رونالدو | رونالدو دختر معلول ایرانی

هدیه بزرگ رونالدو برای این دختر ایرانی همه را شوکه کرد + عکس

کار بزرگ رونالدو برای این دختر ایرانی تعجب همه را بر انگیخت.

رونالدو
ویکی گردی:

کریستیانو رونالدو تاکنون ۲ بار در مقابل تیم ملی ایران بازی کرده است که ثمره آن زدن ۱ گل با ضربه پنالتی در جام جهانی ۲۰۰۶ و از دست دادن ۱ پنالتی در مقابل علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ است. رونالدو در حال حاضر در باشگاه النصر امارات بازی می کند و در روز 28 ام شهریور ماه 1402 قرار است که تیم النصر امارات با حضور رونالدو مقابل پرسپولیس در ایران بازی داشته باشند.

رونالدو

توهین بی شرمانه گزارشگر عربستانی به ایران پس از بازی النصر + فیلم

گفته میشه که رونالدو قبل از ترک ایران به مسئولین باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان باشد تمامی مخاج درمان او را به عهده می گیرد.

فاطمه حمامی گفت: رونالدو بعد از دیدن تابلوی نقاشی من اشک ریخت.

فیلم دیدار رونالدو و فاطمه حمامی

واکنش تند هادی چوپان از حضور رونالدو در ایران + عکس

هوادار معلول ولی پرتوان پرسپولیس با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد.

به نقل از ایرنا، همه چیز از پست اینستاگرامی آغاز شد. فاطمه حمامی هوادار پرتوان پرسپولیسی است که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند.

باشگاه پرسپولیس نیز از آن زمان تصمیم گرفت آرزوی فاطمه را محقق کند. با حضور کاروان فوتبال النصر، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه در ارتباط با مدیران ارشد باشگاه النصر بالاخره شرایط این امر را فراهم آورد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، فاطمه حمامی امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد.

تیکه سنگین محسن تنابنده به حضور رونالدو در ایران + عکس

او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت. رونالدو نیز پیراهن شماره ٧ خود را امضا و به فاطمه حمامی اهدا کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان از هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر