ساندویچ تانتونی | طرز تهیه ساندویچ تانتونی

ساندویچ تانتونی؛ ساندویچی که مزش همیشه زیر زبونت میمونه +طرز تهیه

ساندویچ تانتونی یک ساندویچ  لذیذ و محبوب کشور ترکیه است که در عین سادگی بسیار خوشمزه و پرطرفدار می باشد. بیا تا بهت بگم چطوری این ساندویچ خوشمزه رو درست کنی که همه عاشق مزه و طعم آن شوند.

ساندویچ تانتونی
ویکی گردی:

ساندویچ تانتونی طرفداران زیادی دارد و با گوشت چرخ کرده یا مرغ درست می شود؛ این ساندویج خوشمزه را معمولا با انواع ترشی ها، گوجه فرنگی و .... می خورند که کاملا سلیقه ای است. درست کردن ساندویچ تانتونی در خانه بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید؛ با ما همراه باشید تا طرز تهیه این ساندویچ تانتونی خوشمزه رو بهتون بگم.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ تانتونی با گوشت :

گوشت چرخ کرده

۳۰۰ گرم

پیاز

1عدد

گوجه پوست گرفته

2عدد

فلفل دلمه ای سبز

1عدد

قارچ

200گرم

کره

50گرم

نان باگت

۳ عدد

آب

بنصف لیوان

نمک، فلفل سیاه و پاپریکا

به مقدار کافی

پودر سیر و پولبیبر

به مقدار کافی

پودر آویشن و زیره

به مقدا رکافی

مراحل تهیه ساندویچ تانتونی :

مرحله اول: برای تهیه ساندویچ تانتونی گوشت خوشمزه در ابتدای کار پیازها را به صورت نگینی ریز خرد کرده و درون یک تابه حاوی روغن می ریزیم، سپس روی حرارت گذاشته و تفت می دهیم تا پیاز سبک و شیشه‌ ای شود

مرحله دوم: مقداری نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، پودر سیر، پولبیبر، پودر آویشن و زیره به تابه اضافه کرده و مجددا تفت می دهیم تا بوی خامی ادویه ها گرفته شود. در ادامه گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم.

آموزش تهیه 3 مدل لقمه مقوی، آسان و متفاوت + فیلم

مرحله سوم : زمانی که گوش تغییر رنگ پیدا کرد، فلفل دلمه ای را به صورت ریز خرد کرده و به تابه اضافه می کنیم سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا عطر فلفل دلمه ای پخش شود. حالا گوجه فرنگی ها را می شوییم.

مرحله چهارم: پوست گوجه فرنگی ها را جدا کرده و به صورت نگینی خرد می کنیم. در ادامه قارچ ورقه ای را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا مواد کاملا سرخ شوند، سپس گوجه فرنگی خرد شده را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم : به تفت دادن ادامه می دهیم تا گوجه فرنگی کاملاً سرخ شده و روغن بیندازد، سپس مقداری آب به تابه اضافه کرده و اجازه می دهیم گوشت کاملا پخته شود. زمانی که آب اضافی درون تابه تبخیر شد کره را می‌ افزاییم.

بهترین قارچ برگر را در خانه بپزید! + طرز تهیه

مرحله ششم : نان باگت را به روغن غذا آغشته کرده و مقداری گوجه فرنگی، مخلوط پیاز و سماق و جعفری خرد شده درون آن ریخته، سپس از مواد گوشتی روی آن می ریزیم. در نهایت ساندویچ تانتونی گوشت را سرو می کنیم. نوش جان.

ساندویچ تانتونی مرغ هم به همین شکل درست می شود ، فقط سینه مرغ خیلی ریز، خرد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر