یارانه | واریز یارانه | قطع واریز یارانه

آخرین خبرها از قطع شدن یارانه نقدی 400 هزار نفر!

خبر قطع شدن یارانه نقدی 400 هزار نفر از دیروز در رسانه ها پخش شده، آیا این خبر صحت دارد؟ جزییات را در زیر بخوانید.

یارانه
ویکی گردی:

مطابق اعلامیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۱ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان یاراانه به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان یارانه به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر قطع یارانه نقدی ۴۰۰ هزار نفر از روز گذشته را تکذیب کرد.

هرگونه تصمیم و تغییر جدیدی در این باره تنها از سوی منابع رسمی وزارت رفاه اعلام خواهد شد.

هرگونه خبرسازی در این مورد نیز از سوی مراجع قانونی پیگیری می شود.

دیروز خبر زیر منتشر شده بود:

یارانه نقدی ۴۰۰ هزار نفر از «یارانه‌بگیران غیرنیازمند» از بامداد جمعه و همزمان با واریز یارانه نقدی مهرماه قطع شد و مجموع کسانی که یارانه نقدی شان قطع شده به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید.

بر اساس آنچه که پیش از این اعلام شده بود، قرار است تا پایان سال یارانه نقدی سه دهک بالایی جامعه یعنی دهک های هشتم، نهم و دهم شامل ۲۴ میلیون نفر قطع شود. 

رقم باورنکردنی حقوق برخی از معلمان، ۶ میلیون برای ۴ ماه + ویدیو

برای تمام خانوارهایی که یارانه نقدی آنها قطع می شود، پیامک «قطع یارانه نقدی» با سرشماره « YARANEH» ارسال میشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • اکبر محمدی

    من اوایل تابستان در شمال ابتدا داخل گلدانهای کوچک و زیر نور غیر مستقیم بذر ریحان رو پاشیدم .بعد از رشد گیاه در حد ده سانت به زمین اصلی منتقل کردم .و در مورد نعناع قلمه ها رو تا پنج سانت زیر خاک قرار میدم طوری که یک طرف قلمه از خاک بزنه بیرون بعد از دو هفته قلمه ها ریشه دار می شوند البته اینکار اوایل بهار ویا اوایل پاییز صورت میگیره .