لیلا اوتادی| عکس لیلا اوتادی| لیلا اوتادی و همسرش

لیلا اوتادی سوژه فضای مجازی شد | استایل تینیجری لیلا اوتادی +عکس

پوشش لیلا اوتادی در مسابقه چیدمانه سوژه فضای مجازی شده است.

لیلا اوتادی
ویکی گردی:

لیلا اوتادی بازیگر 40 ساله سینما است که همواره حواشی مختلفی پیرامون او وجود داشته است. شایعات مربوط به ازدواج لیلا اوتادی و همینطور عکس ها و جنجال دستمزد و شعرخوانی این بازیگر بخشی از حواشی در این سالها بوده است. لیلا اوتادی فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و حدود دو و نیم میلیون نفر صفحه اینستاگرام او را دنبال می کنند. لیلا اوتادی از بازیگران خوش پوش سینما است و پوشش و استایلش همواره مورد توجه علاقه مندان مد قرار می گیرد. تازه ترین خبر درباره لیلا اوتادی را در ادامه بخوانید. 

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی به پایان رسید و ماجراهای لیلا اوتادی و حامد آهنگی هم به آخر خط رسید. 

حامد آهنگی در این سریال نقش مجتبی سرچشمه را بازی کرد که شغلش بازیگری است اما یک بازیگر دست چندم و سیاهی لشکر است، در حالیکه او در فیلمی با لیلا اوتادی همبازی شده که از بازیگران مشهور سینماست. مجتبی سرچشمه به لیلا اوتادی علاقه‌مند می‌شود و اتفاقات جالبی میان آنها رخ می‌دهد.

سکانسی از قسمت پایانی این سریال منتشر شده که بر خلاف سایر مواجهات حامد آهنگی و لیلا اوتادی که بسیار کمدی و طنز بود این سکانس احساسی و غم انگیز است.

سکانس مربوط به خواستگاری کردن مجتبی سرچشمه از لیلا اوتادی که با پاسخ منفی خانم بازیگر همراه می‌شود را در ادامه مشاهده می‌کنید.

لیلا اوتادی با موی چتری در کنسرتها

لیلا اوتادی در دو کنسرت فرزاد فرزین و علی یاسینی به عنوان مهمان حضور داشت.

نکته جالب در تصاویری که خانم اوتادی از خودش در پشت صحنه این کنسرت‌ها منتشر کرده، تغییر چهره او با موهای چتری است.

1

2

اعتراض لیلا اوتادی به طرح کاهش مهریه به ۱۴ سکه

لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون به طرحی که این روزها درخصوص مهریه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اعتراض کرد و نوشت سقف ۱۴ سکه برای مهریه را در صورتی می‌پذیرد که به زنان حق طلاق، حق حضانت و حق خروج از کشور داده شود.

این بازیگر با بیان اینکه "نمایندگان معلوم نیست با مردم لج هستن یا پدرکشتگی دارن" ادامه داد: این همه مشکل فقط چسبیدن به مهریه کم کردن که منم باهاش موافقم اما چرا برای خروج از کشور و حق حضانت و حق طلاق خانم‌ها هم فکری نمی‌کنید؟!

 

او در ادامه نوشت: همه‌تون مذکر هستین یا اینکه جامعه مردسالاره باعث این قضیه‌س. جالبه که کارنامه بچه هارو هم در مدارس دیگه به مادرا نمیدن. یعنی مادر صرفا دستگاه تولید مثله از نظر کوتاه فکران"

3

چالشی که لیلا اوتادی را به وجد آورد

بازیگر فیلم سینمایی "لاله" گفت: خوشحالم که در فیلمی به زبان انگلیسی بازی کردم و این فیلم محصولی از سینمای ایران است.

 

لیلا اوتادی بازیگر فیلم "لاله" که این روزها روی پرده است، گفت: بازی در فیلمی به زبان انگلیسی برای من جذاب بود، خوشحالم که این اتفاق در سینمای ایران برایم افتاد. تلاش کردیم همه چیز درست باشد، از جمله لهجه، تلفظ و گویشمان. این چالش و این تجربه برایم هیجان‌انگیز بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: در این فیلم در کنار بازیگران حرفه‌ای ایرانی، با بازیگرانی همکاری کردم که تعدادی از آنها از امریکا و ترکیه آمده بودند، تیمی علاقه‌مند در این پروژه حضور داشتند. "لاله" برایم تجربه‌ای جذاب بود.

اوتادی در پایان گفت: سینمادوستان را به تماشای این فیلم در سالن‌های سینما دعوت می‌کنم، از سینمای ایران و فیلم‌های آن حمایت کنیم و فیلم خوب را در سالن سینما ببینیم.

 

فیلم سینمایی "لاله" به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد با بازی سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام قریبیان، میترا حجار، لیلا اوتادی و... با بازگشایی سینماها دوباره روی پرده رفته است. "لاله" محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

لیلا+اوتادی

پاسخ لیلا اوتادی به منتقدین شعرش

لیلا اوتادی با انتشار متن یکی از اشعارش در اینستاگرام، به انتقادها نسبت به محتوای این اثر واکنش نشان داد.

این بازیگر با انتشار تصویری از صفحه دفتر شعرش نوشت: «دوستان عزیزی که میخوان بدون علم در زمینه شعر نظر بدن لطفا یاد بگیرن حداقل از رو درست بخونن که سبب خنده مارو فراهم نکنن. برای عزیزانی که متوجه نشدن و دایرکت درخواست دادن توضیح میدم که مضمون شعر (زیریک سقف)توصیف زورگویی واقتدار بیش از حد یکی از طرفین و یکی نبودن زوج‌های جامعه مون هست که در نهایت سردی و طلاق عاطفی و زندگی اجباری رو به همراه داره...امیدوارم درست خونده و فهمیده بشه ولذت ببرید.»

 

در هفته‌های گذشته و پس از انتشار اولین خبرها از چاپ کتاب این بازیگر، انتقادات فراوانی درباره ورود بازیگران به عرصه‌های غیرتخصصی صورت گرفت که بازتاب‌های فراوانی در فضای مجازی داشت.

5

عکس لیلا اوتادی و یک گاف باورنکردنی

هنرمندی با اسم و رسم لیلا اوتادی که دنبال‌کنندگان میلیونی در اینستاگرام دارد، فرصت اشتباه کردن ندارد. یک غلط املایی فاحش، عکس و جمله زیبای لیلا اوتادی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

لیلا اوتادی عکسی از خود را با جملات قصاری درباره رفاقت را به اشتراک گذاشت.

 

در این تصویر لیلا اوتادی شکل درست «رفاقت یه انرژی ماندگاره» را به شکل غلط «رفاقت یه انرژیه ماندگاره» نوشته است!

6

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر