ایران | جمعیت ایران | پیشگویی آینده ایران

آینده ترسناک ایران در سال ۱۴۳۰ | پیشگویی آنچه که در سال ۴۳۰ برای ایران اتفاق می افتد!

پیش بینی جمعیت ایران در سال ۱۴۳۰ از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است. جزییات ترسناک جمعیت ایران را با هم بخوانیم.

جمعیت ایران
ویکی گردی:

 سازمان برنامه و بودجه: نرخ رشد جمعیت تا سال ۱۴۳۰ صفر میشود. باید تبیین شود که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرایی شدن آن چه ضرورتی دارد؛ زیرا از دهه ۳۰ به بعد تا سال ۱۴۳۰ رشد جمعیت کشور صفر خواهد شد و بعد از آن نیز نزولی میشود و باید این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد که مشکل کجاست و باید چه کنیم؟

سرپرست امور فرهنگی گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه گفت: با روند کنونی نرخ رشد جمعیت تا سال ۱۴۳۰ صفر خواهد شد و بعد از آن نیز نزولی میشود

دانشمندان ساعت روز قیامت را پیش بینی کردند

مهدی حسین زاده ،یزدی روز (دوشنبه) در نشست بررسی مهمترین چالشهای جمعیتی ایران که در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد تمام دغدغه ما و سازمان برنامه و بودجه این است که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به بهترین شکل اجرایی شود و لازمه آن در مرحله نخست جهاد تبیین به خصوص برای مدیران است.

وی افزود باید تبیین شود که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرایی شدن آن چه ضرورتی دارد؛ زیرا از دهه ۳۰ به بعد (تا سال ۱۴۳۰) رشد جمعیت کشور صفر خواهد شد و بعد از آن نیز نزولی میشود و باید این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد که مشکل کجاست و باید چه کنیم؟

سرپرست امور ،فرهنگی گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه ادامه داد موضوع جمعیت و رشد آن نیازمند تفاهم و گفت وگو است تا اغنای جمعی حاصل شود و باور داریم که قانون جوانی جمعیت باید اجرا شود و آن را پیگیری خواهیم کرد.

حسین زاده یزدی تاکید کرد فعلاً قصد داریم موضوع با اهمیت رشد جمعیت را تبیین کنیم که به این ایده برسیم که چگونه قانون به بهترین شکل اجرایی شود. متأسفانه تخصیص هایی که باید در راستای قانون جوانی جمعیت داده میشد به علت برخی مشکلات ،قانون هنوز انجام نشده است.

وی گفت: امیدواریم موافقنامهها برای اجرای قانونی جوانی جمعیت زودتر به سرانجام برسد البته این موافقتنامه ها بارگذاری و برنامه و اقدامات نیز مشخص شده است.

سرپرست امور فرهنگی گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: موضوع جمعیت و رشد آن نیازمند تفاهم و گفت وگو است تا اغنای جمعی حاصل شود و باور داریم که قانون جوانی جمعیت باید اجرا شود و آن را پیگیری خواهیم کرد

حسین زاده یزدی تاکید کرد: فعلاً قصد داریم موضوع با اهمیت رشد جمعیت را تبیین کنیم که به این ایده برسیم که چگونه قانون به بهترین شکل اجرایی شود. متأسفانه تخصیصهایی که باید در راستای قانون جوانی جمعیت داده میشد به علت برخی مشکلات ،قانون هنوز انجام نشده است

در کمتر از چند ثانیه زمان مرگت رو تشخیص بده!

وی گفت: امیدواریم موافقت نامه ها برای اجرای قانونی جوانی جمعیت زودتر به سرانجام برسد البته این موافقتنامه ها بارگذاری و برنامه و اقدامات نیز مشخص شده است.

سرپرست امور ،فرهنگی گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: اگر همه به این باور برسیم که در راستای رشد جمعیت و اجرای قانون آن اقدام ،کنیم امسال اجرای قانون چندین مرحله جلوتر خواهد افتاد و امیدواریم در همین دولت سیزدهم شاهد یک تغییر محسوس باشیم.

حسین زاده یزدی با تاکید بر اینکه نگاهمان به موضوع جمعیت باید تغییر کند گفت باید نقش مادر در جامعه به عنوان یک نقش تاثیر گذار در جامعه تبیین و باید برای فرزند آوری فرهنگ سازی ،شود زیرا برخی افکار باعث شده تا از این نگاه و فرزندآوری فاصله بگیریم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر