خوابیدن | درست خوابیدن | ساعت مناسب برای خوابیدن

خوابیدن در این تایم از شب شما رو تا 10 قدمی مرگ می کشونه ! + ویدیو

شاید ندونی با برنامه خوابیدن نامناسب عمرت رو کوتاه میکنی ، پس این ویدیو رو ببین تا سبک زندگیتو تغییر بدی !

خوابیدن
ویکی گردی:

خوابیدن  در زمان مناسب در طول شب بسیار مهم است.  امروزه  بسیاری از ما در زندگی خواب درست و به موقع و کافی نداریم و این نوع خوابیدن نادرست و بدون برنامه باعث بیماری های زیاد و در نتیجه کاهش عمر و سلامت افراد شده است. اگر دوست دارید بدانید که کدام عادات خوابیدن ما نادرست است تا بتوانید آن را اصلاح و سلامت و عمر بیشتری داشته باشید، بهتر است ویدیوی زیر را در خصوص آن ببینید.

اگر تا نیمه های شب بیدارید و از آن سو تا ظهر می خوابید سیستم بدن با خطا مواجه می شود.

مکانیزم کبد، مغز و قلب بهم می ریزد و اعضای رییسه بدن زمانی را که برای غذاسازی و ترمیم بافت ها دارند و آن هم در بهترین زمان خواب از نه شب تا دو و سه بامداد است را از دست می دهند و فرد به تدریج، دچار افسردگی، مشکلات قلبی عروقی و مشکلات کبدی متعدد خواهید شد.

این کار ها را به هیچ وجه قبل از خواب انجام ندهید + توضیحات

خواب شبانه یکی ازمهمترین تنظیم کننده های سیستم عملکرد بدن است، به طورکلی افرادیکه در طول شبانه روز خواب کافی و راحت را تجربه کنند، عملکرد مغزی آن ها به مراتب بهتر از سایر افراد جامعه خواهد بود.

ویدیوی زیر را ببینید تا بدانید تصحیح ساعات خواب چقدر بر سلامت بدن اثر دارد.

بهترین زمان استراحت افراد برای یک خواب شبانه کافی از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح است، زیرا استراحت در این ساعات می تواند در تقویت سیستم قوای مغزی افراد حائز اهمیت باشد، به احتمال بسیار زیاد افرادی که یک شب خواب کافی را تجربه کرده باشند تا مدت ها از آن خواب احساس رضایت دارند، زیرا همیشه انسان پس از یک استراحت و خواب راحت، عملکرد فکری خوبی را نیز تجربه می کند.

همچنین توصیه می شود؛ افرادیکه باید صبح زود فعالیت کاری خود را آغاز کنند در این ساعت از شبانه روز استراحت کنند. زیرا خواب ناکافی می تواند همه اندام بدن را تحت الشعاع قرار دهد و عملکرد مغزی را تضعیف کند.

متولدین هر ماه چرا بی خواب می شن؟ + علت

 

عوارض های دیر خوابیدن در شب 

1- ایجاد اختلال در عملکرد ذهن

2- فشار خون

3- افزایش وزن

4- افزایش علائم افسردگی

5- ضعف سیستم ایمنی بدن

6- ایجاد اختلال در باروری

7- ابتلا به دیابت

8- اختلالات روانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • حسین عسگری دهستانی

    بسم الله الرحمن الرحیم... سلام علیکم.ازراهنمایی بسیار ارزنده و زیبا یتان نهایت تشکر و قدردانی را دارم این مقاله بسیار عالی و جالب است ان شاالله که همیشه خوب و سربلند باشید ودرپناه خداوند متعال ازتمام بلاهای سماوی وارضی بدور باشید....