الناز شاکردوست| عکس الناز شاکردوست| همسر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست دلیل ازدواج نکردنش را فاش کرد | نظر جنجالی الناز شاکردوست درباره مردان!

الناز شاکردوست در گفت‌وگو با هوادارانش دلیل واقعی ازدواج نکردن خود را فاش کرد.

الناز شاکردوست
ویکی گردی:

رصد: الناز شاکردوست از جمله ستارگانی است که در اوایل دهه 80 به شهرت رسید. در دهه 80 که الناز شاکردوست در فیلم‌های کمتر جدی بازی می‌کرد به ذهن کمتر مخاطبی می‌آمد که او روزی برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد. الناز شاکردوست در اواخر دهه 90 وارد دنیای دیگری از بازیگری شد و در فیلم‌های جدی و خوبی بازی کرد. الناز شاکردوست با بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد درخشید. الناز شاکردوست 39 ساله و مجرد است.

الناز شاکردوست، بازیگر مشهور کشورمان در اقدامی جالب با انتشار یک عکس از خودش در اینستاگرام اعلام کرد به همه سوال های طرفدارانش پاسخ می‌دهد. همین اظهارات الناز شاکردوست باعث شد سیلی از سوالات کابران ارسال شود. این بازیگر نیز با حوصله همه سوال را پاسخ داد.

در ادامه به نقل از سایت رکنا، بخشی از این گفت و شنود مکتوب اینترنتی با شاکردوست تقدیم تان می شود

بهترین فرد زندگیتون کی هست؟

- خواهرم

از فن پیج هات چه انتظاری ؟

- اینکه روى خودشون و موفقیت خودشون هم کار کنن، کتاب بخونند و ساعاتى که در فضاى مجازى هستن یک بخشش رو بزارن روى مطالعه در هر زمینه اى که علاقه شخصى شونه و یاد بگیرند و یاد و هرروز بهتر از دیروز خودشون باشن، قوى باشند و دانا

وقتی از آدم های اطرافت انرژی منفی می گیری چه کار می کنی؟

- مى گذرم ازشون، تمرکز حتى لحظه اى روى انژى منفى دریافتى اشتباهه عزیزم ، بگذر بخاطر اینکه خودت لیاقت بهترینها رو دارى

رنگ مورد علاقت چیه؟

-بنفش البته نه برای لباس

از خودت راضی هستی ؟ بهترین هستی برا خودت یا فکر میکنی هنوز خیلی راه نرفته داری تا به اون چیزی که میخوای برسی؟

- نه قطعا، ولی تلاش خودمو می کنم

اون بچه ی چشم رنگی خوشکلی که ازش استوری گذاشته بودین خیلیم شبیهتون بود چ نسبتی داره باشما

-اون بچه پسرخالمه، اسمش باربد هست

بهترین کاری که امسال واسه تولدت دوس داری انجام بدیم چیه

-اینکه به هیچ عنوان هیچ کار مادى انجام ندین فقط برام دعا کنید همین.

غذای مورد علاقتون چیه؟

-باقالی پلو

شما ترنسی ؟

نه اما حامی تک تک شون هستم.

چرا ازدواج نکردی؟

- چون مرد واقعی پیدا نمیشه

الناز شاکردوست در تولد برادرش

الناز شاکردوست و خواهرش تولد برادرشان علی را جشن گرفتند. تصاویری از جشن تولد علی شاکردوست در فضای مجازی منتشر و پربازدید شده است.

علی شاکردوست ارتباط خوبی با هنرمندان دارد و از دوستان صمیمی محمدرضا گلزار است.

الناز شاکردوست زیبایی اش را به رخ آنجلینا جولی کشید

الناز شاکردوست به تازگی در اینستاگرام عکسی منتشر کرده است که فن پیچ هایش از شباهت بالای عکس او با عکس آنجلیا جولی تعجب کردند.

در این عکس هر دو بازیگر ژست و لباس این دوبازیگر بسیار شبیه یکدیگر است و از طرفی هم رنگ سبز چشم هایشان شباهت را بیشتر کرده است. برخی نوشته‌اند که الناز شاکردوست با این عکس خواسته زیبایی‌اش را به رخ آنجلینا جولی بکشد که زمانی زیباترین زن جهان بود.

ماجرای دختر الناز شاکردوست چیست؟

الناز شاکردوست با انتشار تصویری از خود در کنار یک دختر خردسال، روز دختر را تبریک گفته است.

خانم بازیگر درباره اینکه دختری که در تصویر دیده می‌شود چه کسی است توضیحی نداده و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی شده است. چند سال قبل این شایعه مطرح شده بود که الناز شاکردوست یک دختر کوچک دارد و حالا این عکس بار دیگر به شایعات دامن زده است.

با این وجود برخی از کاربران نوشته‌اند اینکه الناز شاکردوست تصویری از خود در کنار یک دختر منتشر کرده لزوماً به این معنا نیست که آن دختر با او نسبتی داشته باشد. این اتفاق سال گذشته برای بهنوش طباطبایی هم رخ داد که او در نهایت تکذیب کرد که یک صاحب یک دختر است. 

فیگورهای الناز شاکردوست در مکزیک

الناز شاکردوست، عکس‌هایی تازه از خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

در این تصاویر، الناز شاکردوست در موزه هنری مکزیک دیده می‌شود.

الناز شاکردوست برنده رقابت با بزرگان سینمای جهان

النازشاکردوست که با بازی در «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار توانست عنوان بهترین بازیگر را در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر دریافت کند، جایزه بهترین بازیگر زن را هم از جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون در فرانسه از آن خود کرد.

شاکردوست در جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون در فرانسه با بازیگران سرشناس سینمای جهان چون پنه لوپه کروز، کایرا نایتلی و ساندرین بونر که در فیلم‌های «شبکه کوبایی» و «اسرار مخفی» ایفای نقش کرده بودند، رقابت کرد و توانست عنوان بهترین بازیگر این جشنواره را در کارنامه کاری خود کسب کند.

 فیلم «شبی که ماه کامل شد»، تازه‌ترین اثر سینمایی نرگس آبیار از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آذر در بخش مسابقه فیلم‌های بلند داستانی جشنواره فیلم‌های سیاسی فرانسه نمایش داده شد. 

جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون توسط کوستا گاوراس، سینماگر مطرح فرانسوی پایه‌گذاری شده است و فیلم «شبی که ماه کامل شد» در بخش مسابقه فیلم‌های بلند داستانی این جشنواره رقابت کرد و جوایز مهم این جشنواره چون جایزه بزرگ، عنوان بهترین فیلم هیات داوران دانشجویی و عنوان بهترین بازیگر زن برای الناز شاکردوست را دریافت کرد.

لازم به توضیح است پنه لوپه کروز بازیگر سرشناس سینما جهانی دو جایزه از آکادمی اسکار در سال ۱۹۹۲ برای بازی در فیلم «مارپیچ یونانی» و در سال ۲۰۰۹ عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل در فیلم «ویکی کریستینا بارسلون» را در کارنامه کاری ثبت کرده است. کایرا نایتلی نیز تا کنون نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقس اصلی زن و نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر زن برای نقش مکمل در فیلم‌های «غرور و تعصب» و «بازی تقلید» را در کارنامه کاری خود دارد.

عرضه و پخش بین‌المللی فیلم‌ «شبی که ماه کامل شد» به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است. پخش جهانی این فیلم به‌تازگی آغاز شده و توانسته است در دو حضور بین‌المللی خود، چهار جایزه برای سینمای ایران به ارمغان آورد.

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او که فرزند دوم خانواده است، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. او از سنین دبستان به بازیگری علاقه نشان داد و در تئاترهای دانش‌آموزی و دانشجویی به روی صحنه رفت که در سال ۱۳۷۶ برای آن برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر جشنواره فجر دانش‌آموزی شد. او در کنکور هنر با رتبهٔ ۱۱ وارد رشتهٔ تئاتر از دانشکده معماری دانشگاه تهران شد.

الناز شاکردوست برای بازی در باد در علفزار می‌پیچد (۱۳۸۶) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در مبارک (۱۳۹۵) جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) و ابلق (۱۳۹۹) ساختهٔ نرگس آبیار به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

الناز شاکردوست پس از کسب جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گفت: همیشه خیال می‌کردم این مسیر را تا اینجا می‌دوم؛ نشد با دو بیایم اما بالاخره شد. خدایا شکرت. خیلی خوشحالم. واقعا الان که اینجا ایستادم فکر می‌کنم تشویق‌های شما ارزش آن همه سختی را داشت. از بانو نرگس آبیار تشکر می‌کنم که در تاریک‌ترین بخش زندگیم آمد و کنارم ایستاد و فرصت زندگی در این نقش را داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر