مورد تأیید وزارت ارشاد قرار نگرفت و قرار شد با حذف برخی صحنه‌ها مجوز اکران بگیرد.در نهایت این فیلم با حذف برخی صحنه‌ها در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۴ مجوز اکران گرفت.

در ابتدا برنامه‌ریزی‌ها حکایت از حضور این فیلم در جشنواره فجر سال ۹۳ داشت، ولی به دلایلی کارگردان این فیلم تصمیم گرفت که اکران فیلم را به آینده موکول کند. در این خصوص نظراتی همانند به پایان نرسیدن به موقع مراحل فیلم‌برداریو نارضایتی علی جنتی، وزیر وقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است. هر چند کارگردان این فیلم، سامان مقدم، معتقد بود که این فیلم یکی از بی‌حاشیه‌ترین فیلم‌هایش بوده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر