سیل | سیل آستارا

نمایی خیره کننده از شهر آستارا گرفتار در سیل + فیلم

نمایی هوایی از شهر آستار غرق در سیل را در این مطلب از سایت ویکی گردی تماشا کنید

سیل
ویکی گردی:

 ۲۷۱ میلی‌متر باران در آستارا بارید. باران سیل‌ آسایی که در ۱۰۰ سال اخیر سابقه نداشت. سیل از اوایل روز دوشنبه به‌تدریج مناطق مختلف شهری و روستایی غرب استان گیلان به‌ویژه شهرستان آستارا را تحت تاثیر قرار داد. در این شرایط سیل بود که امدادگران هلال احمر به کمک مردم شتافتند.

وضعیت آب و برق مناطق سیل زده از زبان مسئولان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: آب و برق برخی از مناطق شهرستان تالش که به دلیل سیلاب دچار مشکل شده بود، از شامگاه گذشته وصل شده و مشکلی در ارتباط با آب، برق و گاز این مناطق وجود ندارد.

توصیه‌ های ساده و مهم در زمان وقوع سیل

امیر مرادی در خصوص قطع برق چند منطقه شهرستان آستارا به دلیل حفظ ایمنی مردم و چند روستا به دلیل افتادن تیر برق، اظهار کرد: برق چند منطقه شهرستان آستارا شامل کشاورز، شالیزار، خلیل‌آباد و رستم‌آباد و چهار محله در کانرود و یک محله در سیبلی از روستاهای شهرستان آستارا قطع شده بود که در زمان حاضر مشکلات در این ارتباط برطرف شده‌ است.

وی با اشاره به فروکش‌کردن آب در مناطق متاثر از سیل آستارا اضافه کرد: ۶ خیابان این شهرستان از بیشترین مشکلات ناشی از سیل برخوردار شدند که اکیپ‌هایی از شهرداری‌های صومعه‌سرا، رشت، پره‌سر، بندرانزلی، رضوانشهر، آستارا، بنادر و کشتیرانی، گروه‌های جهادی و هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی، رفع مشکلات و بررسی آسیب‌ها فعال هستند.

فیلم های وحشتناک از هجوم سیل و طوفان در ترکیه

سامانه جوی بارش‌زایی که از یکشنبه‌ شب گذشته فعالیت خود را در مناطق مختلف گیلان آغاز کرده موجب سیلاب های شدید در بخش‌هایی از شهرستان آستارا شده و خسارات بسیاری به بار آورده‌است؛ پس از چند روز بارش‌های شدید از صبح امروز (چهارشنبه) آسمان گیلان آفتابی شده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر