خواستگاری| مراسم خواستگاری| خواستگاری زن از مرد

درخواست عجیب مجری زن از مردان: از من خواستگاری کنید!! +عکس

خانم مجری در حالی که لباس عروس پوشیده بود روی آنتن زنده درخواست کرد از او خواستگاری کنند!!

خواستگاری
ویکی گردی:

خبرملت: خواستگاری کردن زن از مرد موضوعی غیر مرسوم است. با این حال یک مجری زن از مخاطبان برنامه اش درخواست کرده از او خواستگاری کنند. او گفته هیچ اشکالی ندارد یک زن از مرد خواستگاری کند.

یکی از مجریان تلویزیون مصر در برنامه زنده تلویزیونی از بینندگان خواست از او خواستگاری کنند.

آمال کمال مجری تلویزیون الحدث الیوم مصر در حالی که با لباس سفید عروس در برنامه حاضر شده بود اعلام کرد، این قسمت از برنامه‌اش مختص ازدواج و مشکلات آن در مصر است و می‌خواهد به چیزی خارج از چارچوب‌های سخت جامعه و سنت‌های آن بپردازد.

او در این قسمت از برنامه‌اش که برخی از شبکه‌های عربی هم به آن پرداختند گفت: آنچه در حال حاضر در سایه دشواری‌های ازدواج، هر دختر و زنی به آن توجه دارد، مبالغه در میزان مهریه است. به دنبال ‌‌ایده‌‌هایی خارج از این صندوق و چارچوب هستیم، چون برخی از آداب و رسوم ما را دچار پس‌رفت می‌کنند. چه اشکالی دارد که یک زن خواستگاری کند و برای خود خواهان شوهر باشد؟

مجری مصر

او در ادامه سخنانش گفت: چه اشکالی دارد اگر یک زن مطلقه یا بیوه با مرد متشخصی برخورد و از او درخواست ازدواج کند؟ مگر حضرت خدیجه خود خواستار ازدواج با حضرت رسول اکرم (ص) نشد؟ در زمان پیامبر این یک اقدام موفقیت‌آمیز هم بود.

این مجری در عین حال به انتقاد از گسترش طلاق در جامعه هم پرداخت و گفت: این روزها شاهد هستیم که طلاق در فاصله ۶ ماه بعد از ازدواج رخ می‌دهد، چرا جوانان چه دختر و چه پسر به دنبال ازدواج آسان نیستند، چرا باید در فرایند ازدواج، مهریه‌ها این‌قدر سنگین تعیین شود؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر