پژمان بازغی| پژمان بازغی و همسرش| همسر پژمان بازغی

همسر سابق پژمان بازغی به سرطان مبتلا شد | روایت مستانه مهاجر از مبارزه با سرطان

مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی در گفتگو با علی ضیا از مبارزه خود با بیماری سرطان رحم سخن گفت.

پژمان بازغی
ویکی گردی:

پژمان بازغی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. پژمان بازغی همسر سابق مستانه مهاجر است که اخیرا جدایی آنها تایید شده است. همسر سابق پژمان بازغی تهیه کننده سینما است. پژمان بازغی و همسرش دختری به نام نفس دارند که الآن ۱۶ سال دارد. تازه ترین خبر درباره خانواده پژمان بازغی را در ادامه بخوانید.

مستانه مهاجر، تهیه کننده شناخته شده سینما در گفتگو با علی ضیا از مبارزه خود با بیماری سرطان رحم سخن گفت.

این چهره سینمایی در بخشی از مصاحبه از طلاقش با پژمان بازغی خبر داد و گفت رابطه آنها بعد از طلاق خوب است.

در بخش دیگری از مصاحبه، مستانه مهاجر درباره بیماری خود سخن گفت که ویدئوی این بخش را در ادامه مشاهده می‌کنید.

عکسهای دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر

طرفداران سینما که پژمان بازغی را به خوبی می‌شناسند در جریان هستند که پژمان دختری به نام نفس دارد. زمانی که نفس کودک بود، تصاویر زیادی از او در کنار پدر و مادرش مستانه مهاجر در فضای مجازی منتشر شد.

سالها تصویری از نفس بازغی منتشر نشد تا این روزها که نفس ۱۶ ساله شده و حسابی برای خودش خانم شده است.

تازه ترین تصویری که از نفس در کنار پدرش پژمان منتشر شده است را در ادامه مشاهده می‌کنید.

دختر پژمان بازغی

 
نفس بازغی چندی پیش نیز همراه با پدرش در اکران خصوصی یک فیلم حضور پیدا کرد.

او با شومیز مانتویی سفید، شلوار جین یخی و شال آبی رنگ، به همراه پدرش در اکران جدیدترین فیلم او، «پرونده باز است»، شرکت کرد.

استایل‌های نفس بازغی

به نظر می‌رسد نفس به اکسسوری‌ها و زیورآلاتی همچون گوشواره، دستبند و انگشترها علاقه زیادی داشته باشد چرا که معمولا در استایل‌های مختلفش او را با چنین اقلامی می‌بینیم.

استایل‌های نفس بازغی

 

نفس هفته گذشته نیز به همراه مادرش در اکران فیلم «مقیمان ناکجا»، جدیدترین ساخته‌ی شهاب حسینی، حضور یافته و به همراه بازیگران دیگری همچون شادی مختاری، که در مراسم حضور داشتند، عکس گرفت. در آن مراسم او تیپ مشکی‌اش را با کت جینی همراه کرده بود.

استایل‌های نفس بازغی

پژمان بازغی روی تخت بیمارستان

پژمان بازغی هنرمند شناخته‌شده عرصه سینما و تلویزیون که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبود شرایط خود مرخص شد.

رضا نصیری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو» در این رابطه گفت: پژمان به دلیل مشغله و فشار زیادی که این روزها در انجمن بازیگران سینمای ایران و سایر موقعیت‌های کاری با آنها روبه‌روست، در حین اجرای برنامه «کودک‌شو» دچار درد معده شد. با وجود این و به رغم درد شدیدی که داشت، اجرا را تمام کرد.

photo_2023-06-23_17-46-41

پژمان بازغی رییس شد

 طبق اعلام روابط عمومی انجمن بازیگران سینمای ایران ، مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن بازیگران سینما،برگزار و انتخابات داخلی هیئت مدیره نیز انجام شد.

روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی بازیگران سینما به ریاست رضا کیانیان و با حضور نماینده  اداره کار، مهندس کلاته،مدیر عامل خانه سینما مرضیه برومند،بازرس خانه سینما سهیل رحیمی،تشکیل و پس از ارائه گزارش های لازم،رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس به ترتیب فوق:پژمان بازغی،علی دهکردی،فریبا کوثری،کامبیز دیرباز،کورش سلیمانی،لاله اسکندری و بهناز جعفری به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره،حسین سلیمانی و فرید سجادی حسینی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و همچنین سحر دولتشاهی به عنوان بازرس اصلی و حبیب دهقان نسب به عنوان بازرس علی البدل  انجمن انتخاب شدند.

همچنین در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه اولین جلسه داخلی هیات مدیره برگزار و تعیین سمت ها به مدت دو سال به شرح زیر انجام گرفت:

پژمان بازغی به عنوان رئیس، کورش سلیمانی به عنوان نایب رئیس، علی دهکردی به عنوان دبیر، فریبا کوثری به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

پژمان بازغی رئیس و سحر دولتشاهی بازرس شدند/ معرفی اعضای جدید انجمن بازیگران

 
ماجرای عاشقانه پژمان بازغی و مستانه مهاجر

دورهمی میزبان زوج هنرمند سینما مستانه مهاجر و پژمان بازغی بود. امید حاجیلی هم در برنامه دورهمی شب گذشته، به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر دو قطعه موسیقی اجرا کرد.

مدیری ابتدا در این برنامه درباره سن و سال این زوج هنرمند سوال کرد. بازغی گفت: هر دو متولد سال ۵۳ هستیم. البته مستانه دو ماه بزرگتر است اما من با سابقه تر هستم (خنده)

مهاجر درباره اختلاف نظر کاری پاسخ داد: اختلاف نظر کاری داشتیم؛ اما شخصی خیر. چرا که ماجرای زندگی شخصی و کاری را از هم جدا کردیم و روز به روز قوی می شویم.

مجری دورهمی ماجرای عاشق شدن زوج هنرمند را هم سوال کرد. مهاجر پاسخ داد: من عاشق شدم؛ البته باید بگویم که ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم. ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم. دوست مشترکی داریم که ما را به هم معرفی کرد. وقتی من را به ایشان معرفی کردند، آقای بازغی گفتند: شما تیزر تدوین می کنید؟ (خنده) من هم در جواب گفتم: امیدوارم فیلمتان دست من نیفتد!

 

در اینجا بازغی با شیطنت و شوخی گفت: اما خودم دستش افتادم (خنده).

مهاجر ادامه داد: پس از آن دیدار اول، با خودم گفتم پس درست فکر می کردم که از پژمان بازغی بدم می آید. به هر حال، زمان گذشت و ما دوباره یکدیگر را دیدیم. و من عاشقش شدم و البته او هم عاشق شد و نهایتا در سال ۸۴ با هم ازدواج کردیم.

ماجرای عشق عجیب پژمان بازغی

مدیری همچنین در خصوص دستمزد بازغی در فیلم اسرافیل به تهیه کنندگی مهاجر سوال کرد. مهاجر گفت: بله؛ ایشان حتی برای بازی در فیلم من هم  دستمزد گرفت؛ اما تخفیف داد. اسرافیل به لحاظ لوکیشن های متعدد و .. فیلم سنگینی بود با این همه  پژمان هیچ گلایه نکرد. من اینجا از همه بازیگران و عوامل این فیلم به خاطر همکاری شان تشکر می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر